Καλή ανάγνωση^^
Καθώς έσφιγγα το χέρι του Jimin η καρδιά μου ηρεμούσε όλο και πιο πολύ. Δεν περίμενα να συναντήσω άλλο ένα μέλος των BTS σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και η παρουσία αυτού του ροζ mochi με είχε πιάσει απροετοίμαστη.
Εγώ ήμουν εκείνη που άφησε πρώτη το χέρι του, καθώς ένιωθα άβολα και μόνο που τον κοιτούσα.
«Είναι ARMY, και η αδερφή της, και μία φίλη τους» ο Jungkook μιλούσε γρήγορα έχοντας ένα ενθουσιασμένο χαμόγελο. «Έφερες αυτό που σου ζήτησα χιόνγκ;» ρώτησε πριν ο Jimin προλάβει να σχολιάσει οτιδήποτε.
Τότε ο μεγαλύτερος έψαξε την τσέπη του και έβγαλε κάτι μικρά χαρτιά. «Σε ποιον θα τα δώσεις;» ρώτησε όταν ο Jungkook τα πήρε στα χέρια του.
Χωρίς να πει τίποτα τα μέτρησε και τα έδωσε σε εμένα. «Είναι τέσσερα. Το fan meeting είναι σε λίγες ώρες, μπορείτε να έρθετε και οι τέσσερις και μετά να έρθετε στο δωμάτιο για φωτογραφίες και τέτοια. Θα είναι άλλες έξι κοπέλες».
Όση ώρα μιλούσε εγώ είχα μείνει παγωμένη να κοιτάω τα εισιτήρια. «Μα...»
«Απλά πάρε τα Alice, είναι δώρο» είπε και γύρισε προς τον Jimin, «Πάμε, έχουμε αργήσει».
Ο Jimin μου έκανε μία ντροπαλή υπόκλιση και ακολούθησε τον μικρότερο ο οποίος έδειχνε να αγνοεί αυτό που του έλεγε.
Κοίταξα τα εισιτήρια για άλλη μία φορά και δάκρυα κύλησαν από τα μάτια μου. Επιτέλους ένα από τα όνειρα μου γινόταν πραγματικότητα. Επιτέλους θα τους έλεγα ότι ήθελα τόσο καιρό να τους πω. Επιτέλους θα του μιλούσα...
***
«Τι μας ήθελες;» ρώτησε η Celine έχοντας την προσοχή της αστραμμένη στο κινητό.
Είχαμε μαζευτεί σε ένα παγκάκι και οι τέσσερις λίγο πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για το ποια ιδέα ήταν καλύτερη.
Ένιωθα τα μάτια μου πρησμένα από το κλάμα και την ίδια στιγμή που η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα, τα χέρια μου ίδρωναν. «Ο Jungkook μου έδωσε αυτά», σήκωσα τα εισιτήρια ψηλά και περίμενα να γυρίσουν και οι τέσσερις να με κοιτάξουν.
Η πρώτη που κατάλαβε ήταν αδερφή μου μιας και μερικές εβδομάδες πριν έψαχνε αυτά τα εισιτήρια να τα αγοράσει. Το στόμα της άνοιξε και το κινητό έπεσε από τα χέρια της. «Είναι...»
«Το ξέρω» την έκοψα και γύρισα να κοιτάξω τις υπόλοιπες. Η Yoona το είχε πάρει πιο ψύχραιμα αν και έδειχνε ενθουσιασμένη, ενώ η Jaein δεν μπορούσε να σταματήσει να μιλάει και να έχει ένα τεράστιο χαμόγελο.
Η Celine έκλαιγε. Εκείνοι ήταν πολύ σημαντικοί για εκείνη και τώρα που θα τους γνώριζε, που θα τους μιλούσε...απλά δεν μπορούσε να το πιστέψει. Όπως κι εγώ...
Την μέρα που συναντήσαμε τον Jungkook δεν μπορούσε να πάψει να μιλάει γι' αυτόν και κάθε βράδυ άκουγα το όνομα του από εκείνη. Ποτέ δεν έμαθα γιατί τους αγαπάει τόσο και όταν την ρώτησα μία φορά το μοναδικό πράγμα που απάντησε ήταν Γιατί με έσωσαν!, κάτι που εκείνη τη στιγμή με έκανε να ανατριχιάσω.
Εκείνη την στιγμή ακούστηκε από το μεγάφωνο η φωνή του διευθυντή. «Μετά από προσεχτική καταμέτρηση των ψήφων η ιδέα που κέρδισε ήταν οι τέσσερις εποχές. Παρακαλούνται οι μαθήτριες Lee Alice και Hong Yoona να παραβρεθούν αύριο, την πρώτη ώρα, στην αίθουσα εκδηλώσεων. Καλή συνέχεια παιδιά».
Γύρισα και κοίταξα μηχανικά την Yoona η οποία με κοιτούσε ήδη έχοντας ένα μικρό χαμόγελο κολλημένο στα χείλη της. «Φαίνεται πως σήμερα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής σου».
Κούνησα το κεφάλι μου και χαμογέλασα συνεχίζοντας να χαϊδεύω τα μαλλιά της αδερφής μου.
Η σημερινή μέρα θα ήταν μάκραν η καλύτερη μέρα της ζωής μου!
Ευχαριστώ για την ψήφο^^
Συγνώμη για τυχόν λάθη :'(
ESTÁS LEYENDO
Η Μελωδία της Καρδιάς (BTS Greek ff)
FanficΔεν περίμενα ποτέ να αγαπήσω κάποιον καλλιτέχνη, αλλά το έκανα, και γι αυτό ευθύνεται η μικρή μου αδερφή. Έλεγε ότι άξιζαν, ότι οι στοίχοι τους εκφράζουν αυτό ακριβώς που νιώθεις ή που θες να νιώσεις, ότι σε κάνουν να βλέπεις το μέλλον αισιόδοξα και...