Εκείνος. Εκείνος που θα σε πάρει αγκαλιά και όλα σου τα προβλήματα θα ξεχαστούν. Εκείνος που θα σε κάνει να γελάς μέχρι δακρύων. Εκείνος που θα καταλαβαίνει πως δεν είσαι καλά και θα σε κάνει πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Εκείνος που όσα χιλιόμετρα και αν σας χωρίζουν θα τον νιώθεις δίπλα σου. Εκείνος που παρά την απόσταση θα βρει τρόπο να έρθει κοντά σου. Εκείνος που όταν είναι έξω με φίλους θα σου στείλει μήνυμα για να δει αν είσαι καλά. Εκείνος που χωρίς λόγο θα σε πάρει τηλέφωνο για να βεβαιωθεί πως όλα είναι εντάξει.
Πληκτρολογουσα μανιωδώς στην οθόνη του κινητού μου το παραπάνω κείμενο. Σχεδόν έτοιμη να αφήσω για άλλη μια φορά τον εαυτό μου στο απόλυτο ξέσπασμα. Δάκρυα! Τουλάχιστον μπορώ και εκφράζομαι μέσω της συγγραφής. Όλα όσα εμπεριέχονται στον ψυχικό μου κόσμο βγαίνουν είτε σε μια κόλλα χαρτί είτε στο μικρό γκατζετάκι που υπάρχει πάντα μαζί μου.
Και εκείνος είναι εκεί. Απέναντί μου. Χαρούμενος και πάλι. Αυτή τη φορά όχι μόνος του. Με μια άλλη. Πολυ καλύτερη από ότι εγώ. Και -σίγουρα- πρόθυμη να του δώσει ότι εγώ του στέρησα και ήθελε πολύ. Βρήκε την ευτυχία μαζί της.-Flashback-
《Καληνύχτα.》 Είπε εκείνη και γύρισε την πλάτη της στο ακριβώς δίπλα κρεβάτι.
Εγώ τον κοίταξα στα μάτια. Και εκείνος. Και ίσως τότε του είπα την καληνύχτα που την εννοούσα πιο πολύ από ποτέ. Γιατί ήμασταν μαζί. Αγκαλιά. Εκείνος είχε περάσει το χέρι του στη μέση μου και ακουμπούσε τρυφερά το κεφάλι του στο δικό μου. Τόσο γαλήνια. Έτοιμοι να κοιμηθούμε ο ένας δίπλα στον άλλο. Για πρώτη φορά μαζί του.
《Καληνύχτα μάτια μου!》ψιθυρίζει.
《Καληνύχτα!》απαντώ.
Ο πιο γαλήνιος ύπνος μου, μόνο και μόνο εξαιτίας της θαλπωρής του.- End of flashback -
Συνέχιζα το γράψιμο για εκείνον για αρκετές ώρες. Είχε πλέον βραδιάσει, αλλά ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου επιτέλους.
Εκείνος που θα σε κάνει να ζεις το κάθε συναίσθημα στο έπακρο. Εκείνος που θα σε λατρεύει για τις ατέλειές σου. Εκείνος που θα τις βρίσκει τις πιο χαριτωμένες πάνω σου. Εκείνος που παρά τις δυσκολίες θα είναι δίπλα σου. Εκείνος που όταν "χαλάσει" κάτι μεταξύ σας, δεν θα πετάξει ότι είχατε αλλά αντιθέτως θα το φτιάξει. Εκείνος που θα είναι πάντα δικός σου και θα σε αγαπά. Ολοκληρωτικά. Αυθεντικά. Μοναδικά. Απερίγραπτα. Ανεπανάληπτα. Εκείνος.
Εσύ.
Μου λείπεις αντράκι μου.
Η μικρούλα σου.