4. Bölüm

90 5 1
                                    

Lonca da sıradan bir gün. Yine görevlere bakıyordum.
"Hey Lucy! Mirajane bizi önemli bir konu için çağırıyor." Dedi Natsu. Ben de Mira'nın yanına gittim. Loncadan bir kaç kişi başına toplandık. Önünde 3 malzeme vardı.
"Evet arkadaşlar bugün burada 'loncada ne varsa slime' yapmak için toplandık." Dedi.
"Ne? Smile mi? O gülümsemek değil mi?" Dedi Natsu.
"Oo Ateş kafa İngilizceni geliştirmişsin." Deri Gray.
"Tabii senin gibi geride kalmıyorum Gray."
"Tutkalımıza yavaş yavaş borakslı su katıyoruz." dedi Mirajane. Zaten 10 dakikaya falan olmuştu.
Cık cık.
"Evet millet isteyen istediği malzemeyi katsın. Bu arada bu loncalar arası en geniş malzemeli slime yarışmasına gidecek. Ben sim katıyorum."
"Ben de bir kaç harf atacağım." dedi Levy ve küçük küçük yumuşak harfleri kattı.
"Traş köpüklü çok güzel oluyor diye duydum." dedi Gray ve bolca traş köpüğü sıktı.
"Sabun katacağım ben de." dedim.
"İçkimden biraz dökebilirim." dedi Cana. Bütün lonca 'YO' dese de döktü. Düşündüğümüzden de kötü olmadı. Kötü bile olmadı.
"Deterjan."
"Tuz."
"Ya şöyle düzgün şeyler katın çekilin." dedi Natsu. "Şimdi bekleyin." Ateş çıkardı ve attı. Ateş. ATEŞ. A T E Ş. Şu an Happy'nin attığı balık yemi bile mantıklı geliyordu. E tabi beklendiği gibi slime mahvoldu. Ateşi de sayarsaj 19 farklı maddeden yapmıştık. Mira duygulandı ama Natsu'ya kızmak istemiyordu. Sonra ağlamaya başladı. Herkes Mira ile ilgilenirken ben de Natsu'ya kızıyordum.
"Natsu! Ne yapıyorsun sen."
"Tamam Lucy tamam."
"Hemen kaytarmaya çalışma."
"Of Lucy." dedi ve gitti. Gitti. Vay be. Natsu'yu böyle bilmezdim.
-°-
Bugün slime yarışmasının olcağı gündü. Mira'nın morali bozuktu. Natsu loncaya gelmemişti.
"Hey Mira!" dedi Natsu. Arkasından Happy ve Lily kocaman bir kutu getirdi.
"1 saat kaldı. Hadi gidelim."
Mira kutuyu açtı. 24 çeşit maddeden oluşmuş ve 25 kilo ağırlığındaydı. Mira kutuyu alıp loncadan çıktı.
Akşam Mira geldi.
"Mira kazandın mı?"
"Ben yaptım slime'yi tabii kazanacak."
"Aslında trende 2 malzeme ekledim." dedi Mirajane.
"Ee kaçıncısın?"
"2" dedi. "Biraz para verdiler o kadar."
"Olsun Mira be sen gönlümüzün birincisisin."

×°×°×°×°×°×°×°×

İlk defa bölüm sonu şeysi yazıyorum ¬,¬ Şöyle kötü bir yazar şeysi oluşturmak istemedim. Kırıcı olmadan eleştiri ve öneri yapabilirsiniz ve konu önerisi bulunursanız çok sevinirim~
Teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lucy'nin Anahtarlı MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin