En tåre ruller ned af min kind.

143 6 10
                                    

Jeg skal nok begynde at skrive mere på historien end jeg gjorde før. Igen tak for 1k, i er for vilde <3

Fedt. Nu begynder det at regne! Så kan det da bare heller ikke blive bedre??! Jeg ved ik hvor fanden jeg skal tage hen? Er i fucking Oslo og har ingen penge!?
Jeg ringer til Olivia. Jeg har ikke snakket med Olivia i alt for lang tid!! Hun var min aller bedste veninde i København, men vi låner altid hinanden penge. Ligemeget om vi ik har snakket i flere måneder kan vi bare ringe til hinanden og overføre penge. Haha, goals.
-
( 2 timer senere )
Endelig hjemme!! Jeg er drivvåd og sindsygt træt og sulten. Mor er self ik hjemme, men lige i dette tilfælde er det faktisk meget rat. Har bare brug for at være alene..
Jeg tager et dejlig varmt bad og noget mad og det øjeblik jeg sætter mig ned i sengen får jeg en besked.
Det er fra et nummer jeg ikke kender? Der står
" Kælling, du tror rigtig at du er noget? Marcus hader dig, han er min. "
Jeg vidste det.. Marcus har en kæreste.....
En til besked?
" Gør os alle en tjeneste og dræb dig selv. "
Jeg prøver ikke at tænke for meget over det og lægger min telefon med skærmen ned af.
Efter 10 min tid får jeg en til besked.. Ved ikke om jeg skal tjekke den eller ingorere den. Okay, jeg ingorere den. Det kan jeg bare ikke! Jeg kigger på min telefon. En besked fra Marcus..
" Hvorfor gik du tidligere? Er du ok? "
Det der gider jeg simpelthen ik..
Jeg er ikke god nok til ham. Er ik god nok til nogen.. Måske har hende pigen ret?... En tåre ruller ned af min kind. En bliver hurtig til flere.

Skriv " mere " i kommentaren for et kapitel mere snart

Marcus min børnepasserWhere stories live. Discover now