Ağaçların dalları ahenkle dans ederken , güneş son ışıklarını yer yüzünden çekiyordu.
Saatin kaç olduğunu ve ne zamandan beri bu kitabı okuduğumu bilmezken sadece aklımda kitapta geçen olayın sonucunun ne olacağıydı.
Elimde masadan aldığım kırmızı kupa bardağımı tutarken kafamı kitaptan kaldırp etrafa baktım. Burası benim özel yerimdi. Evimizin iki sokak arkasındaki bu koruluk benim kendi sorunlarımdan kaçış yolumdu. İnsanlar burraya pek uğramazdı ve sadece nadir de olsa birkaç serserinin uğradığı biryerdi . Olsun yinede sadece benimdi.
Yeniden kafamı kitaba gömücekken gözüme siyah bir silüet çarpmıştı. Hemen kafamı kaldırdığımda orda bir şey olmadığını farkettim. Yeniden kitaba dödüğümde içimde hiç de iyi olmayan bir his vardı. Sanki yetmezmiş gibi koruluk da ölüm uykusuna yatmış gibi sessizdi.Zaten eve dönmem gerektiğini bildiğimden ve bu kötü histen dolayı çantamı toplayıp elimdede kırmızı kupamla eve doğru hızlı adımlarşa yürümeye başladım.
Apartmandan içeri girdim ve aceleyle asansöre doğru adım attım. Asandörü çağırdığımda kapalı olan telefonumu açtım. Asansör geldiğinde içeri girdim ve 5.katın düğmesine bastım sonra aynaya baktım.Son günlerde düzenli uyuyamamın sonucu göz altlarımda,hafif bir moruk ve birkaç hafif halka vardı.uzun sarı saçlarım belime doğru dökülüyordu... Susuzluktan kurumuş olan dolgun dudaklarımda dilimi gezdirdim.Gözlerime baktığımda yeşillerin maviye döndüğünü farkettim.Bunu sürekli yaparlardı.
Asansör durduğuda kapıyı ittim ve hemen çantamda anahtarı aramaya başladım ve onları bulduğumda delikten içeri sokarak çevirdim. kapının yanındaki ayakkabılığa baktığımda babamın geldiğini anladım ve sessizce ayakkabıları çıkarıp yerine koydum ve odama doğru yürümeye başladım.
Odama girdiğimde çantam kapının yanına bıraktım ve hemen üstümdekileri çıkarmaya başladım.sonunda üstümdekilerden kurulduğumda altıma siyah taytımı geçirdim ve üstüme lila rengindeki yarım atleti geçirdim.uzun saçlarımı tapuz haline getirdiğimde kırmızı kupamı alıp mutfağa gittim.masada çay içen babamın bana sert bir bakış atışını ve ağzını beni azarlamak için açtığını gördüğümde ona ''Kurstaydim'' dedim ve önüne dönmesini sağladım. okuldan sonra dans klubüne gidiyordum ve babamın bundan haberi yoktu. beni matematik kursuna gittiğimi sanıyordu ve bu yalanımın ortaya çktığını düşündüğümde gözümün önüne hic de iyi şeyler gelmiyordu.
Kupayı tezgaha koydum ve su ısıtıcısında su ısıtmaya başladım kendime yeniden çay hazırladım ve odama döndüm. telefonumdaki müzik listemi açtım ve rastgele bir şarkı açtım. dolabımdaki aynanın karşısına geçtim ve şarkının ritmiyle hafif hareketlerle dans etmeye başladım sezsiz olmaya çalışıyordum ki babam odama girmesin şarkı bittiğinde telefonumu kapattım ve yatağıma yattım. bir süre tavanı izledikten sonra cenin pozisyonuna geçtim ve gözlerimi kapattım.
' uyandığımda vücudumda hissettiğim ıslaklıkla hemen doğruldum ve etrafıma bakınmaya başladım. yatağım baştan sona kırmızılar içindeydi ellerim direk yüzüme gittiğinde yüzümün de ıslak olduğunu fark ettim . elimi ağzıma götüedüğümde dilimle bu ıslaklığıntadına baktım. birden bunun kan olduğunu anladım ve hemen yataktan fırladım . kanın metalik tadı ağzımda kalırken hemen yüzümü silmek için bir şey ararken kapının altından içeri kan geldiğini fark ettim. etraf kan kokuyorduçığlıklar artarken ağzıma kan doluyordu .Boğuluyordum...
Merhaba arkadaşlar:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret
Vampire" Bir Vampir Hikayesi " Tasarım için @soranoldumubeni teşekkürler. #19 Ekim 2016