Devamı
Tony kahvesini aldı ve Oturma Odasına gidip bir film açtı.Romantik bir film açtı.Normalde Romantik filmi hiç sevmezdi ama bu sefer ihtiyacı olduğunu düşündü.Film bitti ve film bitmeden uyuya kalmıştı.
Uyandığında koltukta iki büklüm uyuduğu için her yeri ağrımıştı.Boynunu sıvazladı.Boynu tutulmuştu.
Bu koltuklar rahat diye bu kadar para vermişti.Tonyi rahat ettiremeyecekse ne diye vardılar ki? Tony telefonunu eline aldı ve bir mobilya sitesine girdi.Kanepeleri aldı ve telefonu fırlattı.
Bir duş alması gerektiğini düşündü ve tişörtünü çıkarttı.Eşofmanıda çıkartacağı sırada telefondan bildirim geldi.Bu kıyafetleri ne ara giymişti ki?
Telefonu doğru yürüdü ve telefonu aldı.Gelen mesaj Nathashadandı.Nathasha Pepperın tanıdığının bir arkadaşıydı.Pepperle ilgili şeyler söyleyeceğini düşünüp okumak istemedi.Ama Nathashanın öyle bir insan olduğunu düşünmek istemedi.
Zaten kendisi Pepperıda pek sevmezdi. O yüzden eline telefonu aldı ve mesajlar kısmına girdi.Bu bir tür özür mesajıydı ama Tony Nathashanın neden özür dilediğini anlamadı.*Sonuçta akşamdan kalma ama ben böyle salak cevaplar vereceğini tahmin etmemiştim dnzmzms Mesajda şöyle yazıyordu:
Nathaniel: Tony bak özür dilerim. Öyle yazmamam gerekirdi ama bana izin verseydin Senden etkilendiğimi söyleyecektim.Evet senden etkileniyorum ama İddaa ile hiçbir alakası yok.Seni o gün barda gördüğüm gün içimde kıpır kıpır eden bir şeyler olduğunu fark ettim. Ben ilk defa böyle hissediyorum Gerçekten özür dilerim.Gitme Beni yalnız bırakma Tony affetmesende anlarım ama lütfen benimle konuşmayı kesme.
Tony: Nathasha neler oluyor?
Nathaniel: Nathasha değilim olmamı mı isterdin?
Tony:Kimsin?
Nathaniel: Böyle başlamıştı değil mi hikayemiz?
Tony: Hangi hikaye ? Şu beni kendine aşık etmeye çalışan ahmak mısın yoksa?Hakkında hiçbir şey bilmediğim.Adını dahil. Umrumda olmadığını belirtmek isterim.Neden bu kadar çaba sarf ettiğini de anlamış değilim. Önemsiz bir iddia için neden bu kadar uğraştınki?
Tony sinirlenmişti.
Nathaniel: Peki neden bana bu kadar sitemlisin?
Tony: Bak kimsin bilmiyorum. Pek de umrumda değil ama adını dahi bilmediğim bir insanla konuşmak istemiyorum. Hele hele sevgilimden ayrılmışken.
Nathaniel:O sürtüğün seni haketmediğini söylemiştim.Seni yarı yolda bırakacağı belliydi.
Tony: Senin ondan kalır bir yanın yok ahmak! Sen de aynı şeyleri yaşattın bana.Hepinizden nefret ediyorum!
Nathaniel: Bak ben sana bunu ilişkimiz Yalanlar üzerine kurulmasın diye söyledim ve senden etkilendiğimi söylemek için.
Tony: Benden etkileniyor musun?
Nathaniel: Senden etkilenmiyorum seni ahmak sana aşığım.
Tony: Dostum benden buna inanmamı mı bekliyorsun?
Nathaniel: İnanmak zorundasın. Tamam senin şu oyununu oynayalım. Sen bana sorular sor ve ben cevap vereyim.
Tony: Bana resmini at.
Nathaniel:Bunun için engelimi kaldırman gerekecek.
Tony: Yalnızca yarım saatin var. kendini tanıtmak için.
Tony engellenen kullanıcılar kısmına girdi ve bilinmeyenin engelini kaldırdı.Ve anında bilinmeyende bir mesaj geldi.
Bilinmeyen Numara:Atıyorum
Tony sebepsizce heyecanlananmıştı.Neden bilmiyor ama bu adamın Tony üzerinde garip bir etkisi vardı.
Tony resmi gördüğünde ağzı açık kaldı.
Tony:Siktir!Bu kadar yakışıklı olduğunu söylememiştin.Hemen geliyorum.
Gerçekten bu kadar yakışıklı birini beklemiyordu.
15 dakika sonra.
Bilinmeyen Numara:Hey!15 dakikadır ne yapıyorsun?
Tony:Boşver.İsmin ne ?
Bilinmeyen Numara: Steve.Steven Grant Rogers.
Tony:Nedense tanıdık geliyor Bana bir resmini daha atar mısın?
Steve:Tamam atıyorum.
Tony sebepsizce tekrardan heyecanlandı.Ne tür bir resim atacağını merakla bekliyordu.Ah!Siktir! Aptal herif.
O kadar resim varken neden kaslarını atıyordu ki bu ahmak?
Tony:Tanrım! Neden kaslarını attın pislik!Hemen geliyorum.
Steve:Hey sorun ne? Bu kaçıncı posta Tony?
Tony:Nerden anladın?
Steve:Bakir olabilirim ama o konulara hakimim.
Tony:Seni pislik.
Steve:Tamam .Sende bana resmini at.Seni bir kere gördüm.Seni görmek istiyorum.Lütfen kırma beni.
Tony:Tamam atıyorum.
Steve:Öyle gülmek olur mu gözünü seveyim?Hemen geliyorum.
Tony:Sıra sende mi bakircik.
Steve:Hey dalga geçme.Doğru tercihi bulmak kolay mı? Bir aile kurmak kolay değil Tony.Bu çok ciddi bir karar.
Tony:Sen işini hallette gel hadi Steviecik.
Steve:Adımı ağzından duymak çok tuhaf doğrusu.Ama bu ismi çok duyacağıma eminim.Mesela altımda inlerken.
Tony:Yavaş ol sert çocuk.Üstte ben olurum.
Steve:Bunu o zaman tartışırız.
Tony sırıtarak telefonunu yatağa fırlattı.Ve eşofmanınıda çıkartıp duşa girdi.Rahatlamanın verdiği hisle Stevei düşündü ve bugünki 3.postasını da attı ve temizlenip çıktı.
Yatağına yattı ve Stevele sarıldığını hayal edip uyudu.
Hey gays bazı bölümler Tonynin bazı bölümler ise Stevein ağzından olacak.Bu Tonynin ağzından ikinci bölüm.iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
FanfictionYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...