10 ωρες πριν την αλλαγή

9 3 0
                                    

10:00 το βραδυ και χτυπησε το κουδούνι ....
ήταν η Δανάη ...
ξεχασε τα κλειδιά της....
της ανοιξα και μολις με ειδε μς το μπουκάλι στο χερι μου ειπε..
Δανάη: παλι γύρισες στα παλια;;
Εγω: οχι.... αληθεια.... να χαλαρώσω ηθελα... μονο ένα ήπια...
Δανάη: καλα..... αντε θα σε πιστέψω γτ πιστεύω αλλαξες.... εχει σε 1 ώρα μια υπεροχη ταινία στο σινεμα πάμε ???
Εγω: οχι.... Θέλω να κοιμηθω νωρις...,
Δαναη: τελος θα μου πεις τι εχεις τωρα.... θα παραγγείλω πιτσες και θα μου πεις τα πάντα. ?., παω να παραγγείλω και να φορεσω μπιτζαμες ..., σε 20 λεπτα ελα...στο σαλόνι. ?
Την περιμενα και οταν ηρθε κρατουσε τις πιτσες στο ενα χερι και 2 μπυρες στο αλλο....
καθισε στον καναπε απέναντι μου και με ρωτησε
Δαναη: τι εγινε τι σκέφτεσαι. ;;;
Πηρα μια βαθια ανασα και της ειπα...
Εγω: αναρωτιεμαι συχνα τώρα τελευταία αν τον αγαπάω ακομη τον Φιν....ή αν απλα μου τελιωσε...
Δαναη : μην λες βλακειες μαζι θα ειστε μεχρι τα γεραματα ειναι το αλλο μισο σου
Εγω: πού το ξες;;
Δαναη : το ξερω...σους τώρα αρχίζει η ταινια.....
Πηρα την μια μπυρα, πηγα επανω και καθισα στο κρεβατι....
κλειδωσα την πορτα για να μεινω μονη?..... εβαλα τα μωβ-ααπρα ακουστικά μου και ακουσα το "Dancing on my own" του Calum Scott....και εγραψα ενα γραμμα χωρις παραλήπτη ... ετσι απλα επειδη ηθελα να γραψω τα αισθηματα μου και μισω τα ημερολόγια..... μολις τελειωσε το τραγουδι εβαλα να ακουσω τον James Arthur ...

Γραμμα
Ποιον κοροϊδεύω? ? Δεν ειμαι ερωτευμενη ξεκάθαρα....
Τουλάχιστον οχι με τον Φιν....
Τι θα κανω??
Δεν καταλαβαίνω γιατι δεν ειμαι ευτυχισμενη....
Τα εχω ολα οπως φαντάζομαι απο παιδι....
Δεν μπορω να τον πληγωσω ετσι.....
Ειναι πολυ καλος και γλυκος για να τον πληγωσω τοσο.....
Δεν το αξιζει αληθεια.....
Μς στηριξε,με αγαπησε,με εκανε να νοιωθω τελεια....
Οχι πια.....
Αυτος εμεινε ιδιος εγω αλλαξα.....

Τελείωσα το γραμμα και εκεινη την ωρα μου εστειλε μήνυμα ο Φιν....

"Φιν"
Αγαπη μου?? Πως εισαι??
Σε αφησα καπως σκεπτικη για αυτο....
                                
"Ιρις"
Καλα ειμαι... απλα σκέφτομαι οτι δεν θελω να τελειωσει αυτο που εχουμε ποτε.... Σ' αγαπαω να το ξες... Μην το αμφησβητησεις ποτε αυτο , ενταξη;;;

"Φιν"
Φυσικά και δεν θα το αμφισβητήσω ποτε αυτο.... πώς σου ηρθε;;; θες να μου πεις κατι;;

"Ίρις"
Τιποτα απλως το σκεφτόμουν.... οχι... δεν θελω να σ πω κατι... απλα οτι μου λείπεις.... πολυ.... αυριο μολις τελειωσω το μαθημα θα σε παρω τηλ. Να παμε για καφε ... οκευ;;

"Φιν"
Ναι φυσικα.κι εμένα μου λείπεις υπερβολικά πολύ. Μετρω τις ωρες και τα λεπτα να σε δω αυριο..... Καληνύχτα αγαπη μου....

"Ίρις"
Καληνύχτα μωρο μου......

Κάπου εκει τελείωσα το τσατ και πηγα στον υπολογιστή.... μπηκα στο Facebook για να χαζεψω λιγο..... Δεν ειχε τιποτα....και ετσι πηρα το βιβλιο Indiana Teller και αρχισα να το διαβαζω στο κρεβατι μου μεχρι που αποκοιμήθηκα......

 
                   

Το ασήμι της καρδιάς σουWo Geschichten leben. Entdecke jetzt