~1st Month Together~

100 7 3
                                    


Ελπιζω να σας αρεσει το παρτ. Δεν ειναι μεγαλο. Αλλα ειναι πολυ ωραιο. Το τραγουδι το αγαπαω απλα. Λοιπον...Enjoy...!






Εφης  POV:

Ξυπνσα σημερα το πρωι, σηκωθηκα και πηγα μεχρι το μπανιο σαν το ζομπι για να ριξω νερο στη μουρη μου. Μετα γυρισα στο δωματιο και κοιταξα την ωρα. Το ματι μου ομως επεσε και στην ημερομηνια. "Σημερα εχει 5" σκεφτηκα και χαμογελασα. Ανοιξα το messenger και αρχησα να πληκτρολογω ενα μηνυμα για να το στειλω στη Ζωη μου.

Γουελλλ.... Ενα μηνα πριν Ζωουλα μου με ειπες μωρο σου. Με εκανες τοσο χαρουμενη που χοροπηδαγα σαν το πενταχρονο σε ολο το σπιτι. Θελω να ξερεις οτι σ'αγαπω παααρα πολυ μωρακι μου. ΠΑΑΑΑΑΡΑΑΑ ΜΑ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ. Στην αρχη μιλαγαμε φιλικα αλλα σε φλερταρα διακριτικα απο το πρωτο λεπτο...μεχρι..μεχρι που εγινες δικια μου. Και εγω δικια σου. Και δικια σου θα παραμεινω για παντα. Μαζι θα κανουμε το για παντα πραξη. Γιατι σ'αγαπαω και με αγαπας και συ και αυτη η αγαπη θα αντεξει πολυ καιρο και θα μας βοηθησει να περασπυμε ολα τα εμποδια που θα βρεθουν στο δρομο μας. Θα ειμαι εκει σε οτι και αν χρριαστεις. Στις καλες στιγμε μα και στις ασχημες.

Θελω να ξερεις πως θα ειναι δυσκολο. Ιδικα με την αποσταση να μας χωριζει θα ειναι πολυ δυσκολο. Εδω περασε ενας μηνας που ειμαστε μαζι και δεν σε εχω δει ποτε απο κοντα. Αλλα σ'αγαπαω ψυχη μου. Και πλησιαζει η ωρα που θα σε παρω στην αγκαλια μου και δεν θα σε αφησω να βγεις ποτε απο εκει. Πλησιαζει η ωρα αγαπη μου. Λιγο ακομα υπομονη και θα κανουμε τα ονειρα μας πραγματικοτητα. Ερχεται η μερα που θα αποφοιτησεις και συ απο το σχολειο και θα μαστε μαζι. Μακρια απο ολους και απο ολα. Μονο εσυ και εγω. Και θα ζησουμε το παραμυθι που ονειρευομαστε ψυχη μου.

Σε λατρευω Ζωη μου.

~Η αγαπουλα σου~

Το εστειλα και περιμενα απαντηση.. Λιγα λεπτα μετα μου ηρε ενα μηνυμα απο τη Ζωη...

Με συγκινησεςςςςςς σ' αγαπαωωωωω τοσοοοοο απειρα πολυυυυυ και θα ειμαι μαζι σου για πανταααα σε ολα θα μαστε μαζιιιιιι θα περασουμε ολα τα εμποδια μαζι και θα τα καταφερουμε σ' αγαπαωωωω και θα σ' αγααπαωωωωω για πανταααααα και το ξερω οτι η αποσταση ειναι δυσκολη αλλα θα τα καταφερουμε ε μωρακι μου? ΑΝΗΠΟΜΟΝΩΩΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ναιιιιι πλυσιαζειιιιιι ανηπομονωωωω τρελααααααα.





Την αγαπαω. Και αυτη με αγαπαει. Μονο ετσι θα μπορουσαμε να τα καταφερουμε. Μονο ετσι θα μπορουσαμε να πετυχουμε την απολυτη ευτυχια.


















Σας ειπα δεν ηταν μεγαλο.  Ελπιζω να σας αρεσε. Πατηστε αστερακι και τα λεμε στο επομενοο. Bye...

 Unknown LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant