1. Bölüm

4 2 1
                                    

Evet her zaman ki gibi babamın bahrışları arasında odaya girdim belki hepimizin yatağa girmesi bu kadar zor olmazdı artık ben büyümüştüm anlamıyorlardı hala küçük çocuk muamelesi görüyordum.
Ders çalışma masama doğru yöneldim küçük koltuğumu çektim ve oturdum daha sonra leptobumu açtım ve sanal ortamda gezindim bana göre leptoptan sanal ortama girmek daha eğlenceliydi . Bu hiç telefondan girmiyorum anlamına gelmez ama leptobumla aramızda farklı bir şey vardı. Her akşam rutin haline gelmiş sosyal ağda gezinmemi bitirdikten sonra yatağıma uzandım. Ve babam odaya ani bir girişle '' Hala sen uyumadın mı ? '' Ardından annem ani bir giriş yaptı.
'' Uyu artık Asya ''
'' Tamam anne uyuyorum '' dedim.
Uykumun olmadığımı biliyordum bu yüzden yeni aldığım kitabımı komidinin üzerinden aldım ve yatağa girdim. Gözümü saate devirdiğimde saat 01:00 di artık uyumam gerektiğinin farkına vardım. Zaten annemgilinde sesi gelmiyordu uyumuşlardı sanırım. Yatağıma uzandım sabah saat 9 tu yataktan kalkerken uyku sersemliğü ile annemin bahrışları arasından gelen süpürge sesi karılmıştı bu gün temizlik günüydü ama ben part time işe başlamıştım o yüzden bu haftadan sıyırdım. İşte ilk günümdü ama gayet prafösyenel bir şekilde işe koyuldum zaten garsonluğun neresi zor ki altı üstü bardakları taşıyorsun...
      O gün kendime arkadaş edinmeye çalıştım ama nafile kimse pas bile vermiyordu . Yarın olsun birini buluruz dedim . Yaklaşık 1 saat sonra eve varmıştım . Sıradan olayların ardından yatağa yattım gece yarısı telefonum ötmeye başladı. Telefonu tek gözüm kapalı elime aldığımda ' ŞEHİRLİ MÜDÜR ' diye kaydettiğim yakışıklı müdürüm arıyordu. Bu saatte bir müdür neden ararki ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin