*Tonynin Pepper ve Rhodesu tanıştırdığı gün.
Tony ve Pepper sevgili olalı 1 hafta olmuştu.Tam anlamıyla sevgili olalı...
Tony artık en yakın arkadaşı ve sevdiği kadını tanıştırmanın zamanı geldiğini düşünmüştü ama Pepper son 1 haftadır Tonye çok uzaktı.Soğuktu.
Evden çıktı ve arabasına bindi.Restoranın yakınlarında bir çiçekçi görmüştü ve Pepperın en sevdiği çiçeklerden almayı düşündü.
Pepper orkide seviyordu ve Tony Pepper orkide sevdiği için evinde orkide bulunduruyordu.Her zaman sulamayı unutmazdı.
Buketi aldı ve parayı uzatıp arabasına doğru yürüdü.Arabaya bindi ve Restorana doğru sürdü.
İlk gelen Tony olmuştu.Sonra Pepper geldi ve Tony elindeki çiçekleri Peppera uzattı.Pepper pek memnun olmamış gibi dursada yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirdi.Tony eğildi ve Pepperın dudağına bir öpücük kondurdu ama Pepper cevap vermedi.
Tony geri çekildi ve Rhodesun geldiğini farkedip ayağa tekrar kalktı.
Tonynin kalktığını gören Pepperda ayağa kalktı. Rhodesu görünce yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi.Tonye gülmediği türden.
Rhodes Pepperın elini eli arasına aldı ve öptü.Pepper çok memnun olmuş gibi duruyordu.Tony Rhodes ve Pepperın bakışmasını bölüp araya girdi.
Tony:Rhodes bu Pepper, Pepper bu Rhodes.
Birbirlerine baktılar ve tekrar gülümsediler.Bu hareketleri Tonynin tabikide gözünden kaçmıyordu.
Tony tekrar araya girdi ve konuşmaya başladı.Tony:Yemeği yiyip bize gidelim.Peppera bir süprizim var.Rhodes sende görmek isteyebilirsin.
Rhodes:Benim için sorun yok.
Pepperda kafa salladı ve önüne gelen yemekleri yiyip masadan kalktılar.
Tony önden Pepper ve Rhodes arkadan geliyordu.Tony arkada ne yaptıklarını merak etsede ses etmedi.Bugün ne kadar da susmuştu Tony!
Önce Tony sonra Pepper ondan sonra Rhodes bindi ve Tony evine doğru sürdü.
Binaya girdiler ve asansörün tuşuna bastılar.Asansör geldi önden Pepper sonra Tony sonra Rhodes girdi ve 2.kata bastılar.
Geldiklerinde önce Rhodes sonra Tony ondan sonra da Pepper asansörden çıktı ve Tonynin evine girdiler.
Süprizin tam olması için önce Pepperın girmesi gerekiyordu.Öyle oldu da .
Işıklar açıldığında her yer süslerle doluydu ve tam karşıda 'IYİKİ DOĞDUN PEPPER' yazan kartları gördü.
Ah.Pepper Rhodesla oynaşmaktan doğum günü olduğunu unutmuştu.
İlk defa bu kadar içten güldü Pepper.Birilerinin onu düşünmesi hoşuna gidiyordu.
Tony elinde pasta ve bir bıçakla döndü.Üzerindeki yazıların yamukluğundan pastayı Tonynin yaptığı anlalışılıyordu.Pepper şaşırdı ve Tonynin pastayı masaya bırakmasını bekledi.Tony pastayı bıraktığında koştu ve Tonye sarıldı.
Pepper:Seni seviyorum.
Tony:Bende seni.
Ayrıldılar ve Pepper pastayı kesmek için bıçağı eline aldı.Pastayı dilimledi ve önce kendi bir dilim aldı sonra Tonye uzattı.İkiside çok mutlulardı.
Yani Tony öyle tahmin ediyordu.
Çekmeceden 3 kadeh çıkardı.Minibardanda beyaz bir şarap.Pepper beyaz şarabı çok sevdiği için bunu seçmişti Tony.Pepperı çok önemsiyordu.Gerçekten de çok.
Şarabı açıp kadehlere doldurdu ve içeri götürdü.İçeriye girdiğinde dipdibe bir çift beklemiyordu.
Tonyi görünce ayrıldılar.Tony şarap seçerken bile Pepperın sevdiği rengi seçerken Pepperın böyle davranması gerçekten zoruna gidiyordu.
Tony kadehleri masaya bıraktı ve anahtarını alıp terasa çıktı.Ayaklarını aşağıya sarkıttı ve zeminin ucuna oturdu.
Terasın kapısı açıldı ve bir kadın girdi.Bu pepperdı.Paytak paytak adımlarla Tonynin yanına oturdu.
Tony Pepperın yüzüne dahi bakmadı. Peppera çok kırılmıştı.Onu bu kadar çok severken onun böyle davranması...
Belki de Nathashayı dinlemeliydi.Ama hayır aşkının peşinden gidecekti.
Pepper Tonynin yüzünü avuçladı ve kendine doğru çevirdi.
Gözleri yaşlı bir Tony görmeyi beklemiyordu.Tony yüzünü çekti ve karşısına bakmaya devam etti.
Tony:Ben bunları hakedecek kadar ne yaptığımı hiç bilmiyorum.Sen seversin diye çiçek alıyorum elimden alıp kenara koyuyorsun.Sen seviyorsun diye çikolatalı pasta yaptım tam 3 saat uğraştım.Ben hayatımda hiçbir kadın için bu kadar çaba sarfetmedim Pepper.İçecek seçerken bile senin sevdiğin şeyleri seçiyorum biraz daha mutlu ol diye.
Kendi tercihlerimi 2.plana atıyorum seninleyken.Benim için sen önemlisin.
Ama sen bunu göremiyor musun? Bir tek süprizim o değildi biliyor musun?Pepper hiçbir şey diyememişti.Tek kelime dahi etse haksız çıkacağını biliyordu.Merakla Tonynin 2.süprizini açıklamasını bekledi.
Tony cebinden bir kutu çıkardı.Peppera doğru attı ve oturduğu yerden kalktı ve teras kapısını açıp aşağı indi.
Rhodesun evinde olduğunu unutmuştu.Ceketini , telefonunu ve arabanın anahtarını alıp çıktı.
Kafa dinlemeye ihtiyacı vardı.Telefonu eline alıp Nathashayı buldu ve aradı.Evin ordaki parka gelebilir misin ? Sana ihtiyacım var.
Nathasha boğuk çıkan sese dikkat etti.Kötü bir şeyler olmuş olmalıydı.
Kızıl:Yolunun üstündeyim beni de alırsan olur.
Tony:Tam nerdesin?
Kızıl:Marketteyim.Yiyecek bir şeyler almak için.Birlikte yeriz.Marketin önünde beklerim.
Tony:Tamam 5 dakikaya ordayım.
Tony telefonu kapattı ve markete doğru sürdü.Kızılıda alıp parka oturdular.
Tony:Sence bunları hakettiim mi? Ona evlenme teklifi edecektim.
Kızıl:Sence buna değer mi?
Tony:Hayatımda ilk kez bir kadına güvendim.Annemden bile fazla.Onun sevdiği şeyleri yapıyorduk.Onunlayken tercihlerimi ikinci plana atıyordum.Ben onu önemsiyordum.
Gözünden bir damla yaş süzüldü ve yanağına aktı.Nat Tonye sarıldı.Tony sanki bu anı bekliyormuş gibi ağlamasını şiddetlendirdi.
Nat Tonyi ilk defa böyle görüyordu ve bir daha böyle görmemeyi umdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡
FanfictionYavaşça yürüyorum.Benimle konuşan adamın yüzünü görmek için. Sana kavuşmamı engelliyor Tony. Bedenimi sürüklüyorum.Tek isteğim şu silahı alıp sana kavuşmak. Adamın söylediği şey yankılanıyor beynimde. "Silahımın bende kalması daha uygun olur." Ama b...