Die avond stond ik met iedereen in de kleedkamer. De jurk wilde ik nog wel even geheim houden voor Louis, Liam, Niall en Zayn. Harry die heeft hem natuurlijk uitgekozen. 'HERE IS ONE DIRECTION!' Harry gaf me nog snel een kus en ging op.
Eerst zongen de jongens 4 nummers, even babbelen, nog 2. Pauze. 'Hey babe!' Hoorde ik uit de hal komen. Harry kwam binnen gerend en gaf me een kus. Louis kwam er achteraan en deed het zelfde. Er viel een stilte, de jongens concentreerde zich. 'CARROOOOOOOTSSSSS' 'LOUIS, GOSH!' Ik schrok me toch wel helemaal wild van die jongen afentoe. Vanavond zouden we weer met z'n alleen in het bed van Harry en mij slapen. Jaja, MIJN BED, ONS BED.
Ik ging me maar omkleden, mijn haar doen en mijn makeup. Ik wachtte tot ik werd geroepen.. 'Maddy, could you come over here?' En ik liep het podium op. Iedereen juichde, gilde en schreeuwde. 'As you know, it's your birthday!' En vrijwel meteen begon het hele publiek te zingen, Happy Birthday. De jongens zongen natuurlijk weer mee. 'So, Maddy.' Ik keek Harry aan. 'We have covered a song, it's for you..' Begon Harry. 'I WON'T GIVE UP!' Ging Louis verder. Dat was het liedje van Harry en mij..
''No i won't give up, on us,
even if the skies get rough,
i'm giving you all my love,
god knows we worth it..''
Na het liedje stonden de tranen in mijn ogen, hoe mooi die jongens kunnen zingen is heel verschrikkelijk. Vooral m'n lief, mijn lieve Harry.
'Maddy, that was the first present, but here comes the next. We've ben together for 11 months now..' Zie je wel, hij kan niet wachten, zo lief.. 'This is for you!' En hij gaf mij een cadeautje. Ik maakte het open en er kwam een hoopje watten tevoorschijn. 'Look underneath it!' Ik pakte het plukje watten en mijn ogen werden groot, ik kon even niks uit brengen. 'It's not an engagement, but now i know you're mine! You can put off that little thingy's of us from your necklace now, than it looks like it's from Louis!' en hij vloog me om de hals, ik hoorde hem snikken. Louis hield de microfoon bij zijn mond. ''I love you'' Galmde door de hele zaal. Iedereen juichde, keihard.
'Now you're gonna sing, all by yourself: More Than This!' Zei Niall, WAT? HELEMAAL ALLEEN? 'We're the backup voices!' vervolgde Liam.
''When he opens his arms and hold you close tonight,
it just won't feel right..''
Ik zag dat Harry aan het einde van zijn solo tranen in zijn ogen had, het was het laatste nummer namelijk. Hij huilde, om mij! ik pakte zijn hand en gaf een kus op zijn wang. Ik hoorde hem snikken. Toen ze afscheid hadden genomen liepen we naar de kleedkamer, eenmaal daar vloog Harry me om de hals en hield me stevig vast. Al snel liep Louis er op was en knuffelde ons, en zo raakte we met 6 man in een groepsknuffel en begonnen het refrein van More Than This zachtjes te zingen.
Harry huilt, om mij. Ik hou zoveel van die jongen, hij is m'n alles echt waar! Niemand anders maakt mij gelukkiger dan hij doet. En Louis, mijn grote broer, hij is m'n zielsverwant, weet wat ik voel, ik weet wat hij voelt. Morgen gaan we op tournee, wat gaat er gebeuren? Maddy, voel de schouder nou. Helemaal nat! Harry is echt van de rel!
Op de terugweg zat Harry nogsteeds te snikken in de auto, Louis reed, Niall sliep, Liam zat voorin en Zayn lag bij Niall te slapen. 'Are you okay?' vroeg ik aan Harry. Ik zag een toestemmend knikje. 'Ik hou van je Harry Styles, je bent alles voor me.' Zei ik in het Nederlands, Louis keek naar achter in zijn spiegel. 'Hij ook wel van jou denk ik.' 'Kan jij nederlands!?' Ik keek vol verbazing in de spiegel. 'A little, i can understand some words!' Ik moest lachen, we zijn allebei natuurlijk nederlands opgevoed, hij is op zijn 6e naar Engeland gestuurd, vandaar dat hij meer engels praat.
Rond een uurtje of 1 lagen we allemaal in bed, Harry was al eerder gegaan want die bleef maar huilen en wilde slapen. Hij is gewoon een beetje van de rel. 'Ik ben gewoon voor het eerst gelukkig met het mooiste meisje op de hele wereld.' Was zijn antwoord toen ik er naar vroeg. Ik kroop in ons bed tegen hem aan en ik voelde zijn armen om mij heen slaan. Louis kwam weer tegen me aan liggen en gaf me een kus op mijn haar en wreef nog een tijdje door mijn haar. Na een kwartiertje lag het hele bed vol met jongens.
'No, no, don't go away, please, don't, MADDY DON'T GO AWAY!' Werd er 's nachts gekrijst. Iedereen zat rechtop in zijn bed behalve Harry, die schreeuwde de longen uit zijn lijf. Ik zat in shock. Hij is bang dat ik bij hem weg ga.. 'I'm not the perfect guy, you deserve better baby, but please give me a chance!' werd er weer geschreeuwd. Louis zei dat ik even met Liam, Niall en Zayn naar de andere kamer moest gaan om even tot rust te komen. 'Just think about carrots!' Zei hij.
'HARRY, BELIVE ME, SHE LOVES YOU!' 'BUT I'M JUST NOT THE RIGHT GUY, LOOK AT MEE LOUIS!' Ik hoorde alleen maar geschreeuw uit de andere kamer komen, we luisterde mee. 'Harry Styles, If she doesn't love you, she wasn't here?' Begon Louis rustig, 'Louis, i saw her phone, texting with a boy, after the concert! I AM NOT THE ONE, I THINK!' Ik wilde de kamer in rennen maar Liam hield me tegen. Ik barstte in huilen uit, dit kon niet waar zijn! Ik smste helemaal niet met een andere jongen. Ik pakte mijn telefoon en ik keek, smsjes van.. LUCAS! MIJN EX! Wedden, hij heeft Twitter gelezen en nu gaat hij doen alsof ik van hem ben.
'Maddy?' Ik hoorde de warme stem van Louis. 'Just go to Harry, talk to him.' En daar slofte ik, zijn kamer in. Ik zag Harry op zijn buik liggen met zijn hoofd in het kussen gewoelt, hij was helemaal van de rel.. 'Babe, that text messages are from my ex, Sarah telled me he wants to ruïn our relationship, i'm not cheating on you, i lo-' Ik kon mijn zin nieteens afmaken of Harry greep me al vast. 'Maddy, i love you, i need you in my life, i never want to live without you anymore!' En hij zoende me. Die jongen die wil ik toch helemaal niet kwijt, echt nooit meer! 'I really love you, Harry' Hij stemde toe en gaf me een hele dikke knuffel. Louis stond in de deuropening en zag dat ik naar hem keek, hij gaf een toestemmend knikje en blies me een kusje toe.
Ondertussen was het al 8 uur 's morgens, ik besloot niet meer te gaan slapen en lekker pannenkoeken voor die jongens te maken. Ontbijt op bed, lief toch?
Loop ik dan met m'n gigantische kunsten, in een hand een dienblad met drinken en 2 borden, andere hand 3 borden, yay! 'Guys, wake up..' zei ik zachtjes, ik zag 2 paar oogjes open gaan, die van Niall en Zayn. Niall maakte harry wakker, Zayn maakte Liam en Louis wakker. 'Maddy, how sweet!' Riep iedereen en ze pakte allemaal een bord. 'Bon appetit!' Zei ik nog even snel en ging naar beneden. Zelf maar 2 pannenkoeken eten. KLINGEL!
'Hey Maddy, met Saar!'
'HEY GIRL, Hoe is het?'
'Ja ruk, ik zit hier nog wel effe, ouders liggen in een scheiding.'
'Ah Saar, i'm here for you!'
'Thanks! Maar ik moet ophangen, ma wilt me spreken, loveya!
'Loves!'
Ik voelde een kusje in mijn nek, zachten lippen op mijn hals geplant. Harry, je maakt me gelukkig. Ik draaide me om en hij zoende me en duwde me tegen het kookeiland aan. Ik ging er op zitte en hij kwam tussen m'n benen staan. Hij zoende me nogsteeds, heel teder, gewoon lief!
''GET A ROOM!'' Hoorde ik in koor vanuit de huiskamer.