ZEYNEBİN AĞZINDAN
Sabah gözlerimi sevdiğim adamın kollarında açtım. Yataktan kalkıp ilk önce güzel bir düş aldım sonra üstümü değiştirip aşağıya inip sevdiğine güzel bir kahvaltı hazırladım.
Zeynebin kıyafeti
Kahvaltı hazır olduktan sonra yukarı keremi çağırmaya çıktım.
ZEYNEP:Kerm kalk sevgilim hadi
KEREM:Güzelim biraz daha uyıyım lütfen
ZEYENP:Olmaz birtanem hafi bak sana çok güzel kahvaltı hazırladım ben.
KEREM:Tamam güzelim
Keremi uyandirdiktan sonra aşağıya indim tam masaya oturacakken telefonuma mesaj geldi yağmurda melisle bugün alışveriş e gideceklermiş bende kerme sorup döneceğimi söyledim.10 dk sonra kermen aşağıya geldi kahvaltıya başladık.
ZEYNEP:Kerem benim sana birşey söylemem lazım.
KEREM:Söyle güzelim
ZEYNEP:Kızlarla alışverişe gidebilir miyim
KEREM:ZEYNEP DAHA YENI SEN İ BULDUM BEN YINE KAYBETMEK ISTEMIYORUM
ZEYNEP:Kerem lütfen bak ben iyiyim yanındayım.
KEREM:Tamam ama kendine çok dikkat edeceksin ters bir durumda beni arıyacaksın okey.
ZEYNEP:Tamam aşkım sen merak etme
Kahvaltımızı bitirdikten sonra keremi uğurlayıp bulaşıkları yıkadım sonra yukarı odama çıkıp üstümü değiştirip makyajımı yaptım çanta mı alıp odadan çıktım.
ZEYNEBİN KOMBİNİ
EVDEN çıkıp kapıyı güzelce kitlesinden sonra taksiye binip alışveriş merkezine gittim.(Arabam yok çünkü savaş bana daha araba almadı ).
Alış-veriş merkezine geldikten sonra inip kızlarla bulusacagimiz kafeye girdim. Kızlarda benden 10 dk sonra geldi.
YAĞMURUN KOMBINI
MELİSİN KOMBİNİ
Kızlarla birer kahve içtikten sonra alışverişe başladık kızlarla bir sürü şeyler aldık tam dinlenmek için bir yere oturacakken vitrindeki elbise dikkatimi çekti.
MELİS:çok güzel di mi
ZEYNEP:Evet kesinlikle benim olmalı
YAĞMUR: O sana çok yakışacak
Hemen mağazaya girip elbiseyi denedim.
ZEYNEPİN DENEDIGI ELBISE
ZEYNEP:Kızlar nasıl oldum
YAGMUR:Muhteşem
MELİS:Harika hemen almalısın bunu
Hemen üstünü değiştirip kasaya gidip parasını ödedim.
Mağazadan çıktıktan sonra kizlarla biraz daha dolaşıp ayrıldık kızlar beni eve bıraktıktan sonra gittiler bende eve girip yukarı çıktım kıyafetlerimi yerleştirdim.
Kıyafetlerle isim bittikten sonra pijamalarımı giydim odadan çıktım zil çaldı hemen kapıyı açtım kerem gelmişti .KEREM:Nasılsın güzelim
ZEYNEP:Iyiyim sen
KEREM:Seni gördüm daha iyi oldum neler aldın
ZEYNEP:Hıc öyle bakindim çanta falan aldım
KEREM:Emin mısın hadi bana gel yukarda aldıklarını göster.
ZEYNEP:IH IH tamam
Yukarı.ciktik herşeyi gösterdim ama o elbise hariç
KEREM:Ordakinide göster bakalım
ZEYNEP:IH o o eski
KEREM:Neden etiketi üzerinde o zaman
ZEYNEP:Peki bak çok güzel dimi
KEREM:Zeynep bu ne bu hem çok kısa hem sırtı yok
ZEYNEP:Abartma kerem hem.ben çok beğendim
KEREM:Peki benim yanımda giyersin sadece
ZEYNEP:Saçmalama
Keremle ufak tartışmamızdan sonra yemek yedik sonra yoruldugumuz için ikimizde odaya çıkıp uyuduk.
ZEYNEBİN PIJAMA TAKIMI
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN AMA TATILDEYDIM VE YAZAMADIM IBSALLAH HIKAYEMI BEGENIYIRSUNUZDUR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN AŞKI
RomantikKerem Zeynep'i bir kafede görür ve kör kütük aşık olur ve o gün yemin eder bu kız bir gün benim olucak...