8.

6.1K 208 13
                                    

,,Prečo si taký?! Do čerta! Jeden deň sme za dobré a druhý deň sme ako debili!"

Zoe

Znova sa hádame. Znova sme pohádaní.

,,Ale veď som nič neurobil. Čo som ju mal prefackať za to, že ma pohladkala? Nestačilo, že som ju odpálkoval a odišiel?"

,,Nechaj to tak už... Dostala svoje." Na tomto sa musel zasmiať.

,,Máš pravdu. Dostala svoje." Zopakoval a smial sa ďalej.

,,Leo? Nechaj ma už tak." Triasla som rukou. Pretože ma bolela.

,,Nebodaj sa so mnou nebudeš kvôli nej rozprávať?"

,,To nie. Ja sa idem len poriadne ožrať." Oznámila som mu.

,,A bezo mňa?"

,,Nechci ma rozosmiať. Ja si idem kúpiť fľašu a sadnúť si niekam, kde budem sama." Šla som o krok ďaľej.

,,A ak by sa mi niečo stalo, nehľadajte ma prosím."

,,A opiješ sa, nebudeš vedieť čo robíš, niekto ťa znásilní alebo ťa zrazí auto? Tak na to zabudni!"

,,Nepoď so mnou. Aspoň dnes nie." Protestovala som.

,,Ale sľub mi, že sa ti nič nestane!"

,,Sľubujem." Odišla som.

•••••••••••••••••••••

Kúpila som si fľašu Jacka a šla som za jednu budovu.
Po asi pól hodine som mala ešte pólku fľaše. Vytiahla som z vrecka cigarety a zapálila si.

,,Debil jeden..." Povedala som si.

,,Opíjam sa tu len kvôli nemu. Kvôli bad boyovi. Ach jaj..."

••••••••••••••••••••

Bola som dosť opitá. Okolo 22:00 som šla domov. Rozhodla som sa ísť okolo parku. Tam som zazrela Lea. S jednou staršou paní a malou krásnou princeznou.

Leo

Sedel som na lavičke v parku s mamou a Leou. Nemal som moc dobrú náladu a potreboval som sa niekomu zveriť. Tak som sa vyrozprával mame.

,,Mami? Môžem sa ti zdôveriť? " Opýtal som sa smutne.

,,Jasné, že áno."

,,Vieš mami, stretol som jedno dievča. Volá sa Zoe. Vieš mami, najprv sme sa len doberali. Ale po čase som k nej začal niečo cítiť. Včera keď som bol v parku, bol som so Zoe. Najprv sme sa mierne hádali, ale nejako sa mi zdôverila a povedala mi o tom, ako prišla o rodičov a tak. Potom som sa jej zdôveril aj ja. Povedal som jej o otcovi. Je jediná, ktorá to vie. Dokonca ani Jack to nevie. A potom som ju odprevadil domov. A pobozkal som ju. Zaľúbil som sa do nej."

,,Synak. Ale veď to je dobré. Konečne si sa zaľúbil." Potom som mame povedal, aj čo sa stalo dnes.

,,Mami, ešte som si ju ani nezískal a už sa bojím, že ju stratím."

,,Ak sa šla opiť, môže sa jej niečo stať. Leo, nechceš ju ísť hľadať?"

Zoe

Neverila som vlastným ušiam. To je jeho mama a tá malá princezničká zrejme jeho sestra.
On sa do mňa fakt zaľúbil? Leo Morgan?
Au, moja hlava. Idem čo najskôr domov aby ma nevidel. Nejak som dokráčala domov. Brat sedel v obývačke.

●Bad Couple●Dokončené●Onde histórias criam vida. Descubra agora