[A\N] Ce faceti pufarine?Cum va-ti distrat saptamana asta?Stiu ca din nou am stat ceva sa scriu dar v-am adus capitolul 5 in sfarsit!V-am pregatit ceva surprize in ceea ce priveste povestea si nu ma opresc aici.Sper sa va placa!
Vote and Comment!!
*Din perspectiva lui Ashley*
Harry....Nu pleca!Ramai cu mine!Harry?
Eram inconjurata de o bezna totala si simteam cum devin tot mai slabita.Aveam o durere ingrozitoare de cap.Ce mi se intamplase?Tin minte ca eram la concertul celor de la One Direction....Harry!Harry era acolo!L-am vazut!M-a vazut!Eram cat pe ce sa ne sarutam....Si apoi am auzit focurile de arma....Alien!
Am verificat sa vad daca mai aveam hainele pe mine.Huh...Slava Domnului!Nimeni nu ma futuse noaptea trecuta!
Dar oare unde sunt Barbara si Mahmure?Daca idiotul de Alien le-a facut ceva?Inseamna....Ca eu urmez?!
Incercam sa ma ridic dar era in zadar caci eram legata strans de un stalp.La dracu!De ce a trebuit sa ma bag in rahatul asta?!Pana acum un an eram o fata normala,bine cu inima zdrobita de un necunoscut,dar totusi eram NORMALA!!
Imi e dor de zilele acelea in care ma distram cu prietenii,nu aveam griji,radeam de oricine incerca sa se puna impotriva noastra.....
Imi amintesc si acum noptile acelea nedormite,chiar daca urmatoarea zi aveam scoala si urma sa ma asculte la vreo ora sau dadeam vreun test important,toate noptile le petreceam afara cu prietenii,la o bautura,la un poker,tot felul.As da orice ca acuma sa fiu din nou in clasa aceea razand cu colegii si barfindu-i pe profesori.De multe ori aveam probleme fiindca atunci cand un profesor intarzia noi deschideam ferestrele si ieseam in curtea scolii.As vrea sa mai fiu acum la ora de sport a domnului Liviu,sa joc fotbal cu baietii,indiferent de cat de baietoasa ma credeau tarfele scolii.Am parasit locul acela acum un an si deja regret mult....pentru ca nu am profitat suficient.Si acum.....
Iata-ma aici!Legata de un stalp,prinsa in intuneric,nimeni nu ma aude,nimeni nu ma ajuta,nu e cale de scapare!Daca tip,e in zadar,daca incerc sa ma zbat ca sa scap,e in zadar!
Dintr-o data vad cum cineva a deschis usa incaperii in care ma aflam.In fata era Alien iar in urma lui erau doi oameni de-ai lui.O nu....Barbara!Mahmure!
"-Mai mai mai!Ashley!Te intreb....cat de prost ma crezi? intreaba el."
"-Suficient cat sa-mi futi toti creierii! scuip eu."
Il vad cum se apropie de mine si ma ia de gat.In clipa urmatoare el isi izbeste pumnul cu putere spre buzele mele.
"-Ai face bine sa stai cuminte!Altfel vei avea aceeasi soarta ca a prietenelor tale! adauga Alien."
"-Ce le-ai facut dobitocule?! spun intr-un final in timp ce imi sterg sangele de la gura."
"-Sa zicem ca cei doi prieteni ai mei....s-au cam distrat cu ele... rade el."
Mi-am scuturat capul si mi-am indreptat privirea spre Mahmure si Barbara.Amandoua erau ranite,iar in zona bratelor erau taiate.Cateva lacrimi au inceput sa cada pe obrajii mei.Ma abtineam sa nu plang in fata lui Alien.Nu puteam sa-i arat ca sunt slabita.Nu-i puteam arata frica ce tocmai mi-o provocase.Dar ce dracu?!Prietenele mele,singurele mele prietene au suferit atat de mult de pe urma mea.Cand ma uit la ele si la sangele care li se scurge pe corp,imi vine sa cred ca imi vine sa mor!Nu trebuia sa iau parte la jocul asta murdar!Dar acum trebuie sa suport....Trebuie sa indur tot!
"-Doar nu le-au...... incerc sa spun."
"-Stai calma papusa!Nu au avut ganduri 'nebune' cu ele! spune Alien.Daca te joci cu lama,o sa te tai!Am pastrat ce e mai bun pentru ...FINAL!"
CITEȘTI
Here with you //H.S.//
FanfictionAshley Edwards.....O fata nu tocmai diplomata care nu a reusit pana la 18 ani sa cunoasca iubirea adevarata.Avea nevoie de sex!Dar nu putea face asta cu orice baiat....Pana isi facu aparitia Harry!In ziua absolvirii liceului,ea impreuna cu colegii e...