Rapperi háromszög

180 24 1
                                    

Reggel a telefonom folyamatos csipogására keltem. Amikor már feladtam,hogy abbahagyja és aludhatok megnéztem az üzeneteket.

Jooheon:
Szijaa.
Akkor jössz?
Haliii....
Alszol?
...
Meghaltál?
Oké.
Akkor ne írj vissza :'(

Nineul
Vagyok csak aludtam.
Hova kellene mennem?

Jooheon:
Hát...Itt várok a házad előtt.

Nineul:
ITT??!! Azonnal megyek egy pillanat!

Kiugrottam az ágyból és 5 perc múlva már mentem volna ki az ajtón de anyum megállított.

- Hova mész kicsim? -  állt elém eomma.

- Öhm...haverokhoz.- vetettem rá egy mosolyt.

- Értem.- vigyorgott mint egy idióta.- Éss..Ki ez a szépfiú a ház elött?- vigyorgott továbbra is..

- Jesszus anya! - csaptam a homlokomra majd kiléptem az utcára- Elmentem,majd jövök.- mondtam és becsuktam az ajtót.

- Jó reggelt macika - köszönt nevetve Honey és összekócolta a hajam.

- Jó reggelt. Azért kert sokáig alszok NEM vagyok maci!- igazgattam a hajamat.

- Ha te mondod...-mosolyogva kinyitotta a kocsi ajtaját és én beszálltam.

- Fhu...izgulook. -mocorogtam az ülésen - Milyenek a haverjaid?

- Mindjárt meglátod. - kacsintott a visszapillantóba és nagyjából 2 perc múlva leállította a motort.

- Na gyerünk! - tolt egy nagy ház elé és becsöngetett.

- Sziasztok! - nyitott ajtót egy velem egymagas világosbarna hajú srác és lepacsizott Jooheon nal.

- Szia. - köszöntem kissé halkan.

- Nehogy megnémulj! - nevetett Honey val együtt és behúzott a házba ahol a nappaliban 4 srác volt rajta kívül. Sorba álltak és egyesével bemutatkoztak.

- Én Chae HyungWon vagyok. - mutatkozott be az utolsó srác is aki annyira jól nézett ki hogy elpirultam ami elég kínos volt,de az egyik tag közbe szólt.

- I.M hol van? - kérdezte a barnás-feketés hajú srác,azthiszem Shownu.

- Elvileg a szobájában gyakorol - mondta Minhyuk.

- Gyere Nineul nézzük meg! - fogta meg a csuklóm Jooheon és elvitt egy szoba felé.

Amikor odaértünk ismerős ritmus fogadott...benéztem a résnyire nyitott ajtón és megláttam ahogy I.M teljes beleéléssel rappel. Egyszerűen lenyűgöző volt. Csak akkor tértem magamhoz amikor kinyitotta az ajtót én pedig kishíjján besstem a szobába.

- Hát ő meg? - nézett furán az ekkor már jelenlévő Kihyunra.

- Jooheon barátnője. - boxolt bele az említett személy vállámba aki full piros lett.

- Khm...barátja! - mentegetőzött mire csak nevetni tudtam.

- Inkább örülhetnél,hogy ilyen lánnyal lóghatsz. Sajnálhatnád magad Nineul,sőt már én sajnállak. - nézett rá megvetően Kihyunnie de átment röhögésbe az egész.

-Lim NiNeul vagyok.- mutatkoztam be. - Nagyon királyul rappelsz! Sokkal jobban,mint...mindegy.- nem mondhatom azt hogy mint én...

- Lim ChangKyun. - mosolygott kicsit. - Kinél is vagyok jobb?...Azt akartad mondani,hogy mindenkinél,ugye? - vigyorgott.

- Nálam nem vagy jobb! - duzzogott Jooheon.

- Naa..hyung! Tudod,hogy csak cukkoltalak! - nézett rá kiskutya szemekkel a maknae.

- Várj..Jooheon akkor tényleg te is rapper vagy?! - néztem rá csodálkozva amire csak egy cuki mosolyt kaptam. - Rappelsz nekem? Légysziii....- próbáltam aegyozni több-kevesebb sikerrel.

- Hát persze.De nem lesz ingyen! - vetett rám egy sunyi mosolyt majd elkezdett rappelni.

- Ez egyszerűen eszméletlen! - mondtam visszatartva a fangörcsömet.  - Csak ti ketten vagytok vagy még van más is? - kédeztem teljesen bezsongva.

-Kezdek tőled félni! - röhögött egyszerre I.M és Jooheon. - Egyébként még HyungWon az aki tud.

- Mi van velem? - jött hozzánk Hyungwonnie.

- Miért néz ki minden Rapper ilyen jól? - mondtam talán túl hangosan is miközben a fejemet fogtam.

- Mit is mondtál?- néztek rám egyszerre mind a hárman fülig érő mosolyjal a szájukon.

- Azt hogy megszeretném hallgatni! - kaptam fel a paradicsom vörös fejem,amire nevetni kezdtek. 

A nap többi részét a 3 sráccal töltöttem,szóval a többi tagot nem igazán sikerült jobban megismernem. Azthiszem majd legközelebb.

- Nineul! Nincs kedved itt aludni? - kérdezte Jooheon amikor épp menni készültem.

- Háttt....7 sráccal egy házban? Szerinted megengedik ezt nekem? - pár furcsa pillantással díjaztam ötletét.

- Na akkor ittalszol. A szüleidet majd intézem. Gyere szedjük össze a cuccaidat! - ültetett be vigyorogva a kocsiba.

Legalább megismerhetem a többieket is. Vagyis...ezzel nyugtatom magam...

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now