6.rész: Válaszok

215 15 6
                                    

Nagy nehezen visszaváltoztam. Ne! Ne kérdezzétek, hogyan! Én sem tudom...

A kwamim tanácstalanul repkedett az egész szobában. 10 perce csak ezt csinálja, mióta megkértem, hogy magyarázzon el mindet. Mindent, ami a kwamikról, és a szuper erőmről szól.

Sóhajtva elfeküdtem az ágyamon.

-Faith...-kezdtem bele nagy nehezen,- abbahagynád? Kezdek szédülni.

-B-bocs.-motyogja,-de nem tudom, hogy hogyan kezdhetném el.

-Az elejéről Faith.

-Jó.-sóhajtott. Pár másodperc múlva tovább folytatta.-Na szóval. Én egy kwami vagyok. Nekem köszönhetően tudsz Fehér Farkassá változni. Ehhez kell egy szimbólum, vegyük példának a karkötődet, amit úgymond "megszálltam", és ennek köszönhetően tudok kapcsolatot létesíteni veled. Vagy úgymond kapcsolódni hozzád. Rajtad kívül, mint láthattad van több kwamival ellátott ember. Őket a sors választja ki, de van amikor a mester direkt nekik szánja a bizonyos feladatot. Ezek a hősök csapatban, vagy netántán egyedül is elvégezhetik a feladatukat. De ez nem úgy van, hogy direkt ők akarnak így meg úgy lenni. Érted nem? Hanem a kwamik érzik egymást átváltozáskor is, és a két, vagy több embert úgymond összekapcsolnak. Ezek évezredekkel ezelőtt is így volt.

-V-várj!-állítottam meg Faith-ot.- Ha két ember nem csak, hogy a szuperhősös társak, hanem például normál emberként is barátok, nem ismerhetik fel egymást?

-Teljességgel lehetetlen, addig amíg a két ember nem fedi fel saját magukat.

-Hogy hogy?

-Mivel nem ismerhetik fel egymást a hősök, a kwamiknak van egy olyan képességük, ami miatt hogyha átváltoznak a kijelölt személyek, felismerhetetlenné válnak. Például az egész testüket ruha, az arcukat maszk védi. A kvamikon van egyfajta "átok" ami miatt a szuperhősök nem ismerhetik fel egymást. Mert ha egy ember ismeri a szuperhősi alakját felborul az egyensúly, ami miatt a felfedett embernek rögtön visszavonulót kell fújnia. De az is lehetséges, hogy maga a szuperhős ad át személyesen egy adott embernek a talizmánok közül valamelyiket. De akkor csak maximum egy hétig használhatja. Ja, és a talizmán átadására kötelező a mester engedélyét kérni, különben az árulásnak számít.

-Milyen feladatuk van a kwamiknak? Azon kívül, hogy megmentik az embereket.

-Na erről nem igazán tudok sokat. Sőt, a legtöbb kwamiknak csak a két fő talizmánról kell tudniuk. Ez a kettő a katica és a macska. Béke és háború. Valami ilyesmi. Ez a két fő ellentét. Persze vannak ennél kissebbek is, de azok "lényegtelenek".

-Faith neked mi a szereped?

Egy pillanatra megdermedt.

-Nekem? Hát....az irányítás. Állatokat, de kis időre embereket is tudok irányítani.

-De ez nem olyan mint a....hogy is hívják? Halálfej? Ez nem az ő képessége?

-De igen. Vannak olyan kwamik, amiknek egy és ugyanaz a képességük, kissebb-nagyobb eltérésekkel. És van egy szomorú része. A Halálfej kwamia nem önszántából használja az erejét rosszra. Vannak sajnos ilyen emberek is. Meg....vannak olyan kwamik...amiket...nos alapból gonosz dolgokra szántak.

-Mint például?

-Mint például? Én.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fehér farkas [Csodálatos Katicabogár és Fekete Macska fanfic] //SZÜNETEL//Where stories live. Discover now