M-am schimbat.

118 17 10
                                    

       Am evitat să o privesc pe idioata de Sophie, așa că i-am făcut un semn din cap lui Sam să se ocupe el.
       Evelin a venit lângă mine și m-a întrebat dacă aș vrea să ne plimbăm puțin. Eu am aprobat și m-am îndreptat spre usa, privind drept înainte.
       -Mergeti sa va luați ceva frumos, îl auzisem pe Sam din spate, iar acesta i-a dat niste bani lui Evelin.
       Eu eram foarte rapidă, iar aceasta a fugit ca să mă prindă din urmă.
       -Am un plan, a zis.
       -La fel de briliant că primul? i-am întors-o. Scuze, nu știu ce am.
       -E ok, dar nu e bine sa stai aici.
       -De ce nu ar fi?
       -Discutăm afară, a șoptit ea.

                              **********

       Ajunsesem într-un parc și ne așezasem pe o bancă.
       -Ce plan ai? am întrebat ridicând o sprânceană.
       -Vreau sa pleci.
       -Poftim?
       -O să mergi la JP cat mai curând și o să stai acolo până venim. Fratele tău a zis...
       -Fratele meu a zis că o să merg acolo cu el.
       -Nu înțelegi, el așa trebuia să faca sa se înțeleagă. Atâta timp cât oamenii lui Mike cred că tu te vei duce la JP cu el, se vor baza pe ideea că atunci când Brad va pleca se vor întoarce și ei acasă.
      -În primul rând, aici nu sunt toți, majoritatea sunt in Sud. Și de unde știu oamenii lui Mike că fratele meu a zis asta?
     -Mai ai multe de învățat, ca de exemplu. Fratele tău e vânat de luni bune. Toate planurile lui sunt cunoscute.
     -Ce vor de la el?
     -Pe JP.
     -De ce?
     -Nu știu încă, dar îți promit eu că o să aflăm.
     -Dacă mă minți? Cum pot sa am încredere în tine? Și Sophie mi-a tras clapa și sigur o să se repete.
     -Da, așa e. Nu îți pot demonstra că nu mint, așa cum nu pot sa te fac sa pleci dacă nu vrei. E decizia ta, dar nu uita un lucru. Pleci acum sau nu o mai faci niciodată. Fratele tău va fi prins cu tine, slăbiciunea lui, iar noi vom fi executați.
      -Diablo nu mai e un pericol?
      -Pentru tine nu, dar pentru Mike da.
      -Dacă îl găsesc și îi spun tot? Fratele meu a zis că Diablo îl va jumuli grav pentru că s-a atins de mine.
       -Să ai același dușman cu o persoana nu trebuie sa va dacă să fiți prieteni. Nu te baga in lucruri necunoscute. Diablo te place, dar ar face orice sa aibă capul fratelui tău pe post de bibelou.
      -Ce au toți cu el... am soptit.

                             ********
              Din perspectiva lui Sam

      A început să plouă torențial, iar eu privesc neliniștit pe fereastră. Nu vreau sa o mai pierd pe Evy, o iubesc. M-am întors și am privit cu colțul ochiului spre scaunul Sophiei, iar Brad stătea îngenuncheat cu fața pe genunchii ei. Era sfâșiat și îl înțeleg. E greu sa alegi între iubită și familie.
      Cât timp o fi trecut de când stăteam noi așa? Cinci minute? O ora? O zi? Nu mai pot gândi limpede și sunt extenuat. Salvarea fetelor a fost costisitoare și ne-a stors de orice forță, dar s-a meritat.
      Ușa s-a trântit brusc, iar pe ea a apărut Evelin. Avea un chip panicat și a zis că Amma a fugit.
      Brad s-a ridicat instant și avea pumnii încleștați. Știam că așa o să reacționeze, dar nu îl puteam lăsa să plece cu Amma de aici. El nu știe de plan.

                               *********

      Începuse ploaia, iar eu eram in gara sub  ceva copac eșuat grav în viața. Era ca și cum nu stăteam sub nimic, în fine. Era prima oară când am fost nevoită să plec așa de departe și recunosc că mă tem.
      Faza e că am obosit. Am obosit să aflu secrete, să aștept răspunsuri... Sa depind și să ascult de oameni. Vreau să merg pe propriile picioare și să am siguranța că orice fac e bun pentru că așa am decis eu că va fi.
      Nu știu ce voi face la spital. Nu știu cum o să mă strecor prin pădurea plina de oamenii lui Mike și în niciun caz nu știu cum o să dau de JP.
      
                               *********

      Sunt singură în vagon și privesc pe geam. Îmi văd puțin din reflexie și o analizez, crezând că o să îmi ofere alinare. Nimic nu mă mai încălzește, iar adevăratul frig pare a nu fi în exterior, ci în interiorul meu. M-am schimbat...

           

     

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum