♤12.Bölüm♤

666 29 17
                                    

Multide tam bir Stony var😂😁💚🍃

GeniusPlayboyBillioner:Bana kendinden biraz daha bahsetmek ister misin?

Steve:Ne gibi mesela?

GeniusPlayboyBillioner:Hobilerin gibi.

Steve:Resim yapmak.Resim bölümünden mezunum.

GeniusPlayboyBillioner:Isminin tanıdık geldiğini söylemiştim.Şimdi hatırladım.Pepper ve Rhodesla buluşma yemeğine gidecektik.Bende vaktin daha çok olduğunu farkettim ve sergi afişini gördüm.Sergiye girdim ve eserleri çok beğendim.Çizen ressamlada görüşmeyi aklımın bir köşesine yazmıştım.Meğer hep konuşuyormuşum.Sevdiğim adamla...

Steve:Ağzından duymak çok güzel oluyor.

GeniusPlayboyBillioner:Ağzımdan duyduğunda daha güzel olduğunu düşüneceğin bir sürü anımız olacak.😈😁

Steve:Kes şunu!

GeniusPlayboyBillioner:Nathaniel utanınca domates gibi kızardığını söylemişti.Şu an yüzünü çok merak ettim.Görmek isterdim seni domates gibi kıpkırmızı suratınla.

Steve:Tony!?!? Demek beni araştırdın.

GeniusPlayboyBillioner:Sevdiğim adamı tanımak hakkım diye düşündüm.

Steve:Tabikide hakkın.

GeniusPlayboyBillioner:Galiba- seni...Özle...Özledim.

Steve:Bu kadar zor olacağını düşünmemiştim.Bende isterdim ama şu an senden biraz uzaktayım başka zaman ne dersin?

GeniusPlayboyBillioner:😢😕

Steve:Oy kıyamam.😁

GeniusPlayboyBillioner:Pislik herif.

Steve:Bende seni seviyorum canım.Şimdi biraz işim var ben sana yine mesaj atarım.💚 Görüşürüz✋

GeniusPlayboyBillioner:Görüşürüz😕

*Steve çevrimdışı.

Tony telefonu yatağa fırlattı ve her zamanki klasiklerinden olan bir film taktı ve izlemeye başladı.Film bir tür dedektif filmiydi ve Tony o roldeki aktörü çok seviyordu.

*Fan olarak yoksa Steve keser.

Film Sherlock Holmes aktörse Robert Downey Juniordu.Bu adam gerçekten rolünü harika oynuyordu.

Adama kendi kendini sevdiren harika yazar sjsjskdm.

Telefonuna gelen bildirim sesiyle bir an irkildi.Mesaj Steveindendi.

Steve:Aşağıda ağaç oldum kapını açar mısın?

Tony şaşırmıştı.Hani uzaktaydı bu düzenbaz.Ama Tony için gelmesi hoşuna gitmişti.Midesinde kelebekler uçuşuyordu.Stevei unutup hayallere daldığında zil tekrar çalınca ürktü.Stevein aşağıda olduğunu hatırlayıp megafona bastı.

Yaklaşık 1-2 dakika sonra Steve kapıda belirdi.Tony onu kapıda beklemişti.Elinde abur cubur olduğunu tahmin ettiği bir poşet ve cebinden çıkardığı bir paket vardı.İkisinide Tonye uzattı.Tony paketi açtı ve gördüğü şey karşısında şaşırdı.

Steve:Bitter sevdiğini tahmin ettim dedi ve güldü.

Tony Steve'e aşkla bakınca gülerken kısılan gözlerini ve gözünün kenarlarında oluşan çizgileri farketti.Çok güzel gülüyordu be.Gülüşü Tonyde onları öpme hissi uyandırıyordu.

Stevein sesiyle ürken Tony hala kapıda olduklarını farketti ve Stevei içeri davet etti.

Steve salonun büyüklüğü karşısında şaşırsada daha ambalajı yeni açılmış mobilyalara göz gezdirdi.Odada siyah ve krem rengi hakimdi.Bu renkler Tonynin karakterini yansıtıyordu.Aydınlık ve karanlık...

*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin