Yeni bölüm ile karşınızdayım.Bu bölüm uzun olucak...
Multimedia: Ayşegül Demir.Keyifli Okumalar...😘😘
**********
Liseye ilk günden geç kalmak istemezdim,bu yüzden alarmı 6:45 e kurdum ve kardeşimi uyutup yatağa yattim.Carsida gezmenin acısı şimdi cikıyordu.Ayaklarim fena halde acıyordu.Saate baktığımda saat 3:12 idi.Saat baya geç olmuştu.Yarin lisede ilk gunumdu ve uykusuz gitmek istemezdim.
Ve saat 6:45
Kalkip elimi yüzümü yikadim.Okul formami giyip saçımı açık biraktim (saçım düzdü ve genelde açık birakirdim ).Aşağı kata inip kahvaltımı yaptim.Anneannem uyanıp benim için kahvaltı hazırlamıştı.Canim benim ya annem ve babamdan sonra bana en iyi bakan kişi onu çok seviyorum.
"Günaydın Beren."
"Günaydın anneanne."
"Eee nasilsin bakalım.Bugun lisede ilk gunun."
"Evet ya, çok heyecanliyim."
"Annen ve baban olsaydı ilk gününü bir partiyle kutlarlardi."
"Olsun,annem ve babam yok ama siz varsınız.Ama madem parti konusu açıldı akşama pasta alıp geliyorum."
"Ah deli kız sende olmasan kim guldurecek benim yüzümü?"
"A a dayimgile haksızlık olur o zaman"
"Amaan onlar anca bayramdan bayrama gelirler"
"Hadi gelmeselerdi?"
"Doğru diyon o gelmeleri bile yetiyor insana"
Gülümseyerek masadan kalktım.Anneannemin yüzüne öpücük kondurarak kapıya doğru ilerledim.Cantami sırtıma alıp ayakkabimi giyecektim ki anneannem;"Askıdaki çantamın içinde cüzdan var.Cuzdan da 50 TL var.Onu al hem harçlık yaparsın hemde pasta alirsin!" Dedi.
"Tamam!" Diyerek dediğini yaptım.Dışarı çıktığımda çoktan Berke hazırlanıp beni beklemeye başlamıştı bile.Berke,benim sevgilimdi ve büyük şans ki onunla aynı liseye dusmustum.Berke ile 3 senelik sevgiliydik.Annem ve babam öldükten sonra anneannemin ardından gelen en büyük destekcimdi.Onu çok seviyordum.
"Günaydın canim"
"Günaydın.."
"Nasilsin?"
"İyim Berke sen?"
"Bende iyim canim da etek boyu biraz kısa mi olmuş?"
Bu çocuk beni kiskaniyordu ve onun kıskanması bile çok tatlı oluyordu...
"Hayır canım sacmalama!"dedim,ama inandiramadim.Karsima geçip ellerini etegimin beline dolayip aşağı çekti,
"Böyle daha iyi"dedi gülümseyerek.
"Deli çocuk,iyi ki sevgilimsin Seni Çok Seviyorum"dedim yanağına bir öpücük kondurarak.Sonunda lisenin önüne gelmistik.Lise çok büyüktü ve dikkat çekiciydi.Hic böyle lise görmemiştim.
"Bahceye girelim mi?"dedi Berke.
"Tabii ki" dedim gülümseyerek.
Bahceye girdiğimizde herkes bize bakti.Genelde erkek vardi ama kizlarada yok demek haksızlık olur.Erkeklerin 1000/1'inde sigara vardi.Onlarda genelde zengin cocuklariydi.Neden zengin-fakir ayrımı yapılır ki?Hiçbir zaman anlamadım.
Dusuncelerimden siyriltan sesle kendime geldim.Sinifin onundeydik ve içeri girmemize saniyeler vardi.Berke kapıyı tiktiklatip içeri girdik,"Hoşgeldiniz çocuklar."
"Hoşbulduk hocam"dedik Berkeyle aynı anda.
"Evet,kendinizi tanıtma ile başlayabilirsiniz."
"Ben Berke, Yunus Emre Ortaokulu'ndan geliyorum.Beren'in arkadasiyim.
"Ben de Beren,Berke ile aynı okuldan geliyorum."
"Tamam çocuklar bu kadarlık yeterli.Simdi diğer arkadaslarinizla devam edelim."Ben bir erkek çocuğunun yanına en ön sıraya oturdum,Berke ise benim arkama yani ikinci sıraya bir kızın yanına oturdu.
En öndeki kız kendini tanıtmaya basladi.İsmi Ayşegül'mus,çok havalı bir kıza benziyor.Kiz da Atatürk Ortaokulu'ndan gelmis.Ama kanım isinmadi ne yalan soyluyum.Ayşegül'den
Allah'ım yine kendini begenmis bir kız tipi.Yaninda da erkek arkadaşını getirmiş belli ki.Ama erkek arkadaşı da yakisikliymis iki güzel söz söylesem benim olur zaten kızdan da bıkmış gibi.Teneffuste hallederim ben oğlanın isini.
Ayy yine bir hoca sesi;
"Kendini tanıtır mısın?"
Tanitmazsam n'olacak halla halla...Beren'den
Ohh sonunda teneffüs zili çaldı hiç calmayacak sandım.Berke'ye tuvalete gideceğimi beni kantinde beklemesini söyledim tamam dedikten sonra o kantine bende tuvalete gittik.Sacimi düzelterek Berke'nin yanına indim.
Berke"den
Kantine iner inmez yanıma sınıfta ki kendini ilk tanıtan kız geldi.
"Merhaba ben Ayşegül.Aysegul Demir."diyerek elini uzattı.
"Ben de Berke."dedim ve elimi uzatmadim.Beren görse ikimizide öldürürdü cunku.
"Elimi sıkmayacak mısın?" Dedi masum bir tavirla.
"Yok"dedim.
"Peki sen bilirsin" diyip karşımda ki sandalyeye oturdu.
"İzin verdigimi hatırlamıyorum?"
"Eee ne içiyoruz?"dedi umursamaz bir tavirla.Beren'den
O kızın benim sevgilimin yanında ne işi var?Zaten gözüm hiç tutmamisti.
"Eee aşkım ben nereye oturcam?"dedim.Kız;
"Yandaki masada sandalye var buraya çekebilirsin!"
"Ciddi misin sen?Bilmiyordum teşekkür ederim!"
"Rica ederim ne demek"
Bu kız ya dalga geçiyordu ya da dalga geçiyordu başka açıklaması olamaz.
"Kalk kız sevgilimin oturduğu sandalyenin karşısındaki tek sandalyeden!"dedim gayet açık bir şekilde.
"Kalkmazsam nolur?"
"Bu olur!" Diyip kızın saçından tutup arkaya doğru çektim.
"Bak seen küçük hanım kızımız hırçın cikti!"diyip siritti.
"Kızım kalk dedim sana!"
"Kalkmıyorum!"
"Kalk!"
"Kalkmıyorum!"
"Kalk dedim!"
"Kalkmıyorum dedim!"
Tam kızı ayağa kaldırıp dovecekken Berke araya girip ellerimi kızın saçından çekti.Ve sınıfa doğru goturdu."Biraksaydinda az kasisaydim.Kiza ayıp oldu o kadar da kasinmisti"dedim.
"Hiç sana yakisir bir tavır mi bu şimdi?"
"Ama ne yapayım deli etti beni?"
"Tamam aşkım da yani böyle saçından tutmalar falan korktum yani"
"Sen onu bunu bırakta o kızı neden sandalyeye oturttun?"
"Aşkım ben oturtmadim,kendisi oturdu.Hatta kalkmasını söyledim ama kalkmadı"derken kapıdan gelen bir kızın beni müdürün çağırdığını söyledi.
"Aşkım bende geleyim mi?"
"Yok Berke sen burda dur"
"Tamam"
Acaba neden cagirdi ki müdür beni?Kötü bir şey falan mı yaptım?A a tabi ya kesin o Ayşegül şikayet etti beni ama ben müdürün yanından bir cikiyim ilk işim onu kasimak olacak.Derken müdürün odasının kapısına geldik.Tiktiklatip içeri girdim."Buyrun müdür bey beni cagirmissiniz"
"Evet kizim.Buyur otur"dedi bana tekli deri koltuğu göstererek.
"Önemli birşey mi oldu?"
"Evet kizim"
"Kim hakkında?"
"Anneannen"
"N-ne olmuş anneannem?"
"Anneannen..."
"Evet,anneannem...?"
"Anneannen..."
"Müdür Bey soylesenize ne olmuş anneanneme?!"
"************************"**********
Filmlerdeki gibi yada dizilerdeki gibi en heyecanlı yerinden bıraktım...
Devamında uzuntulu şeyler olacak...
Takipte olun!😊
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen!!-Sizi çok seven yazariniz 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT
Любовные романыBUNU KENDİME YAPMAMALİYDİM,O PSİKOPATA ASİK OLAMAZDİM,YOKSA SONUM KOTU OLABİLİRDİ...