Am auzit vocea disperată a Biancai și am fugit să mă echipez. Având în vedere că doar Scarlett era treaza, nu m-am mai obosit sa ii trezesc și pe ceilalti pentru că deja eram in criza de timp. Mi-am luat rucsacul și am zbughit-o afara pe poarta,împreună cu Scarlett.
***
Am ajuns la școală unde era o liniște mortala. Am pătruns prin gardul spart, și ne-am îndreptat spre gaura prin care intrai în save zone. Am ajutat-o pe Scarlett care mă privea ciudat. Aveam o expresie serioasa care nici pe mine nu mă prea incanta dar aveam și altele probleme pe cap. Am ajuns în fosta sală de curs unde Nick stătea pe jos și se zvârcolea. Mă uitam la Jessica,care părea foarte impacientata uitandu-se disperată la Nick care era lângă ea. M-am apropiat de el și am văzut rana lui. Se vindecase nu înțeleg ce avea. Am fugit pe usa spre biroul Biancai. Scarlett stătea cuminte în spatele meu și mă urmărea.
-am..deci ce e locul ăsta? Întreabă timidă și se apropie de mine .
-Asta este școala..ei bine fosta școală. Spun eu îndreptandu-mi atenția spre roscata de lângă mine. Mereu mi-au plăcut ochii ei verzi-albastri și părul roșu că focul. Fața îi era brăzdată de câțiva pistrui drăgălași și micuți.
Roșcata aprobă din cap tăcută și continuăm să mergem spre "SECRETARIAT". Dau buzna în încăpere vazand-o goala. Nici urmă de Bianca. Ciudat..oftez scurt și mă îndrept spre scara metalica care m-a facut să tresar la contactul cu raceala fierului. Urc rapid spre turnul de control cu Scarlett in urma mea. Ajunsa sus îmi arunc privirea în micuțul spatiu ocupat de un scaun și o măsuță pe care erau aruncate niste pungi de snacksuri și un binoclu. Dar nici urmă de Bianca..hmmm..
-Nu e nimeni aici..spune Scarlett examinând și ea "balconul"
-mdea..hai la..dar sunt întreruptă de o voce care îmi strigă disperată numele. Tresar la auzul Jessicăi care fugea spre secretariat.
-ASHLEY!! UNDE ESTI? Spune Jessica intrând în încăperea de sub noi.
-Sunt SUS! Vin acuuum! Spun eu deja coborând pe scara.
Jos,Jess era speriată dar nu știu de ce. Privirea ei îți transmitea frica și îngrijorarea .
-Da Jess ce este? Ai pățit ceva? Spun fugind la ea ,prinzand-o de umeri. Unde-s ceilalți? Ce s-a întâmplat?
-Ash..suspină aceasta începând să îi curgă șiroaie de apa pe obraji. Ash..Nick a dispărut!
***
*Anna P.O.V*
Mă scol din pat cercetând camera. Paturile lui Ashley și Scarlett erau goale iar sor'mea sforăia lângă mine.Am observat o hârtiuță pe patul lui Scarlett pe care era un mesaj:
Am plecat cu Ashley la fosta școală.SA NU VENITI DUPA MINE! E UN ORDIN! o să ne întoarcem în curând! Sa aveți grijă. P.s: aveți mâncare în ghiozdanul tau!
M-am strâmbat in urma mesajului. Normal că o să merg după ele. Mi-am îndreptat atenția spre Mary care sforăia și mai tare umplând camera cu zgomotul ei. Am mârâit enervata impingand-o puțin cam tare doborand-o din pat.-Au! Ce naiba frate?! Ce ai cu mine? Maraie Mary somnoroasa,ridicandu-se de pe podea,frecandu-si creștetul capului cu degetele.
-Nu cu tine am ceva,cu balele tale am! Spun eu deja luandu-mi bocancii. Imbraca-te. Mergem în expediție.
-Unde? Spune ea făcând ochii mari. Și unde sunt fetele?
-Dupa ele mergem. Hai mai repede. Și vezi că avem mâncare în rucsacul meu! Ia și mănâncă ,imbraca-te și nu mai pune întrebări! Spun eu indreptandu-mi din nou atenția pe șireturile bocancilor.
***
-Cum a dispărut? Îmi mijesc ochii la fata care plângea în fața mea.-Da..nu știu ! Poate s-a transf..un alt suspin îndurerat a venit din ea făcând ca altele șiroaie sa îi curgă pe fata s-a extrem de curata.
-Nu nu nu..stai calma e totul ok. Il găsim poate s-a dus..nu știu..prin școală ? Poate nu il mai doare nimic sau nu știu..dar e ok! Îți primit. Spun afișând un zâmbet încurajator pe fata chiar dacă știam că asta nu era posibil. Unde sunt ceilalți? Am întrebat neștiind nimic de ei.
-Aria a plecat după provizii și de Colț nu știu nimic. A plecat acum nu știu cât timp.
Am stat puțin pe gânduri intrebandu-ma unde Doamne dispăruseră și ăștia. Aud un sunet din vesta mea. Era radioul meu portabil. Il iau în mana, Jessica ieșind din încăpere și rămânând doar eu și Scarlett.-Da?? Răspund eu neștiind cine este apelantul misterios
-Ai face bine să vi la ora 12:00 la "Fantana Vieții" altfel vei avea de suferit. A închis imediat ce a terminat de vorbit . Am făcut ochii mari simțind un fior pe șira spinării. Cine naiba e asta? Scarlett ascultase mesajul intrând puțin în panica.
-C..ce a fost..aia? Mă întreabă balbaindu-se de frica.
-Chiar nu știu. Cât e naiba ceasul? Spun eu scuipând de nervi.
-11:45. Spune ea cu o privire serioasa spre mine.
-Atunci ar trebui sa ne mișcăm spre fântână. Îți povestesc mai târziu ce e aia sau alte întrebări care bănuiesc că te framanta. Spun eu gânditoare și tragand-o spre camera de arme. Am intrat acolo trântind ușa și echipandu-ma ,apoi intinzandu-i lui Scarlett un rucsac și spunandu-i sa ia ce arma vrea dar sa fie buna.
****
Era 11:56 și nimeni nu se vedea prin zona. Era perfecta liniște . Nici zombie, nici oameni,nimic. Mă ridic de pe jos invartindu-ma in cercuri ascultând apa care curgea. Asta era singura fântână care rămăsese în viață după infecție și era bună de băut așa că i-au spus "fântână vieții". O vedeam pe Scarlett care mă cerceta cu privirea și locul in care ne aflam. A oftat plictisita și a aruncat o piatra in apa de lângă noi. Imediat s-a auzit un sunet de strigat și am tresărit. Am sărit afară din încăpere și am văzut grupul de oameni cunoscuți care nu îmi venea să cred că încă erau în viață. Si am văzut persoana care era în mijloc ,mergând triumfătoare.
-Bianca?
-
-
-
============================
Bunaaaaa! Sper că v-a plăcut acest capitol
Mă străduiesc să postez capitole bune și interesante. Așa că nu uitați să votați acest capitol și noi ne vedem data viitoare! Paaa😘💙