Multimedia da kızlarımız var....
İyi okumalar 🙌
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...Arya Ateş'den
Bugün tam tamına 5 ay oldu gideli sevgilim. Biramdaki son yudumu içip arka koltuğa fırlattım şişeyi amerikada uçurum aradım ama bulamadım o yüzden en yüksek tepeye giderim herzaman şuanda olduğu gibi bir sigara yakıp yola devam ettim. Çağrı gittiğinden beri sigaraya daha çok bağımlı oldum okyanus kokusunu özlüyordum ama artık nikotine bağlı olarak yaşıyordum. Sigaradan derin bir nefes daha alıp camdan dışarı attım ve gazı kökleyerek devam ettim. Sonunda tepeye yaklaştığımda bir araba daha gördüm hemde türkiye plakalıydı. Silahımı kemerime takıp arabadan sessiz ve yavaşça indim. Tepenin ucunda bir çocuk oturuyordu tahminen benimle yaşıttı. Birden ayağa kalkıp kollarını iki yana açtı "artık dayanamıyorum anne!" diye bağırdı "sensiz yaşayamam ben!!" diye bağırdı yine 'sensiz yaşayamam' çağrıya bende demiştim bu sözü gitme demiştim ama beni bırakıp gitmişti oda , çocuk ağlamaya başladı birden hıçkırarak onla beraber bende sessizce ağlamaya başladım. Bir adım atmasıyla koşarak sırtına sarılıp kendime doğru bastırdım. Gelen kokusuyla gözlerimi kapattım çağrıya benzer kokusu vardı. Ağlamaya devam etti aynı zamanda benden kurtulmak için çırpınıyordu "ştt ağlama" dedim bununla beraber sesli hıçkırıkları durdu ama hayla sardığım elime göz yaşları düşüyordu "gitme dedin ama gitti dimi?" diye sordum kafasını usulca sallayıp sarıldı daha çok kokusunu bir kez daha çektim içime "bende demiştim biliyor musun senin gibi yaşayamam demiştim ama o yinede gitti" dedim titrek sesimle kafasını kaldırmak istedi ama izin vermedim "biraz daha sarılabilir miyim onun gibi kokuyorsun" dedim ağzımdan çıkan hıçkırıkla beraber seslice ağlamaya başladım tabi benimle beraber o çocukta en sonunda derin bir nefes alıp ayırdım kendimden. Yere oturup bir sigara yaktım ve çocuğa uzattım elimden alıp yanıma oturdu kendime de bir sigara yakıp içime çektim. Çocuğun bana bakmasıyla ona baktım. Anında gözlerini benden kaçırırken kahkaha attım. Bana bakıp gülmeye başladı oda "ee anlatmak ister misin" dedim ilk beni süzdü sonra kafasını gökdelenlere çevirdi "sanırım bir bira iyi olurdu" dedi burukça gülümseyip yavaşça ayağa kalkıp arkamı dönüp bir adım "nereye" diye sordu durup kafamı ona çevirdim "arabada bira ve sigara var" dedim cevap vermesini beklemeden hızla arabadan poşetleri alıp geri oturdum eski yerime bir bana bir poşetlere bakıyordu gülümseyip iki tane bira çıkarttım birini ona uzatıp diğerinden bir yudum aldım "arya ateş" dedim ve elimi uzattım "aras sargın" dedi ve elimi sıktı "anlat bakalım aras kardeşim" dedim yine burukça gülümsedi gözünden akan yaşla "annem öldü daha doğrusu öldürdüler" dedi kaşlarımı çatıp ona baktım ne yani mafya mıydı "babam büyük bir iş adamı ve aynı zamanda da bir mafya" dedi ve bana baktı sanırım nasıl bir tepki verceğimi merak ediyordu "annemi kaçırdılar babamdan intikam almak için sonra o..ona tecavüz ed.." derken ağzından bir hıçkırık kaçtı sarıldım hiç düşünmeden arasa "gölgeyi aramaya geldim" dedi kendimden ayırdım hemen "neden" dedim soğuk sesimle "yapanı yakalaması için teklifte buluncam" dedi hafif bir kahkaha attım "gölge kimsenin süs köpeği değil para veya başka bir şey için adam öldürmez aras" dedim soğuk sesimle "sen onu tanıyor musun" dedi yine bir kahkaha attıp evet anlamında salladım kafamı , ellerimi tutup "ona dermisin arya" dedi ağlayarak hadi ama ağlama böyle karşımda derin bir nefes aldım "bak aras bende mafyayım babana ismimi söylersen tanır zaten" dedim kaşları çatılırken "şuan oraya dönemem aras ama adamlarım babana yardım etcekler 'T.E.A.M' deposuna git orda sana yardımcı olcaklar ama tek başına kardeşin bile olsa kimseyi sokma" dedim bana şaşırmışcasına baktı telefonun çalmasıyla telefonu açtı "efendim baba" dedi "nerdesin aras" diye bağırdı babası aras ne diyeceğini bilemezken sinirle telefonu ben aldım "haluk sargın?" diye sordum soğuk sesimle "sende kimsin aras nerde" diye bağırdı sinirle ayağa kalkıp "sesinizin tonuna dikkat et haluk sargın ben yer altı dünyasının namı değer gölgesi" dedim telefondan ses gelmezken "oğluma ne yaptın" dedi tıslayarak "hiçbir şey oğlunuz benden yardım istedi bende ona yardım etcem bir kaç ay sonra görüşürüz" dedim ve telefonu kapattım aras bana şok olmuş şekilde bakarken "kimseye kim olduğumu demiyorsun en yakınlarına bile şimdilik adamlarım yardımcı olcak bir kaç ay sonra oraya gelcem" dedim soğuk sesimle yutkunup kafasını salladı deri ceketimin içinden siyah maskeyi çıkarıp yüzüme taktım "yüzünü gördün mü diye soranlara siyah maskeyi anlatırsın" dedim soğuk sesimle ve arabama atlayıp sürmeye başladım telefonun sesi ile telefona baktım masal arıyordu telefonu açıp kulağıma koydum "antermanlara başlayın kızlar gölge ve T.E.A.M ekibi geri dönüyor" dedim ve geri kapattım içimdeki canavar ise şimdiden sabırsızlanıyordu......
Evet arkadaşlar ikinci kitabı yayınlamama az kaldı. Gölge uyanıyor gençler kızıl meleğimiz ise eskisi gibi olmayacak aksine daha çok acımasız olacak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE (İmkansız Aşıklar )
Teen FictionHikayemizin siyah kızı beyaza aşık olur..... İmkansız bir aşk , Kanlı ve bir o kadar masum bir aşk.... Acımasız kızımızın onu gözlerinden saklar oldu.. Hakikaten sizce bu nasıl oldu???? Sadece küçük bir tesadüf..... 💫