♤18.Bölüm♤

506 23 5
                                    

Bugün.

Tony saklandığı yerden çıktı ve yürümeye başladı.Yürüdüğü yollara göz gezdiriyordu bu adam nereye gitmişti bir anda?

Tony kendini evine kadar bırakan adamın uyuçturucu satın aldığına inanmak istemiyordu.Tonye bu iyiliği yapan adam nasıl olurda böyle bir şey yapabilirdi ki?

Tony hayal kırıklığına uğramıştı ama yine de o adamın kim olduğunu merak ediyordu.Öğrenene kadar peşini bırakmayacaktı.

Telefonunu cebinden çıkardı ve Stevei bulup aradı.

Tony:Şu senin sevdiğin parka gelebilir misin?Çok garip bir şey yaşadım sana anlatmam gerekiyor ve seni özledim.

Steve:Tamam canım yakınlarındayım.
Hemen geliyorum.

-------------

Tony her zamanki oturduğu yere oturdu ve gizemli adamı görmeyi umut etti.Böyle düşünmesi Steve'i aldatıyor hissine kapılmasına sebep oluyordu ve Steve'i aldatma hissini düşündüğünde nefesi kesiliyordu Pepperlayken olmayan türden.

Steve'i gerçekten çok seviyordu.Pepperı bile sevdiğinden daha fazla.Peppera bile güvendiğinden çok daha fazla güveniyordu Steve'e.Eğer Steve onu aldatsa veya güvenini boşa çıkarsa ona bir daha zor güvenebileceğini biliyordu.

Çünkü insan sevdiği insanlardan darbe alınca tekrar güvenmesi diğer insanlara göre daha zor oluyor.

Düşünsenize birine o kadar güveniyorsunuz ki ama o insan güveninizi kullanıyor.Mesela size bir yalan söylüyor.İnsanın beklemediği hep en sevdiklerinden geliyor.

Bu sizi ne kadar da perişan eder değil mi?Düşüncesi bile üzerken o hissi yaşamak.

Tony Stevein geldiğini farketti ve yanına oturmasını bekledi.Yanına oturduktan sonra hiç beklemeden Steve'in dudağına yapıştı.İnsanların bakışlarını önemsemeden.Steve'e susamışçasına.

Steve olayın şokunu atlatamamıştı ve kıpkırmızı olduğuna emindi.Steve Tonye cevap vermeyince Tony geri çekildi ve Steve durumu düzeltmeye çalışarak ve durumun yeni farkına vararak Tonyi kendine çekti ve dudağına yapıştı.

Steve Tonye cevap vermeyince Tony geri çekildi ve Steve durumu düzeltmeye çalışarak ve durumun yeni farkına vararak Tonyi kendine çekti ve dudağına yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elini Tony'nin saçlarına uzattı ve ellerini saçları arasından geçirdi.

Tony ellerini Stevein ensesine attı ve Steve'e döndü.İkiside daha önce öpüşmemiş gibi öpüşüyorlardı.İkiside birbirlerinin ilkiydi.

Nefes nefese kalıp ayrıldıklarında Steve utandı ve kafasını çevirdi.

Tony Steve'in bu haline güldü ve Steve'i kendine çekip sarıldı.Stevede kollarını Tonynin sırtında birleştirdi.

Stevede kollarını Tonynin sırtında birleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
*DON'T LEAVE ME ALONE | STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin