Hayatımızdaki Sorunlar

42 8 2
                                    

  Hayatımızda yer alan belli başlı sorunlara yüzlerce örnekler verebiliriz.

  Peki ya bu sorunların üstesinden nasıl geleceğiz?

  Şöyle bir kendimizi sorguya çekelim ilk önce. Yaşadığımız sorunlar neler, bu sorunlar hayatımızda ne kadar yer kaplıyor, psikolojimizi ne yönde etkiliyor, üstesinden nasıl geleceğiz...

   Her bölümde hayatta yaşanan belli başlı sorunları dile getirmeye çalışacağım.

   Emin olun ki insanların psikolojisi, insanın kendisine oyunlar oynamaya oldukça meyilli. Durup dururken üzülebilir hatta gülebilirsiniz.

  Ama size tavsiyem gülün hatta kahkaha atın. Her yerde, her zaman, kimseyi takmadan kahkaha atın.

  Ek bilgi => Kahkaha atmak ömrü uzatıyor.

  Ah neyse, konumuza dönelim.

  Kafanızı karıştıran düşüncelerden uzaklaşmaya çalışın. Örneğin şarkı dinleyerek zihninizi rahatlatabilirsiniz.

  Rahat kıyafetler giyinin, sevdiğiniz şeyleri yapın, sevdiklerinize sarılın, sağlıklı beslenin, kitap okuyun.

  Bunlar zihninizi rahatlatmanın birkaç yolu tabii.

  Medyadaki görsel gerçekteki bizi ne de yansıtıyor değil mi?

  Kafanıza takılan olayları yanınızdaki sevdiklerinize anlatınca emin olun rahatlıyorsunuz. Canınızı sıkan ne varsa anlatın. Kimse olmasa bile kendinize anlatıp destek olmaya çalışın.

  Şuan bu yazıyı yüzünde bir ifade olmadan okuyor olabilirsin...

  Gülümser misin?

  Ama öyle sıradan gelip geçici bir gülümseme olmasın lütfen. İçten gülümse.

  Sorunlarını düşünme elbet geçip gidecek. Sen insan oğlusun nelerin üstesinden gelemezsin ki?

  Biz insanlar, belki çok iyi varlıklar olmayabiliriz... Fakat insan oğlunun yaratılışı mucize gibidir. Eh, kişilik bozukluğu yaşayan bazı insanları ayrı mevkide tutuyoruz.

  Kimi çok iyi, kimi çok kötü, kimi bir nesneye bile tecavüz eden, kimi cinselliği ayrı bir kısımda tutan, kimi karısını/kocasını döven, kimi eşini canından çok seven, kimi hayvanlara eziyet eden, kimi hayvanlarında bir canı olduğunu düşünerek hareket eden,  kimi karşısındakinin fiziksel yönleri ile dalga geçen, kimi her insana iyi davranan...

  Evet arkadaşlar, ne yazıkki saydıklarımın arasındaki kötü kişilerde 'İNSAN'.

  Şimdilik kısa, karmaşık bir sohbet ettik. Gelecek bölümde diğer konularda görüşmek üzere!
 

Her Türlü PsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin