Concertul.

257 24 5
                                    

  ~ Capitolul 3 ~

A doua zi Sara s-a tinut de cuvant si a venit la restaurant .

- Deci , vi cu mine pana la urma ?

- Mdaa..

- Tu .. chiar vorbesti serios !? Adica , iti calci in picioare mandria doar ca sa vi cu mine la concert ?

- Inceteaza , imi dai de inteles ca ai gasit pe altcineva cu care sa mergi .

- Aaa ... nu e adevarat , tu esti cea cu care vreau sa merg . Doar ca sa iti readuc aminte concertul este sambata viitoare , biletul am sa-l pastrez eu ca sa fiu sigura ca nu vrei sa ii faci ceva .

Sara se uita la ceas in timp ce imi spunea niste detalii neimportante ,din punctul meu de vedere , asa ca o intreb :

- Trebuie sa ajungi undeva ?

- Ahaa ... o Doamne, uite cat e ceasul , o sa incerc sa ajung la tine mai pe seara , daca nu pot te sun . Sa ai telefonul langa tinee !

Asa cum a intrat a si iesit . Data viitoare cand o s-o vad ca se grabeste asa o s-o intreb daca a facut atletism .

Zilele treceau una cate una , destul de rapid . Maine avea sa fie concertul , asa ca vorbeam ore in sir cu Sara despre cum ar trebui sa ne imbracam . Pana la urma m-am decis sa port un maieu neagru cu trena , niste pantaloni albi scurti si in picioare niste opincute ( oricum nu dadeam mare importanta concertului ) . Sara a ales o bluza alba simpla pe care avea s-o poarte sub o vestuta subtire,neagra, in partea de jos va purta pantaloni lungi, albi, franjurati iar in picioare tocuri de vreo 10 cm .

Era deja 12 am asa ca i-am inchis Sarei ,apoi m-am culcat.

A doua zi Sara a venit la restaurant cu un zambet de nebuna .

- Ce faci , nu esti gata !?

- E ora 2 pm , concertul e la 7 .

- Stiu , dar va trebui sa fim primele acolo , si in plus am chef sa ma plimb prin oras , asa ca dute repede sus si fa-te frumoasa .

Am fugit repede pe scari , m-am imbracat in hainele pentru concert , m-am dat cu fond de ten , creion si rimel , apoi m-am intors la Sara .

Ne-am plimbat 3 ore prin Seul , am fost la Mc unde ne-am indopat ca scroafele , am intrat in diferite magazine de haine si incaltaminte , apoi ne-am intors la restaurant pentru a-si lasa Sara pungile cu haine si ne-am grabit apoi sa ajungem la locatia unde se tinea concertul. Mai aveam o ora pana trebuia sa intram .

Eram putin stresata , fiind primul concert la care fusesem pana acum , dar totusi ideea in sine ma enerva , nu vroiam sa imi petrec primul concert cu niste obsedate de kpop.

Nu era foarte multa lume in fata noastra , dar cu toata agitatia asta am intrat dupa 30 de minute . Sara a prezentat biletele omului care trebuia sa ne puna bratarile la mana, el s-a uitat la noi si a intrebat :

- Aa , voi sunteti norocoasele care au castigat biletele la extragere , nu ?

- Da , noi suntem ! spune Sara entuziasmata.

- Atunci va rog sa o urmati pe doamna din fata .

Am urmat o femeie mai plinuta, dar destul de frumusica din stuff . Ea ne-a condus pe un coridor intunecat , si am ajuns in fata unei usi mari pe care scria "Backstage" . Femeia a impins usa . In spatele ei erau o multime de persoane care alergau dintr-o parte in alta , printre ele era o persoana care striga : " Mai sunt 20 de minute , grabiti-va oameni buni ! " . M-am uitat putin nervoasa la Sara , ea si-a intors privirea inspre mine , si mi-a zambit prosteste .

I'm a STAR !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum