Cryss: Frate ce s-a intamplat?
Eu: Nimic. De ce? Alison unde e?
Cryss: Cand am ajuns la masina nu mai era.
Eu: Cum dracu sa nu mai fie?
Cryss: Justin......... cred...........cred ca a intrat in depozit.Eu: Cum sa intre in depozit? Asta e o gluma. Nu, nu avea cum sa intre. Zimi unde e si nu mai fa misto de mine.
Cryss: Frate daca as sti, crezi ca nu ti-as spune? Jur ca nu stiu unde e, cand am ajuns in locul unde am lasat-o cu Madalina nu mai era.
Eu: Nu, nu,nu! Sigur trebuie sa fie pe aici pe undeva, poate a plecat acasa sau poate s-a ratacit prin padure sau..... nu stiu.
Cryss: Nu cred ca ar fi plecat acasa fara noi, fara tine. De ratacit nici vorba, e a doua oara cand merge prin padurea asta si nu cred ca ar fi putut sa se rataceasca.
Eu: Dar nici sa arda in depozit nu are voie, trebuia sa o protejez asa cum i-am promis. E numai vina mea, daca nu ma duceam din nou in depozit sa-l omor pe Bill cu siguranta nu se intampla nimic.
Cryss: Bieber, cred ca ar trebui sa ne caram de aici pana nu vine politia.
Sunt distrus, nu mai am pic de putere, chiar daca sunt ranit tot ma simt in stare sa-l omor pe cel care a dat foc la depozit. Nu am de gand sa plec de aici fara dreptate, mi-au omorat iubita si asta e peste puterile mele, asta inseamna razbunare. Nu pot sa traiesc fara ea, am nevoie de ea, de dragostea si zambetul ei. Nu pot sa cred ca toate astea s-au intamplat din vina mea, sunt un nenorocit care nu merita sa traiasca. Dar jur, ca intr-o zi ma voi razbuna.
Eu: Esti nebun nu am cum sa plec de aici fara Alison. Poti sa pleci tu dar eu nu am de gand sa plec, du-te acasa si ai grija de familia mea. Am incredere in tine frate.
Cryss: Tu esti tampit? Ce nu intelegi ca Alison nu mai e in viata?
Eu: Dar nici moarta nu poate fi, nu are voie, nu ii dau eu voie, intelegi? tip la el cat pot de tare.
Cryss: Te inteleg! Acum urca in masina si hai sa plecat de aici, nu vreau sa avem probleme cu politia.
Eu: Prea tarziu. Sunt deja aici.
Cryss: La dracu!
Vad o groaza de politisti care inspecteaza locul si pompierii care incearca sa stinga incendiul.
M-am asezat jos, pentru ca nu ma mai tineau bine picioarele, tot ce puteam face era sa vad cum isi fac politistii treaba.
''Bieber, tot peste tine dau? In ce te-ai mai bagat?''
Vocea mi se parea cunoscuta, imi ridic privirea in sus si-l vad pe Jason, un vechi prieten politist. Deci se pare ca el se ocupa de incendiu.
'' Eu? In nimic doar ca fratii mei mai mici si iubita mea au fost rapiti si eu nu am facut nimic mai mult decat sa-i salvez, dar Bill mi-a intins o capcana si mie si iubitei mele......''
Jason: Bill? Iar? tipul asta nu se mai potoleste? Si iubita ta unde e?
Eu: Asta e problema, frate. Nu stiu unde e, Cryss crede ca a intrat in depozit si a ars.
Jason: Doamne fereste! Asa ceva nu se poate. Stai linistit, o sa ma ocup eu, doar nu suntem degeaba prieteni?
Dupa o ora de asteptari, care mi se paruse ca durase un secol il vad pe Jason venind spre mine cu o foaie in mana.
CITEȘTI
As long as you love me. Justin Bieber
FanfictionCrezi ca exista vise de neatins? Eu simt ca tot ce am nevoie ca sa ajung pana la ele sunt bratele tale sa ma ridice putin, pentru ca orice vis e acolo atat de sus unde nu pot ajunge decat doua perechi de ochi... Mi-am pus toata increderea in tine si...