♤10.Bölüm♤

660 36 25
                                    

*Tony ve Pepperın ayrıldığı gün

Tony, Rhodes ve Pepperla buluşacağı için heyecanlıydı ve bir yandan da hazırlanmaya başlamıştı.

En sevdiği sarı kırmızı çizgili kravatını taktı. Mavi takım elbisesini giydi ve hiçbir zaman boyasız olmayan ayakkabılarını ayağına geçirdi.

Gitmeden önce orkidelerinede su vermeyi ihmal etmedi.

Tony cüzdadınını arabasının anahtarlarını aldı ve evden çıktı.

Teyipte slow bir müzik çalıyordu.Pepper ve Tonynin müziğiydi bu.Tony Pepperı çok seviyordu.Ama aşık mıydı işte onu bilmiyordu.

Tonye göre aşk farklı bedenlerdeki aynı duygulardı ama Pepperın onu sevmediği düşüncesi aklına geldiği an nefesi kesiliyordu ve karmaşık duygular içine giriyordu.

Bir yanı Pepperın duygularının Tonyninki kadar yoğun olmadığını düşünse de bir yanı bu fikri asla kabul etmiyordu.

Gerçekten Pepperı seviyordu.Eğer Pepper Tonyi sevmiyor olsa neden onla oyalansındı ki? Bu konu hakkında hiçbir fikri olmadığı gibi derin düşüncelerinden sıyrıldı ve arabasını kullanmaya devam etti.

Saatine baktı ve buluşma saatine daha zamanı olduğunu farketti.Tabelada yazan resim sergisi afişini farketti.Bu kadar küçük bir sergiye göre büyük bir eserdi hepside.
Ama eserlerin karşılığı büyük bir hayır kurumuna bağışlanacaktı.

Sonuçta Tony hayırsever bir insandı.
Arbasını park etti ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.Kapıdan içeri girdiğinde çok aydınlık bir ortamla karşılaştı.Burası biraz kalabalıktı.
Ama insanların sesleri çalan slow müziği bastıramıyordu.Bu çalan şarkı Tonynin sevdiği ikinci şarkıydı.

Eserleri tek tek gezmeye başladı.Hepsi bir ressam tarafından çizilimişti.Tony eğildi ve ismi tam okumaya çalıştı.Hah ! Evet başarmıştı.
Galiba Steven Grant Rogers yazıyordu.Tony bu adamla görüşmek fikrini aklının bir köşesine kazıdı ve bağış yapıp sergiden çıktı.

Tekrar arabasına bindi ve yola koyuldu.Yaklaşık 15 dakika sonra istediği yere vardı ve ayırttığı masada birbiriyle çok samimi görünen en yakın arkadaşını ve sevgilisini gördü.Gerçekten el eleydiler.Birbirlerinin elleri üzerindeydi.Tony bunun bir yanılma olduğunu düşündü ve yanlarına doğru ilerlemeye başladı.

Ana yemekleri yedikten sonra önce Pepper sonra Rhodes tuvalete gideceklerini belirtti ve mekandan beraber tuvalete gittiler.

Tony böyle şeyler yapmayı sevmezdi ama eli bir an Pepperın telefonuna kaydı.Okunmamış bir mesaj olduğunu farketti.Mesaj Rhodesdandı ve '5 dakika sonra, tuvalette' yazıyordu.

Tony boynundaki peçeteyi çıkarıp fırlattı ve masadan kalktı.Önce bayanlar tuvaletine kapıdan bir göz gezdirdi.Burada kimse yoktu.Sonra aklına erkekler tuvaleti geldi içeri girdğinde böyle bir ses beklemiyordu.Kapılardan biri kapalıydı ama tahminen kilitli değildi.

Tony kapıyı itti ve hayatında karşılaşmak istemediği bir manzarayla karşılaştı.Ikiside çıplaktı ve malum.Pepper Tonyi görünce klozetin üzerindeki kıyafetini üzerine kapattı.

Tony:Böyle bir şey yapmak için böyle iğrenç bir yeri mi seçtiniz?

Pepper:Tony bak açıklayabilirim!

Tony:Açıkla!

Pepper:Tony ben Rhodesu ilk gördüğüm gün etkilenmiştim zaten.O da bana karşı boş değilmiş.Konuşmaya başladık v-...

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin