ZEVK İÇİN DEMİŞTİM SANA...

25 1 0
                                    

Kahretsin, arayan Janedi , ve sabahın köründe...

''Bana hemen bütün detayları anlatıyorsun bayan Helen, neler oldu , ofisi nasıldı, resimlerdeki kadar yakışıklı mıydı ya ses tonu peki ya...''

''Jane , kes artık sesini.'' diyip telefonu suratına kapattım.

Hayatımın en güzel gecesi olmasını beklerken nasıl bu kadar tersine dönmüştü , anlamıyorum.

Bana dokunmasına, tenlerimizin buluşmasına nasıl izin verebilmiştim?

Evet , ona hayrandım , onun için deliriyordum ama tüm hayranlıgım dün gece bitmişti, evet hem de sadece tek bir cümlesiyle:''Zevk için demiştim sana...''

AHH! Tanrım yine gözlerim doluyor sanki dün bütün gece ağlamam yetmemiş gibi.

Ama bunun intikamını cok kötü olacaktı.Eğer ben kendime bir şeyi hırs edinirsem bunu yaparım.Bu kadar kolay olmamalıydı, takıldığı , yattığı kızlar basit kızlardı ve beni asla o kadar basite almamalıydı.

Dün gece  pislik ile yaptığım Röportaj, bu gün saat 11 gibi Bay Jonesun elinde olmalı ve hemen işe koyuldum.

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************   1       HAFTA     SONRA******************************************

Elimde kahvem ile dergide yayınlamış olduğum röportaja bakarak ne kadar mükemmel olduğumu düşünüyordum.Evet, yazmış olduğum röportaj yayınlandı ve telefonum susmak bilmeyerek devamlı calıyordu.Ama umrumda mı? Tabi ki hayır.

Elimdeki kahvemin soğuduğunu farkedince yenilemeye koyuldum, bu sırada bilgisayarımdan en sevdiğim şarkıyı açmıştım, Tanrım mutluluktan ölecektim...

Tam kahvemi tazeliyordum ki, kapının şiddetle çalındıgını duydum, Bu kesinlikle Jane olmalıydı.Bu kız artık tam bir baş belası olmuştu.Kapıya hızla yöneldim, bir yandan da sövüyordum...

Kapıyı açtıgımda hiç tahmin etmediğim bir manzarayla karşılaştım.Bu tipler de neyin nesiydi böyle.İki tane dalyan gibi adam kapımda dikilmiş bana bakıyordu.Pala bıyıklı geniş omuzlu ve belki boyu 190 'ları aşmış olan iki adam.Tanrım ne kadar da benziyorlardı birbirlerine.

''Buyrun ?'' dedim korktugumu belli etmeden , sert bir tavırla.

Adamlardan biri elini cebine attı , beyaz bir pamuk ve bir ilaç şişesi çıkarttı.Ve üzerime doğru yürümeye başladı.

**********************************************************************************************************************************************************************************************

Göz kapaklarıma neden böyle bir ağırlık binmişti , anlamış değilim .Vücudum kaskatı kesilmişti, parmağımı bile oynatamıyordum.Tüm çabamı gözlerimi açmak için harcarken, duyduğum sesleri algılayamıyordum.

Göz kapaklarımı yavaş yavaş kaldırmayı başarıyordum.Gözlerimi açtığımda bir çift gözle buluştum, karanlıktan siyah gözler ... Evet , bu o !

''Merhaba  , küçük tatlı şey!''

Bu neydi şimdi? Resmen kaçırılmıştım , peki şimdi ne olacaktı ?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Medya AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin