Когато навънка е 37 градуса, а ти редактираш смут шот. Ах, живота, който водя :D
По неведоми пътища този шот го писах април месец, а го намерих затлачен из файловете на компа едва вчера. Първи опит за писане с, хм, четворка :D Не ме съдете строго, особено за смут частта... По едно време се обърках кой върху кого е и какво прави. Така де, прекалено много... участника :D
----------
- Не мога да повярвам, че ти позволих да ме домъкнеш тук!
Кибум не беше сигурен кое не му харесваше повече - силната музика, която, ако на по-късен етап имаше проблеми със слуха, щеше да е първоизточника им, или миризмата, смесица между пот, хормони и алкохол.
- Джонг! Джонг! Ела тук на секундата!
Докато Кибум опитваше да се промъкне из лабиринта от хора, като на няколко пъти почти свърши смазан, Джонг като че ли нямаше такъв проблем. Движеше се свободно, не обръщайки особено внимание на търкащите се от всички посоки в него тела. Изглеждаше доволен и изнервящо спокоен и на Кибум му идваше да направи спокойното му лице на пух и прах.
В дискотеката беше прекалено горещо и едва няколко минути вътре, вече съжаляваше, че бе облякъл толкова плътни дрехи, при все че повечето хора тук бяха почти голи. За да стигне до Джонг, който или се правеше на глух за виковете му, или наистина не го чуваше заради силната музика, Кибум трябваше да избута настрани една пияна девойка с огромен джойнт между устните, да се промъкне в тясната цепнати, между младеж, който жадно набиваше езика си устата на поне десет години по възрастна от него и два пъти да стъпи в повръщано. Преобръщайки закона за гравитацията с главата надолу, той прехвърли цялата тежест в стъпалата си и в стил Майкъл Джексън се наклони толкова рязко, че едвам не удари земята. Обаче усилията му доведоха до резултат и успя в последния момент да хване лакътя на гаджето си, дърпайки го силно назад.
- Уау-уау! - Джонг едва не загуби равновесие от внезапното движение. Наоколо се чуха няколко неодобрителни възгласи от разбутаните хора. - Какво правиш, дявол те взел!
Кибум използва рамото му за подпора и се изправи, точно в момента, когато дебел мъж с разголен корем мина зад гърба му и го изблъска напред. Той сподави една ругатня и се присламчи по-близо до Джонг, направо залепяйки се за него, усещайки успокоителната топлина на тялото му.
YOU ARE READING
Random foursome... or not so random
FanfictionТази вечер Кибум искаше единствено да се махне от дискотеката, на която го замъкна Джонг. Нещата обаче далеч не се развиха по начина, по който някой от тях двамата (или четиримата??) си бе представял... корица: sadreamer_01