C-cože?“ zeptala jsem se ho nechápavě. Povzdychl si „ Za kolik“ opakoval znovu.
„Slyšela jsem tě, jen nechápu, co po mě chceš..“ „Nemusíš si hrát na netykavku, jsem si jistej , že víš moc dobře o čem mluvim“ přerušil mě Justin. „Ne, to teda ne…“ A potom mi došlo, co po mě chce.
Podívala jsem se na něj s odporem v očích. „Chceš abych se s tebou vyspala?!“ zašeptala jsem naštvaně. Co si o mně ten parchant myslí? Přejela jsem ho rozzuřeným pohledem od hlavy až k patě a pořád mi nedocházelo, jak může být tak troufalý a klíďo píďo zamnou přijde a zeptá se mě na takovou věc. „A není to zřejmý?“ Pořád mluvil znuděně, jako kdyby mu ani nezáleželo, jestli ho odmítnu nebo ne. „Co si myslíš, že podle tebe jsem?!“zeptala jsem se ho a dala jsem si nakvašeně ruce v bok. Pracuju tady už pár měsíců, ale takovou otázku mi nikdo nikdy před tím nepoložil. Celou si mě prohlédl, povzdychl si, a řekl: „Vážně chceš, abych ti na tuhle otázku odpověděl?“ A tohle mě dopálilo. Vzala jsem první pití, které jsem na stole vedle sebe viděla a hodila jsem mu ho do tváře. Musim říct, že tohle opravdu nečekal. Podíval se na mě z části zděšeně a z části naštvaně. Popravně byl ale víc naštvaný než zděšený. Hned jak mi došlo, co jsem udělala, dala jsem si ruce přes pusu a chtěla jsem se mu omluvit.
Vždyť se tě přece zeptal na takovou věc.
Urazil tě.
Mluvilo ke mně moje podvědomí. A mělo pravdu. Bez omluvy jsem se otočila a utíkala od něj pryč. Když jsem dorazila na záchody, z hluboka jsem dýchala a klepala jsem se od vzteku. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a nemohla jsem uvěřit tomu, jak jsem vypadala. Moje oči byli plné neproteklých slz a tváře jsem měla červené. Co jsem to udělala? Vždyť to je Justin Bieber- celosvětová star a já jsem udělala..tohle. Snad nás nikdo neviděl. Nevšimla jsem si toho, že by na nás někdo koukal doufám, že ne.
Nabízel mi peníze za sex! On, který může mít jakoukoli holku se zeptal mně. Je pravda, že ostatní barmanky by nejspíš svolily už jen kvůli tomu že je to Justin Bieber. A když ne kvůli tomu tak určitě za ty peníze. Jsem si jistá, že by to byl dostatek peněz, abych zaplatila za babiččinu léčbu.
Ne!
Ne Maite , to neuděláš!!
A moje podvědomí mělo pravdu, nedokázala bych to udělat. Vždyť já jsem dokonce ještě panna.
Byla bych schopná vzdát se mého pannenství kvůli penězům na babiččiny léky? Odpověď zní: Ano! A to byla pravda. Proč bych se neměla obětovat pro mojí babičku, která se kvůli mně obětovala hmohokrát? Slzy mi už tekly proudem a já jsem nevěděla, jestli brečím kvůli babičce, nebo kvůli Justinovi. Babička by si nepřála, abych udělala něco takového. A i kdyby. Co bych mu jako měla říct? „Ahoj. Promiň, že jsem ti hodila do obličeje pití, můžem na to skočit? Ale zaplať mi hned!“ Jo jasný, na to by hned kývl.
Jsem si jistá, že si Justin už určitě stěžoval Jamesovi a on mě teď vyhodí. Co budu dělat? Sice mi neplatí nějak moc, ale na nájem a jídlo to stačí. Určitě to ale nestačí na ty léky. Léky.
Opláchla jsem si obličej studenou vodou a rozhodla jsem se, co udělám.
Když jsem dorazila zpátky, Justina jsem nikde neviděla. Nejspíš odešel s nějakou jinou holkou, která mu hned kývla na jeho návrh. Když jsem se ale otočila, seděl tam se Smajlíkem- Za. Nedíval se na mě, ale já si všimla, že byl pořád naštvaný.
Teď nebo nikdy.
Zhluboka jsem se nadechla a vyrazila jsem k jejich stolu.
První si mě všiml Za. „ÁÁ , naše krásná barmanka. Vrátila ses kvůli mně?“ Podívala jsem se na něj a chtěla jsem mu odpovědět, ale Justin mě předběhl. „Co tady kurva chceš?“ „J-J-Já…“ koktala jsem. Justin a Za na mě koukali jak na blázna. Povzdychla jsem si „Můžu s tebou mluvit?“ zeptala jsem se Justina. Podíval se na mě a zvedl obočí. Nejspíš mu to došlo. „Podle toho…“ natahoval mě. „Víš ty co? Zapoměň na to..“ už jsem chtěla odejít, ale Justin mě zastavil. „Počkej…“ Otočila jsem se na něj. Zvedal se ze židle a já šla za ním. Zastavili jsme se v rohu, daleko od lidí, kde na nás nikdo neviděl. „Tak?“ Zeptal se Justin. Povzdychla jsem si a řekla jsem: „ Dobře, přijímám“
Vážně budu moc moc moc ráda za každý read, vote, ale hlavně koment, protože mě opravdu baví psát tenhle bříběh, ale potřebuju taky znát názor ostatních jestli to náhodou nestojí za starou belu:D
ČTEŠ
Save me ×Justin Bieber FF×
Fanfic"On byl můj zachránce. Zachránil mě, i když jsem nechtěla být zachráněna. Zachránil mě, ale zachránit ode mě se nenechal."