@KartaliceSeda'dan bir anı.
Öncelikle ruh halim: Lalet olsun bu hayat/ Lalet olsun bu sevgi/ Ben seni çoğ sevmiştim san nedan bena böla yaptın .s.s.s.s
Kamp çok karışık... Fazlasıyla karışık. İlk pazar günü oyunu yakında gerçekleşecek. Ve bir kaç kişi tepegözlere yem olacak. Kendimden eminim. Kuşkum yok. Korkumda, karşıma kim çıkara çıksın ezip egeçeceğim. İster kendi kulübemden olsun ister başka kulübe. Kurallar bunlar.
Tek şeyden korkuyorum. Korktuğum tek şey... Ata. Ne bileyim, çok değişik. Hayır aşık değilim bundan eminim ama itiraf ettiğinden beri kafamdan geçmeyen şey kalmadı. Sanırım korktuğum şey aşka yakalanmak...
Kamptan uzaklaşmak bana iyi gelecek.
Biraz dışarı çıktım. Ama bu sefer dikkatli ilerlemem gerek çünkü tekrar nehri geçersem bu sefer Eylül yetişmeden geberebilirim. Oysa benim burada yapmam gerekenler var. Ata'yı öldürmek gibi...
Hector da sıkılmış olmalı. Az ileride onunla karşılaştık.
"Hayırdır Bay Denizkızı çapkını sen böyle yürür müydün?"
"Ahahaha. Çok komikti. Böyle yürür müydün derken?"
"Yani dalgın dalgın. Neyin var?"
"Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum. Ama sanırım konuşmaya ihtiyacım var. Bilmiyorum yani artık denizkızlarından sıkıldım."
"Bu gerçekten komikti. Sıkılabilirsin yani bencede biraz gerçek hayata dönmelisin."
"Biliyorum. Ama sanırım arkadaş edinmekte zorlanacağım.
"Neden?Çok güçlü ve bir o kadar da asil birisin."
"Yoo, hayır. Orada haklısın. Güçlüyüm ama problem de bu ya... Beni kendilerinden farklı buluyorlar."
"Bence umursamamalısın. Hem farklı olmak iyidir. Bilirsin işte..."
"Belki de haklısın."
"Belkisi yok. Tabi ki haklıyım seni şapşirik."
"Peki Bayan Ateşli Görl. Sahi sen neden buradasın?"
"Ateşli Görl. Demek ki olanları biliyorsun. O aptal çocuğu öldürmeden buradan gitmeyeceğim. Neden burada bulunduğuma gelirsek... Korkuyorum Hector. Çok korkuyorum... Ya yolumdan dönersem hem de sadece bir oyun yüzünden."
"Aşka oyun mu diyorsun seni aptal? Gerçekten saçmalıyorsun. O seni gerçekten seviyor. Haksızlık ediyorsun. Gerçekten aşık ve gerçekten seviyor... Çocukluk ediyorsun. Sonuçta sen artık düşünebiliyorsun. Kendi kararlarını verebiliyorsun. Bence ona bir şans vermelisin..."
"Ama ben onu sevmiyorum ki..."
ACABA SEDA KİMİ SEVİYOR... BİR DAHA Kİ ANIDA ANLARIZ dAS:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Anıları
FantasyRick Riordan'ın PJO serisinden ilham alarak yazılmıştır. |2014©®™|