♤17.Bölüm♤

420 19 9
                                    

*Steve ve Sharonun sevgili olmaya çalıştığı gün.

Steve ve Sharon tanışalı yaklaşık 1.5-2 ay olmuştu ve onlae hala mesajla konuşuyolardı.Bu 1.5-2 aylık sürede birçok anıları olmuştu.Steve artık Sharona çıkma teklifi etmesi gerektiğini düşündü.

Bugün Sharonla buluşacaklardı ve bugün çıkma teklifi etmenin tam zamanı olabilirdi.

Steve tişörtünü çıkardı.Ardından eşofmanınıda.Banyoya girdi ve küveti doldurdu.O dolarken Steve boxerınıda çıkardı ve küveti girdi.
-------
Steve saatin geçtiğini farketti ve küvetten çıktı.Duşakabine doğru ilerledi ve kapağı açtı.İleri girip kapağı örttü.Güzelce bir duş aldıktan sonra beline havlusunu sardı ve eline de bir saç havlusu aldı.Odasına giderken yolda saçını silmeye çalıştı.

Belindeki havluyu çıkartıp boxerını giydi ve en sevdiği tişört olan siyah renkli tişörtünü giydi.Altına da mavi renkli bir keten pantolon giydi.Üzerine deri bir ceket giyip evden çıktı.

Yolda giderken yok kenarında bir çiçekçi olduğunu farketti ve çiçekçiye doğru yürüdü.Çiçekçiden bir buket papatya aldı ve parayı uzatıp çıktı.

Sharonla buluşacakları yere doğru ilerledi ve kafeye girdi.Bir masa seçip oturdu ve Sharonu beklemeye başladı.

Yarın saattir Sharonu bekliyordu ve Sharon hala gelmemişti üstelik aramalarına ve mesajlarına da cevap vermemişti.Steve endişelenmeye başlamıştı ve masadan kalktı.Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra kafeden çıktı ve Sharonun evine gitmeye kadar verdi.

Sharonun evi buraya biraz uzaktaydı ve Steve bu yolu yürüyemeyeceğine inanıp bir taksi durdurdu.

Taksi Sharonun evine geldiğinde Steve parayı uzatıp indi.Yok boyunca Sharonu düşünmüştü ve taksicide bunu farkedip hiç ses etmemişti.

Steve kapıya vurma gereği duymadan içeri girdi.Evden inleme sesleri geliyordu.Steve bu seslerin Sharonun sesi olduğuna inanmak istemiyordu.

Sharonun yatak odası diye tahmin ettiği odaya doğru yürüdü ve yatak odası olmadığını gördü.Bu sefer yanlış tahmin.❌

Seslerin geldiği odaya doğru yürüdü ve kapıyı araladı.

Altta Sharon üstte tanımadığı bir adam vardı.

Steve gözleri dolarken onları izlemeye devam etti.En son Sharon Stevei farketti.

Steve tam arkasını döndü gideceği sırada Sharon kalkıp Stevein arkasından gitti.Haliyle çıplaktı.

Sharon Steve tam kapıdan çıkacakken bileğinden tuttu ve kendine doğru dönmesini sağladı.

Steve bir süre öyle kaldı.Sharon Stevein yüzünü avuçları içine aldı ve dudağına bir öpücük kondurdu.Steve iğrenerek geri çekildi ve Sharonu itti.

Steve elindeki çiçeği kucağına attı ve konuşmaya başladı.

Steve:Bugün sana çıkma teklifi edecektim.Tam anlamıyla sevgili olacaktık.Hatta senin sevdiğin çiçeklerden bile almıştım ama bugün bunları görünce sana karşı hiçbir şey  hissedemediğimi anladım.Cinsel yönelimimi sorgulattın bana teşekkür ederim.

Bu gözyaşlarımın sebebi kesinlikle sen değilsin.Ben bana yalan söylediğin veya beni kandırdığın için ağlamıyorum.Sana inanacak kadar saf olduğum için ağlıyorum ve kendimden iğreniyorum.

Şimdi siktir git! Sevgilin bekler sonra.

Steve Sharonun tek kelime dahi etmesine müsaade etmemişti.Konuşmasını yaptıktan sonra evden çıktı ve böyle hissettiğinde her zaman gittiği parka gitti.

Yolda Nathashayı aramayıda ihmal etmemişti.Acil yardım omzu gibi herkes bu kızı arıyor.

Steve gözüne bir yer kestirdi ve o tarafa doğru yürümeye başladı.
Çam ağaçları ve çimenlerin arasında bir banktı.Yürüdü ve oraya oturdu.

Yaklaşık 10 dakika oturduktan sonra Nathashada geldi ve konuşmaya başladı.

Steve:Bu olaya normalde çok üzülmem gerekiyor değil mi?

Nathasha:Evet sanırım.

Steve: Ama o kadar üzülmedim.Sadece o sürtüğe inanacak kadar saf olduğum için kendime kızıyorum.Sanırım ben kızlardan hoşlanmıyorum.

Nathasha:Bunu ne kadar erken anlarsan o kadar.O konularda pek fikrim olmadığı için ne tür teselli edeceğimi bilemiyorum.

Steve:Boşver sorun değil.Şimdi daha iyiyim.İnsan gerçektende anlatınca rahatlıyormuş.Bunu test etmiş olduk.

Dedi ve güldü.İlk defa bu kadar içten güldüğünü farketti Nathasha.

Nathasha:Umarım hep böyle güzel gülersin canım arkadaşım benim.

Dedi ve Steve'e sarıldı.Steve de Nathashayı bağrına bastı.Yani göğsüne.Kayserili olmanın faydaları kdksksks.

Steve:İyi ki varsın.

Nathasha:Sende iyiki varsın ve olacaksın.

----------------

----------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin