"BUBBLETEAM NER-DE!!?"
Sehun'un bağırması ile kafe'deki herkes ona dönmüştü. Sehun sinirli bir şekilde sandalyesinden kalkarak garsonun yanına gidip ona bağırmaya başladı. Haklıydı çünkü yarım saatten fazla beklemişti. Ne yazık ki içeceği hala gelmemişti. Garsonun sehun'a karşı sert tepki vermesi onun daha çok sinirlenmesine yetmişte artmıştı bile. Sehun haklı olduğu konu da haksız duruma düşürülmeye çalışılıyordu etraftaki korku ve endişe ile izleyen kişilere aldırış etmeden garsonun suratına ani bir hareketle sert bir şekilde yumruk atmıştı. Bu durumu gören diğer elemanlar ağzı burnu kanlar içerisin de olan arkadaşı yerden kaldırmaya çalışırken bir kaçı da sehun'u cafe'den uzaklaştırmaya çalışıyordu. Lakin arkadan o kadar gür bir ses gelmişti ki herkes olduğu yerde durup o tarafa dönmüştü. Garsonlar o kişiyi görünce hemen selamladılar. Sehun ise hepsinden sonra arkasını dönmüştü. İçinden kendini sakinleştirmeye çalışırken karşısın da duran zarif bedene baka kaldı. Bu kadar gür bir sesin böyle narin görünümlü birinden çıkmasına çok şaşırmıştı lakin bunu belli etmeden olay'ı hemen anlatmaya başlıyordu ki karşısında ki tam da kendisine doğru yürüyordu. Bu onun daha fazla terlemesine ve kalbinin çok hızlı bir şekilde atmasına neden oluyordu bunu biraz garipsese de daha fazla üstün de durmadı. Adam karşısına dikilip sehuna kendisini takip etmesi anlamında kafasını salladı ve arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Sehun hala kolunu tutmakta olan iki garsona sert bir bakış atıp o adama yetişmek için büyük ama normal adımlarla yürüyordu. Yanına geldiğinde olay'ı tekrar anlatmaya başladı.ilk başta kekelese de hiç istifini bozmadan konuşmaya devam etti "B-bakın t-am y-arım saattir sipariş ettiğim içeceği bekliyorum çalışanlarınıza birkaç kez hatırlatsam da yine de getirmediler ve bu beni cidden çok sinirlendirdi daha sonra kendilerine uyaran bir ses tonu ile ikaz ettim lakin çalışanlarınızın müşterilere karşı saygısı hiç olmadığından beklenmedik bir tepkiyle karşılaştım." anlatmaya devam ederken adamın kafenin üst katında bulunan odasına çoktan girmişlerdi adam başı ile ona oturmasını işaret etti. Sehun anlatmayı kesip etrafı izlemeye başladı. Cidden oda tam onun zevkine göreydi. Oda da gözlerini çevirirken yine o zarif bedene takılmıştı gözleri. İçinden 'bu oda da bulunan en zarif ve en güzel' şey olduğuna dair cümleler kuruyordu. Adama daha dikkatli bakmış olacak ki karşısındaki kişiden ilk defa bir ses çıkmıştı "evet bu kadarmıydı?" . "ş-ş-ey h-ayır" bu kez yine kekelemişti ve bu sefer kendine lanetler okuyordu. "Daha sonra kendime hakim olamayıp elemanınızın birini hırpaladım. Ve zaten daha sonra da siz geldiniz."Ben hepsiyle ilgileneceğin merak etmeyin peki başka birşey söylemek istiyormusunuz?" sehun ağzını açmıştıki kendini zor durdurdu az daha aklından geçirdiğini söyleyecekti "Teşekkür ederim bu konuyla ilgilenirseniz beni cok çok memnun edersiniz başka da söyleyecek birşey yok" o zarif kişi birde gülümseyince sehun kendinden geçmişti tamamen ve adamın sadece dudaklarına bakılı kalmıştı. Adam haraketlendi ve sehuna doğru yürümeye başladı "Ben luhan" elini uzatmıştı. "Elleri de kendi kadar güzel ve zarif" sehun bu sefer dışından düşünmüştü tam bir rezillikti karşısında ki ise yani luhan bu sefer gülümsemekle kalmayıp resmen kahkaha atıyordu bu duygu neydi böyle bilmiyordu ama cidden yerin dibine girmek istiyordu.""Merhaba ilk defa bir kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz bölümü bir kaç kere konturol ettim ama yazım yanlışı varsa kusura bakmayın çok sakin bir bölüm oldu ama ilerki bölümlerde ortam biraz coşucak lütfen okumaya devam edelin +15 de yeni bölüm gelicek"
ESTÁS LEYENDO
Love Me Daddy (smut)
Fantasía"O zarif kişi birde gülümseyince sehun kendinden geçmişti tamamen ve adamın sadece dudaklarına bakılı kalmıştı."