August 01, 2013/ 00:09

102 15 4
                                    

” Katherine , te aștept de jumate de oră.Tu încă nu ești gata ? Am crezut că te-ai schimbat,Katherine ” Priveam băiatul care își așteaptă prietena/iubita de o oară. E supărat rău,faptul că prietena lui nu a venit. Ma uimit ,de o oară stă în frig , cu florii în mână așteptându-și iubita. Cât de proastă poți fi și să nu vii la timp.

Îmi place nopțile din Paris sunt romantice, străzile sunt goale ... Dar sunt foarte scurte. Privești în dreapta în stânga peste tot , străzile sunt luminate de felinare imense . Tot acest timp cât am stat , în așteptarea autobuzului . Am privit doar băiatul , elegant de lângă stația de autobuz.

” Bonsoir, Miss! ” 

” Bonsoir ! ” am răspuns la rândul meu. Rareori poți întâlni așa ceva,la ora 00:09 (ceva) cineva să-te salute. Aștept de mult timpl ,autobuzul dar niciun semn de viață. Mi-am așezat mai bine rucsacul și pălăria. Plecând ,lăsând în urmă stația și tipul cu trandafirii roșii.Am grăbit pasul din cauza vântului care îmi provoca o starie de singuranță.

” Domnișoara ! ” am auzit o voce cunoscută , strigând din urma mea. Mi-am întors capul spre aceea persoană . Nu aș putea traduce în cuvinte ce am simțit în clipa aceea; acel băiat care ochii mei au fost țintiți pe el , mă striga. Visul meu se îndeplinește ,dacă toată acestă oră nenorocită ,am dorit să îmi spună numele și să m-ă întrebe dacă sunt bine. Se îndeplinește,acum.

” Ați uitat , asta ! ” rahat' a fost doar o imaginație ireală. Priveam geaca de la el din mână. Totul sa dus pe apa sâmbetei. Zâmbetul mi-a dispărut imediat. Am luat geaca , lăsându-l în spate. Ești proastă Biatrice,proată înțelegi.

Mi-am continuat drumul,cu capul aplecat în jos. Cum am putut să îmi imaginez așa ceva.

” Eu sunt , Zayn ! ” Ce,ce ? Și-a pronunțat numele,ma auzit dumnezeu. Nu îmi vine să cred,mi-a spus numele. M-am întors la el ,cu zâmbetul până la ureche.

” Eu sunt, Biatrice ”

_____________________________

yay,prima mea carte și primul meu capitol. Sper să vă placă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 11, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Parisian Nights [z.m]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum