LA we're coming

41 4 0
                                    

22/8

P.o.v. Antigoni

Επιτέλους αγοράσαμε το σπίτι που θέλαμε με τα κορίτσια. Θα τελειώσουμε το Λύκειο μαζί. Χαίρομαι που το αγόρασα με εκείνες. Ξέρουμε η μία την άλλη από το δημοτικό και από τότε είμαστε αχωριστες. Θα περάσουμε τέλεια.

Έχουμε ήδη παραγγείλει ολα τα έπιπλα και μόλις τακτοποιηθούν το μέρος θα δείχνει καταπληκτικό. Το δωμάτιο μου θα το φτιάξω σαν αυτά που βλέπω στο instagram πάντα ήθελα να έχω και γω ένα τόσο ωραίο δωμάτιο. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Θα φέρνουμε τους φίλους μας και θα περνάμε φανταστικά!

Ώπα ωπα πολύ γρήγορα τα πάω και δεν με ξέρετε καν. Με λενε Antigoni Drake και είμαι 16 χρονών. Έχω έναν αδερφό τον George ο οποίος είναι μεγαλύτερος 2 χρόνια και μια μικρότερη κατά 1 χρονο αδερφή την Catherine. Μενουμε όλοι μαζί με τους γονείς μας μέχρι να ολοκληρωθει το σπίτι.

Το αγόρι μου το λένε Matthew και είναι 1 χρόνο μεγαλύτερος αλλά πηγαίνουμε σε διαφορετικά σχολεία. Τελευταία τσακωνομαστε πολύ και είμαι όλη την ωρα με δάκρυα στα μάτια και δεν ξέρω προς τα που πηγαίνει η σχέση μας. Τα κορίτσια όπως και οι κολλητοί μου Thomas Emilio και Ivan δεν τον συμπαθουν αλλά εμένα κάτι με τραβάει σε αυτόν. Ίσως είναι αυτός o bad boy χαρακτήρας που έχει. Ίσως είμαι μαζοχιστρια. Κάνεις δεν ξέρει!

P.o.v. Anasiasia's

Εγώ είμαι η Anastasia Paul. Είμαι η μικρότερη αδερφή του Jake και του Logan Paul. Είμαι αρκετά διάσημη μέσα απο τα vlogs τους αλλά δεν με επηρεάζει στις σχέσεις μου με άλλους. Ο τρελός με το skateboard, Chad Tepper είναι ο κολλητός μου. Είναι γαμάτη παρέα.

Πρόσφατα βγήκα από μια άσχημη σχέση with a rapist. Με ανάγκασε να κάνω σεξ μαζί του. Με χτυπούσε όταν δεν του άρεσε κάτι. Ψυχολογικά με έχει διαλύσει, πράγμα που δεν το ξέρει κανείς. Ο Logan ,που είμαι πολύ κοντά με αυτόν, δεν το ξέρει, δε ξέρω πότε θα του το πω.

Ευτυχώς κρατώ την εμφάνιση μου ωραία. Κάνεις δεν καταλαβαίνει ότι είμαι σπασμένη. Maybe it's dangerous.

Παρόλα αυτά είμαι τόσο χαρούμενη να μένω μαζί με τις κολλητές μου. Είμαστε κυριολεκτικά squad goals.

POV Angela's

Angela Watkins αδερφή του Arnie Watkins του δημοφιλεστερου παιδιου του σχολειο. Αυτός είναι ο μεγάλος μου αδελφός.Του εχω μεγαλη αδυναμια . Έχω και μια κατα ενα χρονο μεγαλυτερη αδερφή την Allissa.Με την οποια δεν εχω και τις καλυτερες σχεσεις ,γιατι μου σπαει τα νευρα ! Συνεχεια μου παιρνει τα πραγματα και αλλαζει τα αγορια σαν τα βρακια της!Αφηστε που ηταν ο λογος για τον οποιον χωρισα με τον Nick !Το καλυτερο ομως δεν σας το ειπα!Έχει ένα αγόρι τον Francisco ή Chico οπως τον φωναζει ,με το οποιον στην κυριολεξια μισιομαστε !Βριζομαστε ολη την ωρα . But damn he is so hot. Καθε φορα που τον βλεπω μου ερχεται να τον πλακωσω στο ξυλο!

Με τα κορίτσια γνωριζόμαστε από το δημοτικό. Κάνουμε τα πάντα μαζί. Είμαστε οικογένεια, και τώρα θα έχουμε ενα σπίτι όλο δικό μας στο L.A. Έχουμε ήδη σχεδιάσει τα δωμάτια και το σπίτι θα είναι literally goals, σαν να βγήκε από το tumblr.Καθε μερα θα ειναι σαν ενα παρτυ !Την περιμενα αυτην την στιγμη εδω και πολλα χρονια και φανταζε με απιαστο ονειρο,αλλα τελικα τα ονειρα γινονται πραγματικοτητα!Ελπιζω παντως να εχουμε ωραιους γειτονες!Παντα χρειαζονται κατι τετοιοι !

P.o.v. Maria's

Και μη ξεχνάμε εμένα το επίθετο μου είναι Foley και ο Justin είναι ο μεγάλος μου αδελφός. Ο αδελφός της Anastasia's ο Jake είναι ο κολλητός μου, όπως και η υπόλοιπη παρέα, ο Anthony, o Chance και ο Thomas. Περνάω πολλές ώρες μαζί τους και με βάζουν και στα vlogs τους. Βρε λες να κάνω και εγώ vlogs?

Well είμαι single εδώ και 1 χρόνο περίπου. Τα είχα με έναν που είμασταν μάζι στο γυμνάσιο αλλά χωρίσαμε μετά από 4 μήνες σχέση για αρκέτους λόγους... Ας το αφήσουμε για αργότερα αυτό.

Το δωμάτιο μου θα δείχνει τόσο τέλειο! Θα κάνουμε το τέλειο Instagram feed μέσα στο σπίτι μας. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Θα περνάμε τόσο τέλεια κάθε μέρα, it's a dream coming true.

Four DestinationsWhere stories live. Discover now