4. BÖLÜM

149 25 10
                                    

" O ELLERİN BİDAHA BU KIZA DEĞERSE ALIR O ELLERİNİ Bİ YERLERİNE SOKARIM "

💫💫💫💫💫

O an o kadar heyecanlandımki Demir beni kurtarmaya gelmişti canım yaa. Dönüp bakmamla arkamda bir adet Uzay ve Eylül gördüm. Bide havalı havalı giyinip ellerine oyuncak silah almışlar Allahım çıldırıyorum. Şimdi hep birlikte dayak yicez.

Harika.

Uzay Sarpın suratına yumruk atıcakken Sarp kolunu tutup çevirdi.

- A-abi tamam bırak ahh koluuum. ( uzay )

Teallam bide beni kurtarmaya gelcekler. Sarp Uzayla uğraşırken beni bırakmıştı bende Uzayı kurtarmak için Sarpın yanaklarına tırnaklarıma geçirmeye başladım. Evet her kavgada yaptığım bi şey bu. Eylülde yanımıza gelip saçını yolmaya başladı. Şuan acayip komik duruyoruz xkxhskhd. Uzayda bizi görüp hırslanarak bi anda kafa attı ve Sarp yere düştü.

- KOŞUN.

Üçümüz tabana kuvvet koşmaya başladık. Bi ara arkama baktığımda kalkıp peşimizden koştuğunu gördüm. Hızla binaya girdik ve asansörün gelmesini bekleyemiceğimizden 11 kat çıktık.

Normalde olsa hayatta çıkamam yarısında ölürüm ama göt korkusundan öyle bi çıktıkki anahtarlarla uğraşamicağımızdan Demir belki gelmiştir diye bi umutla kapıyı yumruklamaya başladık. Artık 100. yumruklamamda kapıyı açtı hepimiz Demiri ittirerek içeri girdik.

O bize şaşkınca bakarken ben gidip kapıyı kapattım ve yorgunluktan kendimi yatağa fırlattım. Eylül ve Uzayda kendilerini koltuğa attılar. Hala Demir bize soran gözlerle bakıyodu. Nefes nefese konuşmayı başardım.

- Bakma öyle bi nefes alalım.

Herkes susmuştu ve 5 6 dakika sonra anlatmaya başladım. Anlatmam bittiğinde Demir hepimizle teker teker dalga geçmeye başladı.

- Ben sana demedimmi bi daha şort giyinmiceksin diye abi sözü dinlemessen böyle olur. ( demir )

Demir. Bana. Abi. Sözü. Dinlemessen. Böyle. Olur. Dedi.

Abi ! Abi.

Abi.

ABİ

Abi abi abi abi

Kendime geldikten sonra göz devirdim. O kadar uykum gelmiştiki hayır hayır olamaz şuan demirin odasında uyuyaaaa kaaağlldııığğm.

💤💤💤

Uyandığımda yanımda bir meteor uyuyordu. Allahım ölmek için çok gençtim halbuki. Sevdiğin kulunumki beni erkenden yanına almışsım galiba. Kendimi cimdikledikten sonra ölmediğimi anladım. Hey hey hey Buse kendine gel Demir gelmiş senin yatağına yatıyo. Sapık !

Tekmelememle yere yapışması bir oldu.

- Ahh napıyosun ya ?

- Gelmiş yatağıma yatıyosun bide konuşuyosun pis sapık çabuk git odamdan.

Bi anda kahkaha atmaya başladı.

- Odana bi göz gezdir bakiyim.

Hala gülüyodu. Gözlerimi kısarak suratına baktım ne demek odana bi göz gezdir benim odam işte.

-  Niye odama göz gezdiriyomuşum benim od-

Allahım. Rezil olmadığım bi gün yaşat bana. Oda Demirin odası.

Demirin. Odası.

- Ben niye burdayım ?

- Akşam bi anda uyudun uyandırmaya çalıştım uyanmadın kaldırmaya çalıştım suratıma tekme attın en sonunda bıraktım.

Mr. Yürüyen Ego Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin