6. Bölüm

9 5 0
                                    

Derya ile birbirimize bakakalmıştık. Annemin buraya gelmesi babamı rahatsız ediyordu. Birden aklıma mektup geldi.

" Hallo aşkım. Bu kelimeden nefret ettiğini biliyorum. Ancak seni kızdırmayı seviyorum. Bebeğimizle birlikte 29. haftamızı tamamladık. Seni bıraktığım için üzgünüm ancak burada da bir kolum var. Bir an önce seni görmek için sabırsızlanıyorum. Burası biraz soğuk ama merak etme bebeğimiz güvende. Bir kaç kere hareketlerini duyabildim. Seni çok özledik. En yakın zamanda görüşmek üzere -Christina Güçpınar ve Betül Maria Güçpınar"

Deryaya bakarak kafamın içinde olan düşünceleri bir an önce aktarmaya başladım :

"Derya bak mektupta neler yazıyor. Hallo. Bu almanca bir kelime. Babam neden Almanca bir kelimeden nefret etsin ki. 29 haftalık hamile bir kadının kocasından ayrı ne işi olabilir ki ?"

"Halan annenin mesleğini söyledi mi?"

"Hayır."

"Çıldıracağım. Betül Halan bu kadar salak olamaz. Kardeşiyle evlenen kişi hakkında bu kadar az şey bilemez. Nereli diyoruz bize Amerika dan bir yer söylüyor. Bütün kapılar buraya çıkıyor."

"Annemin davranışları ben altı aylıkken değişmeye başlamış."

"Sorun Almanya da o zaman"

"Kesinlikle ama asıl sorun şu. Babam beni yalnız halama vermiş. Annem yokmuş. Annem ile babam o sıralarda ayrı olmalılar çünkü halam öncesinde annemin onu kenara çekip kutuyu bıraktığını söyledi."

"Betül sakın burada gerçek soy ismini söyleme olur mu?"

"Neden ki ?"

"Belli olmaz ne olacağı."

"Doğru diyorsun. Hadi gidelim artık."

"Tamam"

İki gün boyunca Derya ile kafa yorsak da hiçbir şey bulamamıştık. Bu kadar yüklü para bana şimdiden ağır gelmeye başlamıştı bile. Mülakat okulun dışında bir ofiste yapılacaktı. Ofise gittiğimiz zaman bir sürü öğrencinin gelmesi beni biraz ürkütmüştü. Sıra bana geldiğinde dua ederek içeri girmiştim.

Sorulan sorulara eksiksiz bir şekilde cevaplamam bana rahatlık verse de kişi sayısını düşündükçe beynimin içi zonkluyordu.

Sınav sonuçları üç gün sonra açıklanacaktı. bu sırada annemle ilgili bir şeyler bulmak için Nanas'ı ziyaret etmeye karar verdik. Ertesi gün olduğunda hızlıca Derya ile Nanasa giderek çevrede biraz araştırma yapmaya başlamıştık bile. Elimde bulunan biblodan en az üç dükkanda bulunmaktaydı. Biblonun bize yardımı anladığım kadarı ile sadece Hannover de bulunmamız gerektiği gerçeğiydi. Bir türlü ipucu bulamıyorduk. Elimizde ki kartpostalın satışı bile hiçbir yerde bulunmamaktaydı.

Üç gün boyunca Derya ile araştırmamıza rağmen elimizde hiçbir sonucun olmaması bizi üzmüştü. Sonuçlar altıdan sonra e mailime geleceği için Derya ile yediye kadar dışarıda kalma kararı aldık. Yemeğimizi yedikten sonra saate baktığımda sonuçların açıklandığını fark edince heyecandan yerimde bile duramadım. Otel odasına girdiğimiz gibi Derya telefonundan e mailimi açarak sonuçlarıma baktı.

Hayatımda ilk defa o gün Deryanın bu kadar ağladığını gördüm. Telefonu fırlattığı gibi bana kocaman sarılarak :

"Bu iş tamamdır kızım. Başardım. Yaptın. Biliyordum. Şüphem dahi yoktu" dedi.

BAŞARMIŞTIM.

YAPMIŞTIM.

SONUNDA

Tüm çabalarımın sonunu görmekteydim. Hayatımda ilk defa bu kadar öz güvenli hissediyordum. Başkalarının söyledikleri çevremizde sadece toz dumanı oluşturur. Sizin yaptıklarınız bu dumanı su ile söndürerek gökyüzünde ki güneşi görmenizi sağlayan bir işlevdir. Ne olursa olsun yapabileceğine inanmak tıpkı nefes almak , su içmek , yemek yemek kadar gerekli bir hayati alışkanlık olmalı. Başarı insanı besler hayal ise ruhunuzu temizler. Bu yolda her zaman için düşmek gerekir aksi takdirde kalktığınız zaman daha güçlü adımlar atamayacaksınızdır.

1 hafta sonra Derya gitmişti. Bende okulun bana sağladığı imkanla bir ailenin yanında kalmaya başlamıştım. Ertesi günü okul başlayacaktı. Yatağıma geçtikten sonra son bir kez annemin fotoğrafına bakmak istedim. Lale teyze uyuduğumu sansın diye ışığı kapatarak yatağıma geçtim. Telefonumun ışığı ile fotoğrafı incelemeye başladım. Annem hayvanat bahçesinde o kadar masum çıkmıştı ki. Yüzünün masumluğu , vücudunun inceliği , kollarının,kollarının,kolları. Bilekler. Telefon elimden ansızın düşmüştü.

Kolunda ki kesikler. Gözden kaçırmıştım.

Elinde bulunan

Yara izleri

Bu resmen

ŞİDDETTİ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BenmariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin