First date

421 15 3
                                    

De blauwe ogen waar ik verliefd op werd..

Natasha's POV

Devin en ik stappen allebei naar voren.

"It's just like the first dance on a wedding.. Just follow me.." zeg ik heel nerveus.

"I danced before this with you, I know what to do." zegt hij en hij geeft me een knipoog.

Hij bekend gewoon! Hij is hij! Mijn knieën beginnen te knikken totdat Devin zijn armen rustig om me heen legt.

Ik doe hetzelfde met mijn armen alleen dan om zijn nek.

De muziek start en het begint weer. Hetzelfde als die avond dat we voor het eerst danste.

Het enigste waar ik naar kan kijken zijn zijn mooie blauwe ogen en hij kijkt ook terug in de mijne.

Ik hoor ook sommige mensen fluisteren maar het stopt als de muziek ook stopt.

"LOVE IS IN THE AIR!" schreeuwt iemand maar ik weet niet wie.

Ik word rood en kijk naar mijn voeten.

Ik ben helemaal niet verliefd. Oke misschien toch wel... Maar je moet nooit iets te vroeg zeggen.

We nemen afscheid van de leraar en lopen de kleedkamers binnen, maar net voor ik naar binnen wil roept Devin me.

"Natasha, wait! Can I talk to you for a second?" vraagt hij en ik knik.

"So I would ask if you want to go out with me.." vraagt hij zachtjes zodat ik het nog maar net kan horen.

"Yes I would love to!" zeg ik en geef hem een knuffel.

Maar over zijn schouder zie ik iets waar ik van schrik..

Niall die ons teleurgesteld en huilend aankijkt met een roos is zijn handen..

Dancing with Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu