«Hei Kristine. Unnskyld for at vi dro, men det er en grund til det. Møt meg ute når du er klar. Bruk den tiden du vil og ta på deg noe fint. Jeg venter. Klem Martinus» sto det. "Jeg har verdens beste kjæreste.
-2 timer senere-
-Martinus perspektiv-
Jeg har sittet ute og ventet et par timer nå. Men jeg må la henne gjøre seg ferdig, vil ikke at hun skal føle seg stresset. Jeg hørte dørhåndtaket gli ned og ut kom Kristine i en nydelig kjole. Hun hadde sminket seg pent. Jeg stod bare å måpte.
"Ehm, Martinus?" Lo Kristine og viftet foran meg. "Oja..heh. Det er bare det at du ser fantastisk ut i den kjolen!" Sier jeg. Hun rødmet. Jeg strakk ut hånden. "Skal vi gå?" Smilte jeg. Hun nikket som svar og vi begynte å gå ned mot havna.
-På restauranten-
"Du kan bestille hva du vil, jeg betaler" smilte jeg. "Ehm, jeg tror jeg tar spagetti carbonara" svarte hun. "Da blir det to spagetti carbonara" smilte jeg til servitøren. Hun nikket og gikk mot kjøkkenet.
-20 minutter senere-
Vi har sittet å pratet lenge og vi har blitt enda bedre kjent. Hun er bare helt perfekt for meg!
"Her er maten deres, håper det smaker" sa servitøren og satt ned maten. "Takk" svarte jeg før hun gikk.
-Ferdig spist-
"Det var godt" sa Kristine hyggelig. Jeg nikket som svar. Servitøren kom ned regningen. Jeg ga en 500-lapp. "Bare behold resten" smilte jeg til servitøren. "Tusen takk" sa servitøren og gikk.
-Nede på havna-
"Se så fin himmelen er, alle stjernene lyser opp, det er vakkert!" Sa Kristine mens hun så opp på himmelen. Jeg fikk henne til å se på meg. "Ikke like vakker som deg" svarte jeg og så henne dypt inn i øynene. Jeg merket at hun rødmet litt. Mer fikk hun ikke sagt før jeg fikk dratt henne inn i et perfekt kyss. Vi kysset en stund, så trakk hun meg inn i en klem. "Jeg elsker deg" sa hun og klemte meg hardt. "Og jeg elsker deg" svarte jeg mens jeg klemte tilbake.
-
Da var denne sesongen slutt, men frykt ikk. Det kommer sesong 2. Og det blir her på den samme "boken". Jeg kommer til å legge ut en Intro senere i uken. Tusen takk for 300 lesere btw!
-
Hva likte du med denne historien? Kommenter!
VOUS LISEZ
Delte følelser (Marcus&Martinus)
FanfictionMartinus har en tvillingbror, Marcus. Alle på skolen tenker at de er verdens heldigste som har en tvillingbror, alle forventer at begge er snille og at begge har det tipp topp. Men Martinus har det ikke bra. Marcus er en helt annen person enn han er...