Anneannem Ölmemeli!

706 17 13
                                    

        Yeni bölüm ile yeniden karşınızdayım☺☺
    Bu bölüm birazcık üzüntülü olucak 😥

Tanıtım;

"Müdür Bey soylesenize ne olmuş anneanneme!?"
"Anneannen kalp krizi geçirmiş ve hayatını kaybetmiş "
"N-ne anneannem ö-ölmüş mü yani?"
"Evet.Basiniz sağolsun."
   
    Hayır ya olamaz nasıl kaybederim ben anneannemi?O benim canim,destekçim hayatta kalan en sevdiğim kişi o benim.Ne yani artık hayatımın geri kalanında anneannem olmayacak mı?Ben artık ona Seni Seviyorum diyemeyecek miyim?Ona bir daha sarilamayacak miyim?Nasıl yaa?

"Canım kötü bir şey mi oldu?Neden ağlıyorsun?
"Berke anneannem ö-ölmüş"dedim aglayarak.
"Ne! Nasıl ölmüş?Neden ölmüş? Soylesene!"
"K-kalp krizinden"
"Eee peki napacaksin?Bu halde derse de giremezsin"
"Mudurden izin alıp anneannemin yanına yani hastaneye gideceğim"
"Peki gel izin alalım"
"Hayır Berke sen burda kal,derslerinden geri kalma.Ben izin alıp giderim."
"Saçmalama istersen seni bu halde yanlız birakamam"diyip sarıldı.İste ben bu yüzden seviyordum bu çocuğu.
    Birlikte müdüre gidip izin aldık.Cantami hazırlayıp kapıdan cikacakken;
"A a hanım kızımıza bak sen okuldan kaçıyor daha ilk günden"diyerek siritti.
"Kes çeneni!"dedi Berke.
"Aman tamam be bir şey demedik"
   
    Hastaneye geldiğimizde anneannemi morga çoktan almışlardı.Allahim nasıl dayanirim ben anneannemi o halde görmeye?Ben onu hep bana gulumseyen kisi olarak hatırlamak istiyorum ama eğer bir daha bakmazsam sabah ki gordugumle ömür boyu yetinmek zorunda kalacağım.
"Girelim mi artık?"dedi Berke.
"Tabii ki "dedim.
    Morga girdiğimizde çalışanlar anneannemi yikamis,başlarında bekliyordu.
    "Anneanne neden beni kardeşimle beni bu dünyada yanlız bıraktın?Şimdi napicam ben?Nereye gidecem?Anneanne lütfen bırakma beni!Anneanneee! Bir şey söyle yalvarırım!Napicam ben sensiz?Bize kim bakacak?Anneanne,bana kim senin gibi kucağına yayırıp,saçlarımı  oksayacak.Anneanne lutfeen beni birakmaaa!"dedim aglayarak.
"Sakin ol canım"dedi Berke.
"Berke nasıl sakin olayim?Ben hayattaki dayanagimi kaybettim.Onu aslaa bir daha goremeyecegim.Sarilamayacagim.Opemeyecegim.Ona bi daha yemek hazirlayamayacagim,ya ben onunla birlikte aynı evde kalamiycam!Berke ben anneannemsiz nasıl yapicam?
"Canım ben varım"dedi.Umursamayarak anneanneme sarilmaya,ellerini öpmeye,saçını okşamaya başladım.Dayanamayarak ANNEANNE SENİ COK SEVİYORUM! dedim.
"Beren hadi çıkalım artık'dedi
"Hayır ben anneannemi yanlız bırakmayacağım.Berkee!anneannem o mezarda üşür ,ya ben onun üstüne bir daha battaniye ortemeyecegim.O hep usuyecek.Ya Berke ben onsuz nasil yapicam?"dedim.Aglayarak.
   
        Yarım saat sonra...

"Hadi Beren çok kaldık yanında"dedi Berke.
"Hayır yaa!"
    O sırada çalışanın beni çıkartması için Berke'ye göz hareketi yaptığını gordum.
"Senin o gözlerini oyarim bak!Sen kimin yanindan beni çıkarmaya çalışıyorsun ya!Sen kimsin soylesene!Ya o benim anneannem anladin mi?Anneannem."
    Bu siradada Berke'nin belimden tutarak beni dışarı çıkarmaya çalıştığını hissettim.
"Birak ya beni!Berke sana diyorum bırak beni!Ya biraksana!Anneanneee bırakma beni lütfen!Ya bırak beni Berkee!"Ya biraksana!"diyip ellerinden kurtuldum.Morgun kapısına gidip ellerimle kapıya vurmaya başladım.
"Açın şu kapiyi!Ya acsaniza.Anneanneee!şunlara bir şey de hadi açsınlar kapıyı anneanne lütfen bırakma beni!Beni duyuyorsun biliyorum.Anneanne beni bırakma!"

    Uyandığımda beyaz bir tavanla karşılaştım...
"Nerdeyim ben?"
"Hastahanede"
"Ne!Ne oldu bana niçin getirdiniz beni?"
"Bayildin cunku"
"En son ne oldu ?"
"Anneannenin kaldığı morgun kapısına vururken bayildin."
"Peki anneannem geri geldi mi?Hani bana bir şey olmasına dayanamaz o geldi mi?Beni kaldırmaya falan calisti mi?"
"Hayır gelmedi"dedi Berke başını öne eğerek.
"Peki ne yaptınız gömdünüz mü Anneannemi?"
"Maalesef evet"
"Nasıl ya!Nasıl yaparsınız böyle bir seyi?Berke soylesene nasıl izin verdin?"
"Aşkım çok direndim ama sen bayilali 6-7 saat oldu.Yani seni bekleyemeyeceklerini söylediler."
"Ya aşkım nasıl izin verirsin?"dedim aglayarak.
"Aşkım dedim ya"
    O sırada hemşire geldi.
"Yarım saate serumun biter ondan sonra doktor sizi taburcu edecek"diyerek dışarı çıktı.
"Duydun hemşireyi  yarım saat sonra anneannenin evine gideriz eşyalarını toplayıp bir fakire veririz"dedi Berke.
"Tamam"dedikten sonra uyuya kalmışım.

    Uyandığımda serum çoktan bitmisti.Ayakkabilarimi giydikten sonra Berke'nin arabasına binerek eve doğru yol aldık...

**********
     Biraz hüzünlü bir bölüm oldu.Yazarken aglamadim desem yalan olur.Agladim.😥😥
    Morga erkeklerin girip girmediğini bilmiyorum yoruma yazarsanız sevinirim...😊😊
    Yeni bir bölümle karşınızda olucagim...
                                                            -sizi çok seven yazariniz 😘
    İthaf isteyenler yoruma yazsın...

   

PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin