Louis Tomlinson, m'n beste maatje! Heerlijk gevoel. Louis maakte me wakker in de auto en vertelde mij dat we er waren. Maar voor ik uit wilde stappen deed hij de deur opslot en wilde mij wat vertellen. Aangezien de jongens er nog lang niet waren kon dit wel even snel.
'Maddy, as you know, you're a really good friend of mine. I want you yo have this!' en hij gaf mij een doosje, er zat een bedeltje in met de tekst: 'L ~ BFF' Zo lief! Hij had zelf al een bedeltje met een M er in aan zijn ketting hangen en ik hing deze aan mijn ketting er bij. 'Thanks Honey!' Zei ik en gaf hem een knuffel. We pakte de spullen uit de auto, en gingen naar binnen.
Het kon zeker nog wel een half uur duren voor de jongens thuis waren dus Louis en ik besloten ze te verassen. De dag ervoor hadden we al een filmavondje georganiseert maar we vielen in slaap voordat we wilde beginnen. Louis pakte de films er bij, iedereen's lievelingsfilms: Forrest Gump, Click, Love Actually, Taken, Grease, Scarface en American Pie.
Net toen we klaar waren en eindelijk op onze gat zaten werd er op de bel gedrukt. 'Hey!' zeiden ze in koor. 'Hey you all, we have a surprise! Just throw your stuff upstairs first and then you may have to come to the livingroom!' Ze rende allemaal langs me, hoorde 4 grote klappen en rende snel naar de huiskamer. Vol verbazing schreeuwde ze in koor: 'MOVIENIGHTTTT!!' Zo te zien hadden ze er zin in.
Een avondje janken, lachen, gieren, bang zijn en verbazing was het wel, jeetje mina! We lagen wel eindelijk in onze bedden. Harry en ik zaten tv te kijken in het kingsize bed van mama tot Zayn binnen kwam waggelen. 'Guys?' Vroeg hij, in zijn trainingsbroek. 'Yes?' 'Can i sleep with you? I miss Sarah and when i lay with someone that feeling is gone :(' zei hij een beetje triest. Zaten we dan, met zijn 3e tv te kijken.
'Guys?' We hoorde 3 stemmen op de gang. 'Can we sleep with you?' We moesten allemaal lachen, nouja dan maar met z'n allen in mama's bed. 'Sure, we have to make a planning who is gonna lay where. Any idea's?' 'Harry and Maddy in the middle, i lay on the other side of Maddy, then Liam. On the other side of Harry lays Zayn and Niall. Good idea?' Iedereen stemde toe.
Ik lag heerlijk bij Harry in zijn armen en hij gaf me een kus, met zijn lippen op de mijne. 'Guys, get a room!' Schreeuwde Zayn. We moesten lachen. Na een tijdje voelde ik Louis dichter bij mij komen, ik lag met mijn rug naar hem toe, en hij bracht zijn ene arm onder mijn lichaam langs, de ander legte hij op mijn heup. Het voelde goed, op een een of andere manier, best wel vertrouwd. Louis kwam helemaal tegen me aan liggen en ik voelde zijn lippen in mijn nek. Hij kroop met zijn hoofd in mijn nek en ik hoorde hem in slaap vallen. Iedereen sliep, behalve Maddy natuurlijk weer.
De volgende ochtend was iedereen al uit bed behalve Harry en ik, ik draaide me om en Louis had een briefje neergelegd: 'We are shopping for food, i'll get someting very tasty for you honey, hugs and kisses, Louis.'
Lief..
Ik gooide het briefje vervormd in een propje ergens in een hoekje neer, en draaide mezelf terug. Harry gaf me vrijwel meteen een kus op mijn lippen. Ik voelde zijn tong over mijn lippen gaan, nu moest het Maddy, je eerste zoen! Ik liet het toe. Voor mij ging er een hele wereld open en het voelde heerlijk om zo met Harry te liggen! Harry, mijn Harry!
Ik hoorde voetstappen in de deuropening. Louis, ik keek uit mijn ooghoeken, zag hem wat.. bedroeft kijken? Apart.. Maar hij liep ook al heel snel weg. Harry had gelukkig niks gemerkt. Ik besloot om er ook maar uit te gaan. Omdat ik Louis net zo had gekwetst trok ik die outfit aan die hij zo geweldig vond.
Het babypakje met de dromenvanger, die indiaanse instappers van Vans en ik stook mijn haar op in een leuk knotje. Ook deed ik mijn make-up nog even en zo ging ik naar beneden, Harry ging douchen. Beneden aangekomen kwam een heerlijke geur mij tegemoet, stonden ze dan met z'n 4en, pannekoeken te bakken! 'Guys!' Zei ik en gaf iedereen een knuffel. Ik gaf Louis een kus op zijn wang, dagelijks ritueel. Ik keek Louis aan in zijn ogen, prachtig die kleur, dat hele gezicht.
Nee ik ben niet verliefd, ik mag het toch een mooie jongen vinden.. toch?
Nouja sowieso, Louis en ik leken teveel op elkaar om dan maar ook een relatie te beginnen.
'You guys, Maddy, Louis, you look a lot like each other?' Hij keek bedenkelijk. 'Louis, let me see your baby picture with that little girl in your wallet, you don't know her right?' Ik zag Louis naar zijn portomonnee grijpen en de foto pakken. Bekende foto.. 'Wait!' Ik vloog naar boven en dook in de foto albums. 'What are you doing babe?' 'Well Harry, the guys, i mean Liam, said me and Louis look a lot like each other. Louis had a picture with a little gi-' 'yes, go on?' 'i have it, look!'
Het was precies de foto die Louis ook had! Ik rende naar beneden en merkte dat Harry achter me aan rende. 'GUYS, LOOK!' en ik hield de foto in de lucht, het was precies dezelfde foto. 'Is there a text at the backside of the photo?' vroeg Niall, we draaide de foto's om. Louis had niks, ik wel: 'Maddy, 1 years old, Louis 5 years old. Familyalbum Tomlinson's.' Ik schoot vol, mijn ogen werden waterig, ik ging even zitten, dit was niet waar!
'Did your dad died in a car accident?' vroeg ik stilletjes. 'Yes, like a couple of years ago. My mom and dad devorced, but i was a orphan, i was 'send' to an another family, because i was the 'energetic' child..' En hij begon te huilen. 'So, you are my brother!' Riep ik huilend en vloog hem om de hals. Harry liet ook een traantje vallen, ja het ging om zijn beste vriend en zijn bloedeigen vriendin..
Louis Tomlinson, mijn broer..