21. Kapitola

1.1K 69 17
                                    

Pohled Liama :

Když skončily návštěvní hodiny , tak jsem musel odejít z nemocnice . Dohodl jsem se s doktorem na jedné věci . Zítra mám s Emmou výročí , takže mám pro ní překvapení .

Dojel jsem do tábora a šel jsem do chatky , kde byla Cheryl s malým .

"Konečně jsi tady " řekla když mě viděla , přešla ke mě a políbila mě . Zprvu jsem jí chtěl od sebe odstrčit , ale zasraně moc to bylo skvělé . Prohloubil jsem polibek a užíval si to . Ona mi rukama zajela pod tričko a já vydechl . Pak ho ze mě stáhla a odhodila pryč . Poté následovaly i moje kalhoty a nakonec jsem stál v obýváku jen v boxerkách . Také jsem jí svlékl a skousl si ret nad tím jak byla sexi . Vzal jsem jí do náruče a odnesl do mé ložnice . Položil jsem jí na postel a začal se s ní zas líbat .

"Miluju tě " vydechla a já to po ní zopakoval . Nemyslel jsem v tu chvíli .

"Byl jsi skvělý " usmála se , když jsme vedle sebe ležely a vydechovaly náš sex . Upřímně jsme měli celkem dost  kol , takže to bylo dost náročné . "Ty také princezno " usmál jsem se na ní a dlouze jí políbil .

Najednou začal malý Bear brečet . Cheryl chtěla vstát z mé postele a jít za ním. Chytil jsem jí za ruku a stáhl jí k sobě .

"Li musím jít " řekla mi jemně .

"Zlato půjdu tam já . Prostě tady lež za chvilku jsem zpátky " řekl jsem , ona přikývla . Vstal jsem , vzal si jen boxerky a šel do Cheryl ložnice a vzal do náruče malého Beara .

Přebalil jsem ho a opět položil do postýlky . Začal jsem mu zpívat písničky dokud neusnul . Pak jsem začal brečet . Podvedl jsem holku co miluju s holkou co jsem bral jako vlastní sestru . Do teď jsem tak Cheryl opravdu bral . Jako sestru , ale pak jsem se nedokázal ovládat a prostě jsem to udělal . Tohle se za žádnou cenu nesmí dozvědět Emma , jelikož to by mě totálně poslala do prdele a já bych se jí ani nedivil .

Po nějaké době jsem se konečně uklidnil . Šel jsem do ložnice a lehl si vedle Cheryl . Ta už spala což mi vyhovovalo . Během chvilky jsem usnul , ale ještě před tím jsem si nastavil budíka abych ráno vstal včas . Přeci jen nechci zaspat moje a Emmy výročí .

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat