#MyLifeBecomeWorstAndBetter
#BasedOnTrueStory
#EditorByEykaZulaikha
#Part3
P/S: 🔞🔞🔞🔞 detect😏2 weeks d kampung c sheyla, abg dia bwa kmi mkn angin sna d Langkawi.. Mula² sy nda mw ikut, tp c sheyla pksa lgpun mum dia pun suru jg😅 sy bg alasan teda duit sngup c Sheyla mw sponsor....
So kmi p lah sy "jakun" nda pnah kan dtg sna...2hari 1 mlm kmi d Langkawi... Enjoy brabis mlm tu c joe bwa p club sekitar sna saja lah sy kn lma sdh nda p club time tu berabis sy mnum smpai sy mabuk.. C sheyla pun apa lg ambik pluang abg dia yg jaga kmi time tu...
Ptutlah c Sheyla b'abis mw p sna rupanya 2 minggu sdh bf c sheyla bru balik dri study d jepun tu..
Masa balik p hotel jam 2 pgi.. C Sheyla kasi tau sy yg bf dia tdo sma dia rindu kenen😏...
Sy blank saja sbb high sdh mbuk, mna lg ada msa mw fkir.. C joe bwa sy p blik dia sy ikut sja sy msuk sja berlari sy p muntah.. M'lekit btl sy rasa sy buka bju, buka sntut & bra wash face, wash yg pnting.. Lpas tu grab towel & kluar bkn lurus pun sy jln smpai c joe kasi tlg sy bwa p katil trus sy t'tdo..
Ntah mcm mna sy t'bgun menangis sbb sy mimpi blik time kna rape oleh abg tiri sy tu smpai c Joe hug me...
"Shhh... It's okey Lovi.. I'm here" - Joe
dia kasi tenang sy..
Maybe d sbb kn time tu sy masi ada mabuk & mamai ckit sy seduce dia..Sy hug dia tightly, sy kiss neck dia, sy tgok dia kan mcm ada turn on, sy snyum dan pgang pipi dia dan kiss lg bibir dia passionate and mkin lma mkin rough smpai lah kmi terlanjur.. Joe kiss leher sy dia buat love bite then naik smula kiss my lips french kiss then kiss dagu sy trun ke leher sy and dada sy and sucks my nipple sbelah lg tgn dia ramas boobies sy... And slow² dia trun dan lick my pussy... Sy pun nda tau lah apa yg sy rasa mw tu sbb tlampau high sy rasa... Dia main finger in my pussy and sy moaning beberapa kali and then dia msukkan lelew dia dlm pussy sy from slow to fast smpai kmi dua² cum... Nda tau brapa round sdh tyme tu and then kmi fall asleep sbb tlampau pnat😅..
Bgun² ja mw tgh hari sdh..Sy trus sedar ingt psl smlm sy tgk sblh tdo lg c joe trus sy p tndas cuci smua and brush my teeth..
Sy kluar saja dari tndas trus sy kol c Sheyla sy bgtau dia yg sy mw ambik bju, dia ckp sdh abg dia ambik beg...
Sy dduk d katil tnggu c joe blik nda smpai 5 minit dia dtg bwa beg sy.. Sy ambik beg sy and p tukar bju trus sy tgok dia and i say sorry..
"Sorry bout last night,just forget what have happened and act like we do nothing ok.. It's just one night stand we both drunk ok..." - Sy
Joe just stand and looking at me with smirk on his face...
Time tu malu berabis sdh sy suddenly dia b'suara"Is it true it's just one night for? Coz sy nda akan sntuh pmpuan klu sy nda suka... Lovi please.. I fall for u at the first we meet at the airport..."
Sy stood nda tau mw bls apa tp yg pasti akward...
"No joe it's not love okay.. Please forget bout that it was a big mistake..." - Sy
Dia diam saja, sy turn around mw kluar but dia tarik sy lpas tu hug me tight & start to kiss me at first I don't give any respon, I admit it that he a good kisser.. And yg budunya sy pun bls kiss dia..
" This kiss was a mistake" - Sy
"No it's not a mistakes Lovi.. I know u have fall for me but it's ok i will wait and win your heart.." - Joe
YOU ARE READING
My Life Become Worst And Better (Completed)
Kurgu OlmayanKisah ini adalah kisah benar and owner story bkn utk mengaibkan sesapa just nak bagi pengajaran..