You and I is out now! Omg can't breath!!
Wat was jullie fav. stukje uit het clipje? Lemme know in the comments!
Love you aaall
xxx Robin
That saturday
Harry pov
18:00
Lees ik dit nou goed? Ga ik vanavond iets doen met Louis? Jeetje, ik moet wel erg dronken zijn geweest om dit af te spreken. Maar oké, Louis is hot, en we gaan uit vanavond.
Ik loop naar mijn kamer en pluk mijn groene legerbloes, een wit shirt en zwarte jeans uit mijn kast. Niet te netjes, niet er uit zien of je geen zak aan je uiterlijk doet. Met wat wax zorg ik dat mijn haar omhoog blijf staan en bekijk het resultaat in de spiegel. Goed genoeg toch? [A/n Harry's outfit ->]
Ik loop terug naar de woonkamer en pak een stapel dvd's uit de kast. Ik kijk op mijn horloge en frons mijn wenkbrauwen, nog drie kwartier voor Louis hier is. Ik jog naar de keuken en pak een flesje bier uit de koelkast. Ik maak hem open en neem een grote slok. Even moed indrinken, anders eindigt deze avond in een ramp. Misschien lukt het nog wel om hem het bed in te slepen.
Louis pov.
20:13
Te laat, goed voor elkaar Tommo. Ik druk op de bel en zet een stap naar achteren. Ik trek mijn witte v-hals shirt recht en haal mijn handen nog snel door mijn haar. Ik heb een uur voor de spiegel gestaan om er redelijk uit te zien. Ik wou dat Ashton me hielp, maar hij reageerde niet meer op mijn telefoontjes. Hij was enorm kwaad toen ik hem vertelde dat ik met Harry uitging, en nu negeert hij me al voor 3 dagen.
"Louis!" roept Harry vrolijk en laat me binnen. Ik glimlach zwak en loop de hal van zijn appartement binnen.
"Hej" mompel ik en loop zijn woonkamer binnen. Simpel, niet erg indrukwekkend.
"Ik uh.. heb een aantal films op de koffie tafel gelegd en als je wil kan ik popcorn maken" zegt Harry en loopt achter me aan naar binnen. Ik knik en glimlach naar hem. Harry loopt naar de keuken terwijl ik door het huis loop. Een aantal familie foto's staan op de kast, en wat me meteen opvalt is dat de helft van de foto's met een meisje zijn. Ze is een kop kleiner dan Harry en haar haar is blond, volgens mij is ze wel ouder. Een andere foto is van Harry op de universiteit. God, wat ziet hij er daar anders uit. Heel braaf, alsof hij nog nooit..
"Lukt het een beetje?" vraagt Harry. Ik schrik op en draai me om. Hij staat nog geen 5 centimeter van me vandaan naar me te staren, en ik voel hoe ik rood word.
"Ik uh.. Ik was een beetje nieuwschierig.. so.. sorry" stotter ik en wil weer weg lopen. Hij pakt mijn pols vast en trekt me terug naar de foto's.
"Je was nieuwschierig naar wat?"
"Wie is dit?" vraag ik en wijs naar het meisje. Harry haalt de foto van de muur af en grinnikt.
"Gemma"
"Gemma.."
"Gemma was mijn zus. Nou, eigenlijk is maar ik heb geen contact meer met haar" zegt hij zachtjes en staart naar de foto.
"Waarom niet? Sinds waarneer niet?" vraag ik nieuwschierig en pak de foto uit zijn handen.
"Hej, gaan we nou serieus diepe familie ruzies bespreken op onze date?" zegt Harry lachend, hangt de foto terug en wil weg lopen.
"Harry wacht" mompel ik en pak de foto van de universiteit van de muur. "Jij hebt gestudeerd?" Hij knikt en grinnikt.
"Ben vorig jaar geslaagd"
JE LEEST
Addicted - Larry Stylinson Fanfiction
FanfictionHarry wil zijn saaie leven in Londen ontsnappen en besluit naar Atlanta te verhuizen, een enorme feeststad. Eenmaal daar ontmoet hij een oude schoolvriend, Jeff, die in de drugshandel beland is. Harry doet al snel met hem mee en raakt verslaafd aan...