🍃1🍃

12 1 0
                                    

Ráno sa zobudím a bežím rovno na záchod,nemala som piť. Keď sa už vyzvraciam umyjem si zuby a idem naspäť do izby no na mojej posteli ako každé ráno leží Charlie. ,,Ťažká noc?" povie zo smiechom. ,,Hahaha,naozaj vtipné"poviem ironicky. Idem do kuchyne nakrájam si ovocie vyberiem si z chladničky jogurt a zjem svoje raňajky hneď potom si odomknem mobil a mám tam dve správy od Lily a Jul sú to moje najlepšie kamarátky.

Lil:
LIL: Nepôjdeme dnes na pláž? :))))
JA: Jasné môžme len je mi trochu zle tak neviem ako to prežijem na tom slnku😂❤
LIL: Nene😂😂😂😂ani sa ti nečudujem vypila si toho toľko koľko nevypije ani 10 ľudí naraz😂dám ťa dnes dokopy🤗
JA: Haha😂tak sa teším o 13:30 pri zastávke ok?
LIL: Ok pa❤

Jul:
JUL: Hey paní pička😂❤😂čo dnes robíš?
JA:Choď do riti!😂 Idem s Lil na pláž nepridáš sa?
JUL: Jasné prídem kde a kedy?
JA: 13:30 na zastávke
*videné*

Ok je 11:28 okeey mám 2 hodiny.
Naraz na mňa niekto skočí a ja skoro odpadnem ako som sa zľakla,samozrejme že to bol Charlie.
,,Do riti Charlie!!!! Ja ťa zabijem!" kričím naštvane.
Konečne zo mňa zlezie. ,,Hahaha riadne si sa zľakla čo? Čo dnes robíš sestrička? Ideme piť?" hovorí zo smiechom v hlase. ,,Idem na pláž a nie najradšej by som iba spala" naštvane odídem do svojej izby.
Otvorím notebook a idem si pozrieť mail. Asi 5 ponúk na fotenie. Poviem vám pravdu pozerám sa vždy iba na to koľko mi zaplatia a potom čo odo mňa chcú. Vybrala som si na plavky fotenie zajtra o 14:30 okey.
Idem si pripraviť veci na pláž. Do plážovej tašky si dám vychladenú vodu,krém na opaľovanie,peniaze,uterák,náhradné veci a slúchadlá. Oblečiem sa do plaviek, dám si kraťasy,slnečné okuliare a pomaly idem dole do obývačky. Tam si sadnem a pustím nejaký náhodný film. Pozriem sa na mobil koľko je hodín 13:12 do kelu! Beriem tašku a kričím: ,,Ja idem pa!"

Rýchlou chôdzou idem k zastávke mám to 20 minút od domu samozrejme ako vždy meškám.
,,No konečne si tu" povedia otrávene dievčatá
,,Sorrko ale viete že ja som proste meškač woman" zasmejeme sa a ideme smerom na pláž. Rozprávame sa o včerajšej noci a smejeme sa. Nevieme ako ale sme už na pláži. Nájdeme si miesto a rozložíme sa a ja rovno bežím do mora no zakopnem o niekoho šľapky a padám dole no v tom ma niekto chytí. Má krásne orieškové oči,vlasy má hnedé a veľké pery. V jeho očiach som sa strácala no potom som sa prebrala ako ma zdvíha naspäť na nohy. ,,Ahoj, som Max,prepáč za tie šľapky"povie zo smiechom v hlase, ten jeho úsmev je neodolateľný. ,,Ja som Mia,vpohode mala som si dávať pozor"tiež sa zasmejem. ,,Tak ti to vynahradím a naučím ťa surfovať!"
,,Haha,nie nie nie to radšej si dám nejaký drink" zasmejem sa.
,,Dobre tak poď" chytí ma za ruku a vedie ma k baru pri pláži.

,,Tak? Čo si dáš?"usmieva sa na mňa.
,,To čo ty" usmejem sa na neho tiež.
,,Hmmm no tak dvakrát vodku z džúsom" zaškerí sa na mňa,ja si chytím hlavu do dlaní a zasmejem sa.
,,Prečo sa smeješ?"opýta sa.
,,Ťažká noc a zajtra musím byť fit lebo idem fotiť ,takže prvý a posledný" zasmejem sa.
,,Hahahaha,dobre sľubujem,ideš fotiť? Ako ideš ty niekoho fotiť alebo budeš fotená?"usmeje sa,ach ten jeho úsmev.
,,Budem fotená,nová kolekcia plaviek" žmurknem na neho.
,,Hmmmm,tak mi ich potom pošli" olíže si pery.
,,No určite,zabudni" zasmejem sa.
Ešte sme sa rozprávali, pili,dal mi svoje číslo a ja jemu svoje a mali sme prechádzku pri mori. Rozlúčili sme sa a ja som bežala k dievčatám. Boli naštvané a zároveň smutné ale keď som im vysvetlila že čo sa stalo tak mi odpustili a šli sme sa kúpať. Robili sme somariny a skákali do vĺn. Po asi pol hodinke sme sa šli opaľovať. Nemôžem sa spáliť! Tak som radšej išla do tieňa. Naraz mi volá Charlie,zdvihnem. ,,Prosím?"
,,No kde si je 6 hodín,ideme von"
,,Hhhhh,ja nikde nejdem zajtra idem fotiť a som s dievčatami takže si chcem oddýchnuť" poviem otrávene.
,,Dobre,prepáč len varím večeru pre nás,otec príde o hodinu chcem ho prekvapiť prosím"
,,Ty varíš?Hahahahahahaha,nemyslíš vážne,dobre som tam o pol hodinu pa" zložila som.
Išla som povedať dievčatám že musím ísť domov,rozhodli sme sa že pôjdeme spolu.

Som doma rozvoniava to tu ako v reštaurácii,pousmejem sa a idem do kuchyne a začnem sa smiať ako to tam všetko Charlie pripravuje. Varil Mac and cheese a piekol lávový koláč,bola som celkom prekvapená.

Bolo to dobré mohol by variť častejšie. Potom sme všetci spolu pozerali film a ja som o 11 šla spať no prišla mi správa.

Neznáme číslo: Ahoj kráska💐
Ja: Dobrú noc princezná😂❤
Neznáme číslo: Pffff,to ideš už spať a ja som si myslel že ťa pozvem na drink
Ja: Aj by som šla len otec si myslí že už spiim
Neznáme číslo: To nevadí prídem si po teba pošli adresu❤
Ja: Áno a uspìš ma a predáš ma na orgány
Neznáme číslo: 😂😂😂😂 prosiiim
Ja: Dobre (tu si predstavte akože adresu🍃)

Hm idem sa dať dokopy. Rýchla sprcha plná pary to je moje,oblečiem si tričko z výstrihom a kraťasy odkývajúci zadok namaľujem sa a učešem. Sadnem si na posteľ a čakám prechádzam sociálne siete a naraz som skoro spadla z postele lebo niekto zaklopal na okno. Už vidím ako sa smeje jeho orieškový pohľad sa do mňa zabodáva. Otvorím okno,a on skoro spadol začnem sa smiať ako postihnutá.
,,Ahoj princezná" povie zvádzavo
,,Ahoj zlodej" zasmejem sa
Ide ku mne bližšie a bližšie ja pomaly cúvam ale ocitnem sa pri stene do kelu čo teraz. Ruku si zaprie pár centimetrov od mojej hlavy,moje srdce ide vybuchnúť a môj dych sa zrýchľuje a zrýchľuje. Do nosa mi udrela jeho dokonalá vôňa.
,,Pokoj kráska,neublížim ti len si mi dnes padla do oka,si veľmi pekná,milá,vtipná,drzá to sa mi veľmi páči" kusne si do tých veľkých pier.
,,Ale ty mne nie,niesom handra na jednu noc" podarí sa mi odísť z jeho zovretia. Naštvaný, to som chcela aby vedel že nie som ľahko k dostaniu. Chytí ma za ruku a pritiahne si ma k sebe chce mi dať bozk no.....

Do you love me?Onde histórias criam vida. Descubra agora