~14~

600 21 3
                                    


"Épp mentem le a lépcsőn, mikor szembejött.... "

Épp mentem le a lépcsőn, mikor szembejött velem Sophi.

-Zoé? Te mit keresel itt?-méregetett furán.

-Ideje mindent elmondani... Gyere át, 2 óra múlva és hívj oda mindenkit. Vagyis csak Biankát és Mattet mert a többiek nálunk vannak.-rohantam le mellette, majd a bejárati ajtón és onnan a suliba.

Mikor beértem, egyenesen az igazgatói irodába futottam. Bekopogtam majd egy "gyere" után be is nyitottam.

-Zoé...Meg mondtam, hogy csak akkor jöhetsz ha..-mondta volna tovább de félbeszakítottam.

-Elmondok mindent.-néztem komolyan, mire Mr. Collins csak döbbenten nézett, majd bólintott, hogy kezdhetem. Mindent elmondtam az elejétől a végéig.-És utána egyből idejöttem.

-Mért nem szóltál előbb? -láttam a szomorúságot a szemében.

-Mert megfenyegetett. És olyan képeket küldött volna tovább amit nekem nem jönne túl jól.-hajtottam le a fejem.

-Értesítem a rendőrséget. Mert megfenyegetett, és a fényképek miatt is!-emelte volna fel a telefont, de közbe szóltam.

-Ne! Kérem.... Nem lehetne valami kevésbé komolyabb büntetés? Mondjuk behívhatná Ty szüleit, és közös megegyezésre jutni. Nem szeretnék ebből rendőrségi ügyet.

-Rendben-egyezett bele- Felhívom a szüleit. Elmondok mindent, ha esetleg nem hisznek nekem behívlak, és bebizonyítód! Vége a felfüggesztésednek! Most pedig menj.-Elköszöntem és rohantam is haza. Mikor benyitottam, mindenki a nappaliban ült.

-Na végre! Hol voltál?? És mit akarsz elmondani?-támadott le Adam.

-Neked is szia! Sophiéknál utána meg a suliban. És ülj le és elmondom amit akartam.-válaszoltam a kérdéseire mire leült. Nekik is elmondtam ugyan úgy. Csak belementem abba is, hogy milyen képek is voltak.

-Te komolyan nem engedted meg, hogy a rendőrséget hívja?-Kérdezi Bia.

-Mért nem szóltál?-Kérdezi egyszerre Matt és Adam.

-Nálad vannak a képek?-Kérdezi Nash.

-Hogy és mért tehetett ilyet a bátyám?-kérdezi inkább magától Sophi.

-Jól nézek ki a képeken?-vigyorgott rám Cam.

-Cameron!-kiáltottuk egyszerre.

-Jól van naa..-durcizott be. Épp Adam akart valamit mondani de megcsörrent Sophi teloja.

-Szia anya....Zoénál.....Igen tudom már.....Most mesélte el.....Igen igaz, láttam a képeket.....Rendben....Hogy hova????.....Rendben.....Szia..-Vigyorogva tette le a telefont.-Anyu mos hívott, hogy Ty katonai táborba küldik! -Kezdett el röhögni.

Miután kibeszéltük magunkat, elkezdtünk unatkozni.

-Sophi, Bia és Matt!-Szóltam mire rám kapták a fejüket.-Holnap nem megyünk plázázni?

-De miért is ne.-egyeztek bele mind a hárman.

-Héj! És velünk mi van? -Mutatott Cam, a kihagyottakra.

-Ti nem jöttök! Ez egy csajos nap!-Mondta Bia miközben adott neki egy piszit. Ja igen! Ők is összejöttek.

-Akkor Matt mért mehet?-Kérdezte, miközben átölelte Sophi derekát.

-Hogy megmondja, mi áll nekünk jól.-mondtam beülve Nash ölébe.

-Feszülős picsagatya!-Monda Cam, mire Bia tarkón vágta.-Áuuu! Ezt mért kaptam?

Az új lány {N. G.}Where stories live. Discover now