First kiss

416 16 2
                                    

Natasha´s POV

Ik ben me aan het klaarmaken voor mijn date met Devin. Devin is echt super cute. Ik wist dat ik verliefd werd op zijn ogen, maar nu ben ik gewoon verliefd op alles aan hem.

Trouwens, ik ben niet zo'n meisje die uren er over doet om kleren uit te kiezen. Als het echt iets gaat worden dan ziet hij me ook in mijn saaiste kleren.

Dus ik heb een blauw jurkje aan en een paar blauwe hakken. Ik weet niet wat we gaan doen, maar het is al best laat dus misschien uit eten.. Dus, ik weet het echt niet meer. Hopelijk ben ik niet te overdressed.

Ik hoor een klop op mijn deur en ik loop maar naar beneden.

Ja ik heb geen make-up op ik vind dat echt onzin.

Als ik beneden kom zie ik Devin net zo netjes als mij gekleed.

Gelukkig anders stond ik echt voor gek.

Eenmaal als hij me ziet gaat zijn mond open en ik kan mijn lach niet inhouden.

"You are beautiful.." zegt Devin tegen me.

"So do you." zeg ik en ik begin te giechelen.

"So, Let's go!"

Ik knik instemmend en hij neemt me mee. We moeten lopen. Dat krijg je als je allebei niet kan auto rijden.

Na 5 minuten lopen komen we bij een super mooi parkje aan. Niemand is er dus dat is zelfs fijner..

Hij leidt mij naar een prachtig kleedje waar we op gaan zitten.

We beginnen wat te praten over van alles en hij vraagt me een paar dingen.

Maar dan hoor ik een vraag waarvan ik had gehoopt nooit te willen horen..

"Do you have a medication problem?"

Ik slik en knik ja. Hij kijkt me dan vragend aan over wat het gaat.

"I have scenofrozia. That is that you hear voices inside of your head and they say things to do." vertel ik hem en ik zie gewoon dat hij schrikt. Daarna begin ik ook te huilen.

"Baby, don't cry.. Everything will be okay!" zegt hij en op een of andere manier word ik daar ook wel rustiger van.

Hij geeft me een knuffel en dan gaan we weer verder met het gesprek van waar we waren..

--

- Na de date -

We lopen nou samen naar huis. Het was echt super gezellig.

Devin is echt een super aardige jongen en ik zou het niet erg vinden als ik daar een toekomst mee zou hebben.

Net als we thuis komen begint het te regenen. Als ik naar binnen wil rennen pakt hij mijn arm en zoent hij me vol op op mijn mond.

Op eens hoor ik iemand schrikken en dan zie ik hetzelfde wat ik eerder ook al zag.

Niall huilend met een roos in zijn hand..

Dancing with Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu