Cestovní Horečka

7 0 0
                                    

,, Rose! Má Henrietta sbaleno? Rose! Nezapomeň vzít Henriettě plavky! A má svého plyšáka? Notak Rose! Posloucháš mě vůbec?! " Vážně miluju balení na poslední chvíli... Máma šílí, táta kouří jednu cigaretu za druhou a Henrietta brečí protože se nestihla dodívat na ten mozek vymývající seriál. A já za všechno můžu. Vážně nesnáším rodinné dovolené. Kvůli Henrietty ani neletíme. Budeme se táhnout autobusem 13 hodin... ,, A Rose? " zatahala mě za triko Henrietta.,, budeš se mnou sedět v autobuse a budeme hrát barvičky?" No super. Sedět s Henriettou v autobuse, to tomu ještě chybělo.
,, Je ti doufám jasné, že si dám sluchátka do uší a budu dělat že si za mnou sedl nějaký omyl? " odpověděla jsem. Nechtěla jsem na ni být zlá, jen se prostě zeptala v nevhodnou chvíli... Když jsme už stáli na dohodnutém místě, přijel přeplněný, dvoupatrový autobus s upoceným řidičem. Sedla jsem si na sedadlo číslo třicet tři. Henrietta se za mnou přihrnula. ,, Ale já chci sedět u okýnka!!! " rozkřikla přes celý autobus. Všichni se na nás podívali. ,, Henrietto neřvi tady nebo sedíš dole s kuframa!!" sykla jsem. Jakmile se setmělo, Henrietta mi usnula na klíně, takže netuším proč jsem ji pouštěla k okýnku když to stejně prospí... Strčila jsem si sluchátka do uší a rozhodla se dělat, že se neexistuju... V nejlepší části písničky mi někdo sundal sluchátko.,, Co posloucháš? " zeptal se kluk sedící za mnou, když jsem se otočila. Měl nádherné špinavé blond vlasy, silné ruce a úsměv, ze kterého se mi točila hlava.,,Noo... Budeš se smát." odpověděla jsem ostýchavě. Takhle jsme si ještě asi dvacet minut povídali.,, Pojď za mnou. " řekl a usmál se tak sladce, že jsem naprosto znervózněla. Jenže na mě spala Henrietta a v uličce vedle spal divnej chlap. Henriettě jsem dala pod hlavu polštář a začala jsem prelezat sedačku abych se dostala za Majkem. Jmenuje se Michal, ale mě se Majk líbí víc. Když jsem spadla do sedačky vedle něho, oba jsme se začali smát. Ještě jsme si povídali dlouhé hodiny, dokud jsem neusla na jeho rameni. (Vážně sexy rameni:D)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Chorvatská RůžeKde žijí příběhy. Začni objevovat