PART 4

294 28 15
                                    

Jimin bangun dari duduknya lalu berjalan kearah dapur untuk memasak makanan tengah hari untuk jungkook.Jika tak dimasak mengamuk pula anak jeon jagung tu.Opss jeon jungkook.Jimin mengelap air mata yang masih tersisa dipipinya lalu meneruskan acara memasak bersama chef wan.Sesat -_-

JUNGKOOK POV

Pebendelah minah sial ni bila aku tidur rumah taehyung dengan taehyung itulah inilah semuanya nak menangis macamlah aku dengan taehyung tu buat benda yang bukan².Huh,lebih baik aku mandi badan pun bau ketiak masin.Aku membau ketiakku dan

"Bwueekk,busuknya bau stokin basah bwueekk"

Aku membuka pakaian yang melekat ditubuhku dan terpampanglah ABS aku.Aku berdiri didepan cermin lalu aku membuat gaya sado depan cermin.Mencium lengan berotot aku seperti yang dilakukan oleh pemain gusti WWE untuk memikat hati wanita yang menjerit histeris.Korang rasa aku boleh tak masuk WWE?Aku sambung lagi dengan acara aku iaitu berangan didepan cermin.

Aku pun pernah berangan jugak depan cermin ͡° ͜ʖ ͡° 

Sedang jungkook berangan ada orang yang memasuki biliknya dan ya orang itu adalah jimin

Jimin melihat segalanya dan dia blush.Omo jimin cute.Ehh ehh apa aku cakap ni jungkook kau kena ingat diri kau hanya untuk taehyung bukannya untuk si hodoh ni.

Jimin kaku dan  blush.Dia ni dah kenapa?Tahulah badan aku ni hot tak payah nak pandang lama².

"Woi!woi,apahal kau tengok ABS aku siap blush lagi tahu ah aku macho dah ah shuh shuh aku nak mandi sebok jer"

Aku menghalaunya dan dia menurut

Aku mengambil tuala lalu mandi

JUNGKOOK POV END

JIMIN POV

Aku telah siap pun masak.Aku keatas untuk memanggil jungkook kerana aku nak mengajaknya makan.Aku memulas tombol pintu lalu membukanya.Aku terkejut kerana

OMO!!OMO ABS SUAMI AKU WOI WOI TOLONG AKU BAWAK GI HOSPITAK AKU RASA NAK PENGSAN DAH NI!!

Aku kaku dan blush tak tahu nak buat apa rupanya badan suami aku hot jugak tak sia² jer aku khawin dengan dia huehuehue

Jungkook memandang aku manakala aku masih lagi kaku dan tak bergerak

"Woi!woi,apahal kau tengok ABS aku siap blush lagi tahu ah aku macho dah ah shuh shuh aku nak mandi sebok jer"

Aku tidak lagi terkaku apabila jungkook menjerit kat aku

Aku menurut perintahnya dan keluar sempat lagi aku tengok ABS dia

Tadi dia ada kata yang dia macho kan?Memang awak macho pun tulah sebabnya saya cinta awak anak Jeon

JIMIN POV END

Dimeja makan hanya ada jungkook dan jimin mereka makan makanan mereka tanpa bercakap mahupun pandang.Setiap hari perkara ini akan berlaku tapi ada juga jimin membuka suara tapi tak dilayan jungkook.Oleh itu,jimin membuat keputusan untuk mendiamkan diri.Beberapa minit kemudian,jungkook membuka suara.

"Malam ni aku nak date dengan taehyung.So kau duduk rumah sorang²."

"T-tapi j.."

"Tak ada tapi² kalau kau berani nak halang aku jangan sampai tangan ini akan hinggap dipipi kau"

Jimin diam dan dia hanya makan makanannya sambil menunduk

Luka yang ada dihatinya ia mencengkam kuat menahan sakit yang dilukai jungkook selama 2 bulan

Dia meneruskan makan sehingga habis tidak tersisa sedikit makanan lalat terbang dengan muka sayu kerana tidak dapat makan kiki kesian kau lalat

Jungkook bangun dari duduknya lalu berjalan naik atas kebiliknya atau lebih tepatnya bilik dia dan jimin.Jungkook tidur diatas katil size king manakala jimin tidur di atas sofa kerana jungkook jijik dengan jimim oleh itu ia menyuruh jimin tidur diatas sofa.Setiap hari jimin menahan sakit belakangnya tapi ia dibiarkan sahaja.Jungkook masuk kedalam bilik itu lalu ia baring diatas katil untuk merehatkan diri kerana malam ni dia ada temu janji dengan taehyung so dia akan tidur untuk menghilangkan rasa penat.

Jimin sedang mengangkat pakaian² dia dan jungkook di atas sidaian di halaman rumah besar mereka.Bercakap pasal mana mereka dapat duit beli rumah besar ini adalah kerana jungkook bekerja di sebuah syarikat arwah appanya.Jungkook sebagai boss disitu boleh ambil cuti pada bila² masa.

Jimin meletakkan semua pakaian itu kedalam bakul besar.Jimin mengesat peluh yang ada di dahi kerana cuaca panas jadi jimin terpaksa berjemur diluar untuk mengangkat banyak lagi pakaian yang ada di sidaian.

Setelah siap,jimin mengangkat bakul besar itu masuk kedalam rumah.Jimin berjalan kearah bilik baju dimana semua pakaian² jungkook dan jimin ada disitu.Jimin meletakkan bakul itu diatas permukaan lantai.Jimin duduk lalu ia melipat pakaian tersebut hingga habis.

To be continued

Penat tulis.Mohon vote dan comment kepada para membaca yang sekaku vote ff author.Author nak cakap yang author berterima kasih sangat dengan korang.Hope korang selalu vote ff author sampai ff ni tamat.

REGRET [ JIKOOK ]Where stories live. Discover now