1. Játszunk

31 5 0
                                    

Egy sima multi-player játékhoz kezdek
a Minecraft világában. Beléptem a szerverbe, el is indultam az utamnak.
Kezdésnek fa eszközöket kaptam viszont az ásó arra jó hogy kijelöld azt a teret ahol csak te tudj épiteni. Vadásztam állatokat (pl.: bárány malac tehén...) a mezöröl. Találtam egy bányát ahol sok volt az érc. Szedtem követ de elötte vágtam sok fát. Bementem a bányába és szedtem szenet vasat. Gyorsan ki is mentem hogy a szörnyek ne támadhassanak meg. Egy embert láttam egy lyukba beesve és segiteni akartam. Megkérdeztem hogy kéne e neki segiteni.
-Kell segitség? -kiabáltam le
-Igen jól jönne-kiáltott vissza
-Dobok le épitö anyagokat, kö jó lesz? -kérdeztem
-Igen bármien anyag jó.
Fel is épitett azzal a sok kövel.
-Köszi a segitséget,van egy kis kajád?
-Van, adok malachúst. -mondtam miközben át adtam a húst.
-Hát akkor szia. -köszöntem el
Kezdett lemenni a nap igy csináltam egy ágyat a kövi napra.Fel is kelt a nap majd folytattam utamat. Sok sétálás után gondoltam hogy falusi leszek. Embereket kérdeztem hogy van e ilyen város. Mindegyik azt mondta hogy volt de már nincs. Akkor inkább kalandozó leszek. Úgyhogy neki is vágtam egy bányának. Csináltam egy csákányt és szedtem a vasat. Majd lefele indultam egy embert láttam egy gyémánt mellett. Nem tudta kiszedni mivel csak kö csákánya volt. Megközelitettem majd meg szólitottam.
Én:Mi a baj? -kérdeztem
Ismeretlen:nem tudom kiszedni a gyémántot. :(
Én: Elosztjuk?
Ismeretlen: Eloszthatjuk, de van vas csákányod?
Én: nincs de égetek vasat
Ismeretlen:Adok egy kemencét
Én: Volt de köszi
Én: Amúgy mi a neved?
Ismeretlen:ForeverPlay
Én: Rendben
Foreverplay:kiszeded a gyémántot?
Én: igen
Foreverplay: Mennyi volt?
Én:13, tied lehet a 7.
Foreverplay:kösz
Én: most merre mész?
Foreverplay:fel megyek úgyhogy szia
Én: szia
Mentem tovább és szedtem az érceket.
Késôbb felfele indultam és ahogy kiértem egy hackerrel találkoztam.
Tudott repülni gyorsan futni 1 ütéssel pedig 2 szivet is levitt. Egy ember azt mondta hogy bújjak mögé. Az az ember is hacker volt. Összecsaptak én meg futottam mint a meszes. Egy menedéket épitettem a föld alá a szörnyek és az Emberek ellen. Egy kis búza farmot csináltam és letelepedtem. A föld alatt megvártam a következö napot. Miután felkelt a nap egy házat láttam a dzsungelben elrejtve. A tulajdonosa nem volt ott, belopóztam a házba majd elvittem mindent. Nagyon Sok mindene volt gyorsan futni kezdtem nehogy észre vegyen. A kiásott gödrömböl elvittem mindent. Egy falut találtam amiben boltok házak is voltak.
-Amíg nincs ötletem hogy mit csináljak, addig itt fogok élni. Körbe is néztem a faluban. Sok ember volt még a gödörbe esett ember is Ott volt. Egy nagy épület volt a faluban. Megkérdeztem hogy az MI.
Én: Jónapot megkérdezhetem hogy mi az a nagy épület?
Városlakó: Az a városháza.
Én: köszönöm szépen.
El is indultam a városházába ahol munkát lehetett vállalni.
Hivatali ember: következö!
Én: Jónapot munkát szeretnék vállalni
Hivatali ember:Választhat a hentes, kovács és a bolti eladó közt.
Én: A kovács munkát választom.
Hivatali ember:Rendben töltse ki ezt a papírt.
Én:készen vagyok
Hivatali ember:Rendben épitsen házat és elkezdheti a munkáját a holnap reggeltöl.

Ha tetszett voteozz commentezz és várd a kövi részt  Sziasztok!

Utó irat remélem nem rövid

The StruggleWhere stories live. Discover now