Než začnu, tak bych chtěla tuhle kapitolu věnovat Godesberg. Užijte si jí ;).
Přijeli jsme před Claiřin byt. Zastavil a podíval se na mě.
,,So have a good time and I'll come on Monday," (Tak se měj hezky a v pondělí zase přijedu.) usmál se.
,,Ahem Richard?"
,,Yes?"
,,Could you stay with me tonight? I don't wanna be alone." (Nemohl by jsi se mnou tuhle noc zůstat? Nechci být sama.)
Nejdříve na mě vykulil oči, ale pak se uklidnil a okamžitě souhlasil.
Přišli jsme do bytu.
,,Would you like something? Wine, water, beer or something little harder?" (Dal by sis něco? Víno, vodu, pivo nebo něco tvrdšího?)
,,No thanks," usmál se a dál si prohlížel byt. Nechala jsem ho tam a zalezla do ložnice, abych se převlíkla.Vyštrachala jsem nějaký Claiřino triko a šortky, oblíkla se a vyšla z ložnice.
,,I make you the bed on the couch." (Tak já ti ustelu na gauči.)
Přikývl a vrátil se zrakem ke knihovničce.
Předklonila jsem se ke gauči a začala rozestýlat. Z ničeho nic jsem ucítila ruce na mém zadku. Rychle jsem se napřímila a přitom narazila zády do tvrdého hrudníku a pak jen cítila teplý dech putující po mé šíji. Rychle mě popadl a otočil obličejem k sobě. Zastavila jsem se pohledem u jeho očí. Jako by najednou potemněly. Naklonil se ke mně a začal mě líbat. Ale ne vášnivě, ani jemně, ani nijak romanticky, ale tvrdě. Jeho několikadenní strniště mě nemilosrdně škrábalo na tváři a jeho ruce se přesunuly na má prsa a začala je silně mačkat.
,,Richard it hurts," (Richarde, to bolí) začala jsem se vrtět na protest.
,,Shhhh, relax. Enjoy it." (Pšššš, uvolni se. Užij si to.)
Vzal moje ruce a schoval mi je za záda. Pak do mě strčil a já dopadla na rozestlaný gauč. Spustil se na mě a tak mi zabránil jakýmukoliv pohybu.
,,Richard, what are you doing? Why are you doing this? Let me be." (Richarde, co to děláš? Proč to děláš? Nech mě být.)
,,Shhhhh."
Vzal za lem mého trička a mocným trhnutím ho celé roztrhl. Zadíval se na mé nahé tělo. Ďábelsky se pousmál a pak mě opět políbil a přitom mi zkousnul dolní ret.
,,You taste good." (Chutnáš výborně.)
Zatáhl za ret a pak ho pustil.
,,Richard please. Let me be." (Richarde, prosím. Nech mě být.)
Zavrtěla jsem se a snažila se ho setřást z mého těla, ale byl strašně těžký. Nadzvedl se, aby mi mohl sundat kalhoty. Když je sundal a viděl moje kalhotky, začal se smát.
,,Really?" (Vážně?)
Nic jsem neřekla a dál se snažila vymanit z jeho sevření. Vzal za kalhotky.
,,This horible colour had to go down." (Tahle strašná barva musí dolu.)
,,No Richard. Please. Don't do it." (Ne Richarde. Prosím. Nedělej to.)
Přiložil ruku na má ústa a druhou rukou škubl růžovýma kalhotkama dolu. Začala jsem se vší silou bránit. Vrtěla jsem sebou, ošívala se, křičela mu do ruky, snažila se ho kousnout, ale nešlo to. Byl až moc silný a já skončila se supěním do jeho ruky.
Druhou rukou si neohrabaně sundal kalhoty. Vzdala jsem se. Zavřela jsem oči, zhluboka se nadechla a čekala. Čekala na tu bolest v klíně. Na ten bolestivý okamžik, který se dostavil za pár sekund. Vyjekla jsem mu do ruky.
ČTEŠ
RammLive
RomanceJeden den, jedna kavárna, jeden post, jeden klavír. To všechno změní můj život od základu a já se jako netušící obětní panna vrhám do víru hudební branže.